AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #1 Del Skrevet 28. juni 2013 Lindsey Stirling Det er ikke store pupper eller, trutmunn eller lange, tynne ben som nødvendigvis gjør ei jente vakker. Og det er kansje ikke denne jenta folk snur seg etter på gata heller, men det er ingen mann som hadde sagt nei til ei jente som det Anonymous poster hash: 24956...72c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 28. juni 2013 #2 Del Skrevet 28. juni 2013 Hu var ganske ålreit hu der, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twang Skrevet 28. juni 2013 #3 Del Skrevet 28. juni 2013 helt normal jente imo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 28. juni 2013 #4 Del Skrevet 28. juni 2013 Kjempesøt jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #5 Del Skrevet 28. juni 2013 Anonymous poster hash: 24956...72c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 28. juni 2013 #6 Del Skrevet 28. juni 2013 Jeg hadde ikke hatt noen ting imot å harve over henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #7 Del Skrevet 28. juni 2013 Nå kan ikke jeg snakke for alle menn,men jeg regner med de har like ulik smak som oss kvinner. Jeg er lesbisk og ville ikke rørt jenta dere linker til. Hun ser helt grei ut,men absolutt ikke min type. Anonymous poster hash: 9b0b1...3c1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 28. juni 2013 #8 Del Skrevet 28. juni 2013 Jeg digger rødtopper Hun kunne med fordel hatt litt mer former for å bli den perfekte snuppa, men rødtoppen i seg selv gjør at jeg sikler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 28. juni 2013 #9 Del Skrevet 28. juni 2013 Jeg digger rødtopper Hun kunne med fordel hatt litt mer former for å bli den perfekte snuppa, men rødtoppen i seg selv gjør at jeg sikler. Jeg likte at hu så litt sånn spretten og liten ut, egentlig Er ikke alle jenter som trenger så mye former. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 28. juni 2013 #10 Del Skrevet 28. juni 2013 Jeg likte at hu så litt sånn spretten og liten ut, egentlig Er ikke alle jenter som trenger så mye former. Jo, KG mener at vi som ikke har så mye former har "rett guttekropp", og alle vet at KG er den absolutte sannhet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 28. juni 2013 #11 Del Skrevet 28. juni 2013 Jeg likte at hu så litt sånn spretten og liten ut, egentlig Er ikke alle jenter som trenger så mye former. Åh, har du sett den fantastiske kroppskontrollen hun har? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 28. juni 2013 #12 Del Skrevet 28. juni 2013 (endret) Jo, KG mener at vi som ikke har så mye former har "rett guttekropp", og alle vet at KG er den absolutte sannhet Og "former" betyr oftere ( . ) enn ) . ( har jeg lagt merke til her. Åh, har du sett den fantastiske kroppskontrollen hun har? Jada Hu kunne gjerne tatt seg en liten ridetur på meg Endret 28. juni 2013 av Yme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 28. juni 2013 #13 Del Skrevet 28. juni 2013 Jeg foretrekker en myk dunpute av en kropp å ligge inntil enn et beinrangel. Nå skal det sies at mange tynne jenter ikke nødvendigvis er beinrangler, men jeg tar glatt en jente med et par kilo over matchvekt enn en jente som er så tynn at jeg er redd for å knekke henne om jeg gir henne en bamseklem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 28. juni 2013 #14 Del Skrevet 28. juni 2013 Jeg foretrekker en myk dunpute av en kropp å ligge inntil enn et beinrangel. Nå skal det sies at mange tynne jenter ikke nødvendigvis er beinrangler, men jeg tar glatt en jente med et par kilo over matchvekt enn en jente som er så tynn at jeg er redd for å knekke henne om jeg gir henne en bamseklem. Husk å sammenligne likt begge veier da. Det er ikke rettferdig å sammenligne en med "et par kilo for mye" med en som er groteskt undervektig. Da blir det "et par kilo for mye" og "et par kilo for lite"... Ingen av de to er bedre enn den andre, fordi begge ser friske og fine ut. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 28. juni 2013 #15 Del Skrevet 28. juni 2013 Husk å sammenligne likt begge veier da. Det er ikke rettferdig å sammenligne en med "et par kilo for mye" med en som er groteskt undervektig. Da blir det "et par kilo for mye" og "et par kilo for lite"... Ingen av de to er bedre enn den andre, fordi begge ser friske og fine ut. Glemte kanskje å nevne at "et par kilo over matchvekt" i min verden er mellom fem og femten kilo "for mye" i følge bmi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 28. juni 2013 #16 Del Skrevet 28. juni 2013 Og "former" betyr oftere ( . ) enn ) . ( har jeg lagt merke til her. Jo, jeg antar det. Men for å være helt seriøs så blir jeg litt oppgitt når jeg leser om at jeg (og andre) visstnok ligner på en gutt fordi jeg ikke har store pupper og brede hofter. Jeg foretrekker en myk dunpute av en kropp å ligge inntil enn et beinrangel. Nå skal det sies at mange tynne jenter ikke nødvendigvis er beinrangler, men jeg tar glatt en jente med et par kilo over matchvekt enn en jente som er så tynn at jeg er redd for å knekke henne om jeg gir henne en bamseklem. Jo, men hun jenta på bildet var vel heller ikke noe beinrangel. Jeg vil i alle fall kalle det for en slank og normal kropp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 28. juni 2013 #17 Del Skrevet 28. juni 2013 Glemte kanskje å nevne at "et par kilo over matchvekt" i min verden er mellom fem og femten kilo "for mye" i følge bmi Få se et bilde av hva du syns er en digg kropp som er 15 kilo overvektig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 28. juni 2013 #18 Del Skrevet 28. juni 2013 Jo, jeg antar det. Men for å være helt seriøs så blir jeg litt oppgitt når jeg leser om at jeg (og andre) visstnok ligner på en gutt fordi jeg ikke har store pupper og brede hofter. Jo, men hun jenta på bildet var vel heller ikke noe beinrangel. Jeg vil i alle fall kalle det for en slank og normal kropp Nei, det var heller ikke det jeg mente. Hun er tynn, ikke helt beinrangel, men jeg tror jeg hadde vært forsiktig med bamseklemmen likevel. Få se et bilde av hva du syns er en digg kropp som er 15 kilo overvektig. Ifølge BMI og matchvekt og sånt noe, skulle jeg veid 50-55 kilo. Jeg veier i dag minst 70 kilo, men når jeg nevner at jeg kanskje burde gått ned noen kilo er det ingen som skjønner hva jeg snakker om fordi kiloene visstnok har lagt seg på alle de rette stedene. Hadde du flaks har du sett bilde av meg i kroppstråden på snikksnakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 28. juni 2013 #19 Del Skrevet 28. juni 2013 Nei, det var heller ikke det jeg mente. Hun er tynn, ikke helt beinrangel, men jeg tror jeg hadde vært forsiktig med bamseklemmen likevel. Kroppen min er vel ganske lik hennes egentlig, og jeg er absolutt ikke tynn. Viktig å få frem at det er forskjell på å være tynn og å være slank, og i følge BMI så er jeg ihvertfall helt normalvektig. Kan hende du tenker at tynn og slank er det samme da, men. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 28. juni 2013 #20 Del Skrevet 28. juni 2013 Kroppen min er vel ganske lik hennes egentlig, og jeg er absolutt ikke tynn. Viktig å få frem at det er forskjell på å være tynn og å være slank, og i følge BMI så er jeg ihvertfall helt normalvektig. Kan hende du tenker at tynn og slank er det samme da, men. Jeg er ikke spesielt stor jeg heller, men med mine 70 kilo er jeg overvektig ifølge BMI. Så uansett om du er liten eller stor, så tar jeg BMI'en med en ganske stor klype salt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå