Gjest am Skrevet 28. juni 2013 #1 Skrevet 28. juni 2013 Jeg har fått gjennombruddsblødning nå, og har 7 piller igjen på bretter. Lurer på om jeg skal fortsette brettet ut, eller stoppe å ta pillene nå og da få ordentlig menstruasjon? Slitsomt å gå rundt å blø hele tiden : /
Gjest Gjest_surfot Skrevet 28. juni 2013 #2 Skrevet 28. juni 2013 Jeg bare fortsatte og ta pillene, fikk ikke mensen da jeg skulle få det etter at det var tomt, men fikk mensen igjen etter neste pillebrett.
Gjest avocadoen Skrevet 28. juni 2013 #3 Skrevet 28. juni 2013 Om du har hoppet over forrige gang og at det derfor er over 21 dager siden du hadde pillefri uke, så kan du ha menstruasjon nå.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #4 Skrevet 28. juni 2013 Min erfaring er at jeg ikke klarer å holde igjen en blødning som har startet så smått, så jeg må la kroppen få blø seg ferdig ved å ikke ta flere piller. Så sant du har gått på p-pillene i minst 21 dager så kan du slutte når som helst. Har du ikke gått på p-piller i 21 dager sammenhengende så må du fortsette til du når de 21 dagene for å være sikker på at de virker som prevensjon. Anonymous poster hash: 03485...b8d
Gjest am Skrevet 1. juli 2013 #6 Skrevet 1. juli 2013 Lurer på en ting til; Neste brett med p-piller, jeg skal fortsette å ta den dagen jeg alltid har starta med første pille?
Gjest avocadoen Skrevet 1. juli 2013 #7 Skrevet 1. juli 2013 Lurer på en ting til; Neste brett med p-piller, jeg skal fortsette å ta den dagen jeg alltid har starta med første pille? Hvilket merke går du på? Jeg har gått på microgynon frem til i nå i alle fall, og da er det sånn at jeg kan ha mensen midt på brettet (så sant det har gått 21 dager siden siste mens) og så bare fortsetter jeg på samme brett og tar de 7 pillene som er igjen. Men disse p-pillene jeg har gått på er enfase p-piller eller hva det nå heter, som betyr at det er lik mengde hormoner i hver pille. Derfor gjør det ikke noe om jeg tar en pille det står fredag på om det er mandag
Gjest am Skrevet 1. juli 2013 #8 Skrevet 1. juli 2013 Hvilket merke går du på? Jeg har gått på microgynon frem til i nå i alle fall, og da er det sånn at jeg kan ha mensen midt på brettet (så sant det har gått 21 dager siden siste mens) og så bare fortsetter jeg på samme brett og tar de 7 pillene som er igjen. Men disse p-pillene jeg har gått på er enfase p-piller eller hva det nå heter, som betyr at det er lik mengde hormoner i hver pille. Derfor gjør det ikke noe om jeg tar en pille det står fredag på om det er mandag Microgynon her også. Hoppet over forrige mens, sikkert derfor jeg har fått gjennombruddsblødning med 7 piller igjen på brettet nå. Jeg stoppet å ta pillene, har derfor 6 piller igjen som jeg ikke har tatt, og fått ordentlig menstruasjon nå. Håper på at jeg ikke får menstruasjon da jeg egentlig skal ha det, men kan aldri være sikker. oki, takk:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå