AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #1 Skrevet 28. juni 2013 Jeg klødde i øret, og klarte etterhvert ikke holde meg og klødde med en q-tips. Ut kom en rød busemannliknende sak. Aldri hatt noe annet enn gul ørevoks før. Hva er dette?Anonymous poster hash: f8e1d...8d4
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #2 Skrevet 28. juni 2013 Ørevoks, ikke ørebuse. Uansett, det er ikke noe farlig med mindre det fosser ut blod av øret ditt for da har du mest sannsynlig fått hull på trommehinnen. Anonymous poster hash: 308d6...de8
loffen Skrevet 28. juni 2013 #3 Skrevet 28. juni 2013 jeg hadde bltt redd om jeg fant en buse i øret uansett farge.. Men om det er ørevoks, hadde jeg ikke blitt det. Selv om den var rød. Men blør du er det jo en annen sak.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå