AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #1 Del Skrevet 28. juni 2013 Har kjøpt en bil hvor vannet siver inn via, mest sannsynlig, antennen. Det er store dammer i bilen etter en real regnskyll, og i natt er det meldt at det skal komme opptil 20mm regn. Har ikke mulighet til å sette den under tak noe sted, så det jeg rett og slett lurer på, kan jeg ta av antenna og tette med noe plastfolie og teip eller hva? Har ringt verkstedet i butikken som solgte den, og de skal ta den inn og ordne det, men det er en del ventetid, så hva gjør jeg i mellomtiden? Anonymous poster hash: 32993...da1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #2 Del Skrevet 28. juni 2013 Anonymous poster hash: ee14e...1ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #3 Del Skrevet 28. juni 2013 Joda, men vil ikke det skade lakken på bilen?? Anonymous poster hash: d0dfd...c21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 28. juni 2013 #4 Del Skrevet 28. juni 2013 Du kan risikere limrester i verste fall. De har billige presenninger på Biltema også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipan Skrevet 28. juni 2013 #5 Del Skrevet 28. juni 2013 Sitter en mekanikerkompis her som anbefaler kitt eller silikon i hullet. Har du ikke det, bruk tyggis! Uansett billigere å kjøpe en tube silikon enn å betale et verksted for å gjøre det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 28. juni 2013 #6 Del Skrevet 28. juni 2013 Har brukt silikon flere ganger tidligere på flere biler, alltid blitt anbefalt det av mekanikere. Det funker i et par dager bare. Sist gang jeg oppdaget at det lakk vann inn så dro jeg til en mekaniker som fikset det. Han brukte samme list som man bruker rundt vinduer, fikset og trikset og 5 minutter senere så var det fikset. Ikke noe lekk etter det. (Men nå har ikke jeg bare en vanlig antenne da, men flere antenner og kabler som går gjennom taket og inn i bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #7 Del Skrevet 28. juni 2013 Istdf silikon kan du bruke Tec7. Det er en kraftig lim som tåler det meste, men vil nok heller være en semi-varig løsning.Anonymous poster hash: b8222...9e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
catman Skrevet 29. juni 2013 #8 Del Skrevet 29. juni 2013 Gaffateip kan faktisk være svaret også på en snart 20 år gammel bil som skal selges for 120000kr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå