AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #41 Skrevet 2. juli 2013 Hun mistet respekten for personen, har vell ingenting med hva hun tåler? Personen har også mistet min respekt fordi han tar alle norske jenter under en kam - noe vi nordmenn også ofte gjør med utlendinger. Er vell ingen som vil uans være til en som er så trangsynt. Anonymous poster hash: 1893d...6ba Det viser bare hvor utrolig liten toleranse folk har ovenfor hverandre. Ikke rart det blir krig i verden. Anonymous poster hash: ee3e3...b88
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2013 #42 Skrevet 2. juli 2013 Javel, syns du at alle norske jenter fortjener å bli voldtatt siden de har sånne holdninger som å fremstille seg selv som fristelser for det motsatte kjønn? Håper du også havner i bråk neste gang du er i byen, akkurat pga dine holdninger. Anonymous poster hash: 117be...f74 Hmm....
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #43 Skrevet 2. juli 2013 Det viser bare hvor utrolig liten toleranse folk har ovenfor hverandre. Ikke rart det blir krig i verden. Anonymous poster hash: ee3e3...b88 Altså når vi tar imot innvandrere med åpne armer, og de kommer med sånne holdninger er det jo skuffende og man mister jo respekten for vedkommende. De trenger jo å bli sosiale med norske folk(intergrering eller noe sånt), slik de ikke bare holder seg for selv. Foreldrene er jo med på å bidra til slike holdninger. Anonymous poster hash: 1893d...6ba
Gjest Svampebob1 Skrevet 3. juli 2013 #44 Skrevet 3. juli 2013 Altså når vi tar imot innvandrere med åpne armer, og de kommer med sånne holdninger er det jo skuffende og man mister jo respekten for vedkommende. De trenger jo å bli sosiale med norske folk(intergrering eller noe sånt), slik de ikke bare holder seg for selv. Foreldrene er jo med på å bidra til slike holdninger. Anonymous poster hash: 1893d...6ba Sett deg i hans situasjon. Flytt til et muslimsk land. Gjerne fordi du må! Jeg er sikker på at dine holdninger ikke ville ha blitt så veldig godt møtt heller. Ville det ha gjort det lettere for deg å integreres i samfunnet da tror du? Og hvis du har et barn og barnet gjør noe feil, gir du da barnet ris på stumpen eller forklarer du barnet hvorfor det er feil, slik at h*n kan lære noe? Skjønner du hvorfor jeg ikke har respekt for den typen oppførsel som det florerer av her på forumet? Det forteller meg mye mer om dere enn hva det gjør om TS. Jeg gidder ikke å skrive anonymt heller. Jeg blir helt sikkert upopulær, men det blir i såfall ikke første gangen det skjer når jeg sier rett ut hva jeg mener. Jeg synes ikke dårlige holdninger rettferdiggjøres ved hjelp av flere dårlige holdninger. Har du ikke noe pent å si, så kan du heller la være.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #45 Skrevet 3. juli 2013 Sett deg i hans situasjon. Flytt til et muslimsk land. Gjerne fordi du må! Jeg er sikker på at dine holdninger ikke ville ha blitt så veldig godt møtt heller. Ville det ha gjort det lettere for deg å integreres i samfunnet da tror du? Og hvis du har et barn og barnet gjør noe feil, gir du da barnet ris på stumpen eller forklarer du barnet hvorfor det er feil, slik at h*n kan lære noe? Skjønner du hvorfor jeg ikke har respekt for den typen oppførsel som det florerer av her på forumet? Det forteller meg mye mer om dere enn hva det gjør om TS. Jeg gidder ikke å skrive anonymt heller. Jeg blir helt sikkert upopulær, men det blir i såfall ikke første gangen det skjer når jeg sier rett ut hva jeg mener. Jeg synes ikke dårlige holdninger rettferdiggjøres ved hjelp av flere dårlige holdninger. Har du ikke noe pent å si, så kan du heller la være. Hvis jeg flytter til et muslimsk land ville jeg selvfølgelig kledd meg som dem, og fulgt lovene deres. I dubai så var det ingen holding i hender eller kyssing i offentligheten noe jeg godtok. Når man kommer til Norge skal man jo følge norsk kultur - til en viss grad. Har familie som jobber i muslimske land med flykninger. Jeg har ingenting i mot innvandrere - på ingen måte. Han tar alle norske kvinner under en kam, at alle norske kvinner har kjønnssykdommer - noe han mister respekten min av. Det jeg reagerer mest på er at han skriver noe slikt inne på KVINNEguiden sitt forum - kanskje ikke det rette plassen. Foreldrene kan ha mye med holdningene til sønnen med hensyn til tvangsekteskap/arrangert ekteskap, mødrene sitter ofte inne hele dagen og passer på ungene, kan ikke norsk. Anonymous poster hash: 1893d...6ba
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #46 Skrevet 3. juli 2013 Sett deg i hans situasjon. Flytt til et muslimsk land. Gjerne fordi du må! Jeg er sikker på at dine holdninger ikke ville ha blitt så veldig godt møtt heller. Ville det ha gjort det lettere for deg å integreres i samfunnet da tror du? Og hvis du har et barn og barnet gjør noe feil, gir du da barnet ris på stumpen eller forklarer du barnet hvorfor det er feil, slik at h*n kan lære noe? Skjønner du hvorfor jeg ikke har respekt for den typen oppførsel som det florerer av her på forumet? Det forteller meg mye mer om dere enn hva det gjør om TS. Jeg gidder ikke å skrive anonymt heller. Jeg blir helt sikkert upopulær, men det blir i såfall ikke første gangen det skjer når jeg sier rett ut hva jeg mener. Jeg synes ikke dårlige holdninger rettferdiggjøres ved hjelp av flere dårlige holdninger. Har du ikke noe pent å si, så kan du heller la være. Og forresten, hvor ser du at jeg har dårlige holdninger? Jeg bare vil at innvandrere her til lands skal bli mer intergrerte i samfunnet? Slik at de ikke flytter i grupper(grønnland, tøyen osv). Anonymous poster hash: 1893d...6ba
Gjest Svampebob1 Skrevet 3. juli 2013 #47 Skrevet 3. juli 2013 Hvis jeg flytter til et muslimsk land ville jeg selvfølgelig kledd meg som dem, og fulgt lovene deres. I dubai så var det ingen holding i hender eller kyssing i offentligheten noe jeg godtok. Når man kommer til Norge skal man jo følge norsk kultur - til en viss grad. Har familie som jobber i muslimske land med flykninger. Jeg har ingenting i mot innvandrere - på ingen måte. Han tar alle norske kvinner under en kam, at alle norske kvinner har kjønnssykdommer - noe han mister respekten min av. Det jeg reagerer mest på er at han skriver noe slikt inne på KVINNEguiden sitt forum - kanskje ikke det rette plassen. Foreldrene kan ha mye med holdningene til sønnen med hensyn til tvangsekteskap/arrangert ekteskap, mødrene sitter ofte inne hele dagen og passer på ungene, kan ikke norsk. Anonymous poster hash: 1893d...6ba Det han sier handler jo rett og slett om uvitenhet. For å repetere meg selv: Hvordan oppdrar man folk ut i fra uvitenhet? Ris på baken eller ved å forklare hvorfor det er feil? Hva tror du fungerer best? Tenk litt på det.. og tenk litt på hva det sier om dere som må gå til motangrep på dårlige holdninger og som i tillegg må forsvare deres egne dårlige holdninger. Det viser ikke mye tegn på modenhet, ihvertfall ;-).
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #48 Skrevet 3. juli 2013 Jeg tror at du først trenger mer opplæring i intergrering før du skal ta for deg oppgaven å få innvandrere intergerert i dette landet. Problemet er ikke innvandrere, men folk med slike holdninger som deg mot innvandrere. Godeste Svampebob1 er en klok person som oppfatter problematikken, mens du bare roter det til og snakker om å miste respekt. Jeg er litt uenig med Svampebob1 om at det er en misforståelse. Mange av etniske norske gutter drar ikke på utesteder for å finne den sanne kjærligheten og det vet du godt. De jentene som henger seg mye på utesteder og har mange one night stands er heller ikke populære blant norske menn/gutter. Hvorfor sier da 90 % av nordmenn at alle jenter som bruker hijab blir presset til å gjøre det av sine fedrer og brødrer. Det er fordi du automatisk tenker at hvorfor skal en jente dekke til sin kropp uten sin vilje, selv her i Norge. Jeg kjenner mange jenter som bruker hijab og deres egne søstre gjør ikke det. Ingen tvinger dem til å bruke det, for det er deres eget valg. Hvorfor blir alltid ordet arrangert ekteskap assosiert med tvangsekteskap? For de fleste nordmenn tror at det er ingen forskjell på disse begrepene. Fakta er at arrangert ekteskap er noe helt annet enn tvangsekteskap. Slik er det også med norske damer, som er lett kledde på byen og litt dritings, mange menn og nå snakker jeg ikke bare om utenlanske, men også etniske norske menn syns at de er billige og ligger med alle og har garantert kjønnssykdom. Saken er at i mange kluturer vil en dannet jente ikke vise kroppen sin til fremmede menn, for menn er som ulver. En må beskytte seg fra deres skitne blikk. Anonymous poster hash: 117be...f74
Gjest Svampebob1 Skrevet 3. juli 2013 #49 Skrevet 3. juli 2013 Og forresten, hvor ser du at jeg har dårlige holdninger? Jeg bare vil at innvandrere her til lands skal bli mer intergrerte i samfunnet? Slik at de ikke flytter i grupper(grønnland, tøyen osv). Anonymous poster hash: 1893d...6ba Jeg synes hele måten viser manglende forståelse for et annet menneske som hadde en svært dårlig opplevelse på byen. Han viser fordommer mot norske kvinner man finner på byen, noe han blir kritisert på en måte som jeg mener er vanskelig å forstå og som kun skaper mer avstand. Som jeg påpekte så kommer han fra en annen kultur og det kommer tydelig frem at ting virker fremmed for han. Jeg synes ikke det da er riktig å henge ut enkeltting på den måten som det blir gjort. Hvis man ønsker en endring i noe, så må man vise forståelse og forklare dette på en fin måte i stedet for å kritisere eller evt. henge ut. Egentlig burde hele tråden ha blitt moderert, for det har nesten ikke vært et eneste innlegg her om hva som egentlig er temaet. Dvs. hans dårlige opplevelse på byen. Som jeg og nevner, så viser det manglende integritet, en veldig lav toleranse for andre mennesker og manglende respekt! Min reaksjon til dette er at jeg bare får mindre og mindre respekt for visse likestillingsforkjempere her. Makan til lite konstruktive greier skal man lete langt etter.
Gjest Svampebob1 Skrevet 3. juli 2013 #50 Skrevet 3. juli 2013 En av de dårlige holdningene her er å si at han fikk som fortjent, fordi han har fordommer i forhold til Norske kvinner, noe som i bunn og grunn ikke har noe med saken å gjøre hverken her eller på utestedet. Hvis dette faktisk hadde en sammenheng med måten han ble behandlet på, fordi han gjorde noe galt ovenfor noen, så synes jeg at saken hadde vært en annen. Men det gjorde han altså ikke. Jeg har null respekt for dere som reagerte på denne måten, men det betyr ikke at jeg kommer til å ønske dere vondt av den grunn.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #51 Skrevet 3. juli 2013 Jeg tror at du først trenger mer opplæring i intergrering før du skal ta for deg oppgaven å få innvandrere intergerert i dette landet. Problemet er ikke innvandrere, men folk med slike holdninger som deg mot innvandrere. Godeste Svampebob1 er en klok person som oppfatter problematikken, mens du bare roter det til og snakker om å miste respekt. Jeg er litt uenig med Svampebob1 om at det er en misforståelse. Mange av etniske norske gutter drar ikke på utesteder for å finne den sanne kjærligheten og det vet du godt. De jentene som henger seg mye på utesteder og har mange one night stands er heller ikke populære blant norske menn/gutter. Hvorfor sier da 90 % av nordmenn at alle jenter som bruker hijab blir presset til å gjøre det av sine fedrer og brødrer. Det er fordi du automatisk tenker at hvorfor skal en jente dekke til sin kropp uten sin vilje, selv her i Norge. Jeg kjenner mange jenter som bruker hijab og deres egne søstre gjør ikke det. Ingen tvinger dem til å bruke det, for det er deres eget valg. Hvorfor blir alltid ordet arrangert ekteskap assosiert med tvangsekteskap? For de fleste nordmenn tror at det er ingen forskjell på disse begrepene. Fakta er at arrangert ekteskap er noe helt annet enn tvangsekteskap. Slik er det også med norske damer, som er lett kledde på byen og litt dritings, mange menn og nå snakker jeg ikke bare om utenlanske, men også etniske norske menn syns at de er billige og ligger med alle og har garantert kjønnssykdom. Saken er at i mange kluturer vil en dannet jente ikke vise kroppen sin til fremmede menn, for menn er som ulver. En må beskytte seg fra deres skitne blikk. Anonymous poster hash: 117be...f74 Har ingen fordommer eller holdninger mot innvandere. Alt jeg mener er bare at innvandrere bør intergreres mer - slik at de ikke holdes utenfor samfunnet. At de kler seg opp i hijab eller burka gjør meg ingen verdens ting. Jeg skrev tvangsekteskap/arrangerte ekteskap, fordi jeg vet det er forskjell. Arrangerte ekteksap varer lengre enn ekteskap basert på ren kjærlighet, og har derfor ikke noe imot det. Jeg syns det var kjempe dårlig gjort av dørvakten. Og TS fikk ikke som fortjent. Eneste jeg syns han gjorde galt var å skrive inne på et KVINNEFORUM om at norske jenter har kjønnsykkdommer osv. Han kunne ha spart seg for deg detaljen. Det er som å si at alle menn som kommer hjem fra thailand har med seg syfillis, hiv, gonore osv. Nå er det ikke sånn at alle norske jenter har det, selv om man er ute på byen. Selv om man drar ut på byen, kan man jo holde seg unna jenter. Anonymous poster hash: 1893d...6ba
Anglofil Skrevet 3. juli 2013 #52 Skrevet 3. juli 2013 Tråden er ryddet for personangrep. Yvonne (mod)
womenwomen Skrevet 3. juli 2013 #53 Skrevet 3. juli 2013 Hei folkens, jeg vil dele en erfaring med dere og håper at denne hendelsen vil gjøre dere betenkt på hvordan utenlandske gutter blir behandlet av norske gjenger. Jeg er en norsk-pakistansk gutt på 19 år som var i byen med vennene mine. Drikker ikke alkohol og nøler å gå inn i barer og diskoteker. Ikke har jeg noe intensjon om å skaffe meg norsk dame, for jeg vil holde meg langt unna disse fristelsene og kjønnssykdommer. Min norske venn hadde bursdag og vi feiret den i en restaurant i Kristiansand. Etter å ha spist middag og kake bestemte vi for å ta en tur ut på byen. Jeg var litt usikker, men tenkte det er greit å holde vennene i selskap. Før jeg skulle inn på diskoteket så ble jeg ransaket av dørvakten og ble sett på som om jeg er en terrorist. Etter å ha kommet inn i baren fikk jeg mange merkelige blikk og holdt meg tett inntil vennene mine. Jeg gikk bort til bardisken og spurte om de hadde alkoholfrie drink, uheldigvis (snakk om min flaks) stod det en Barbie dokke vedsiden av meg og hun var såpass full at det var like før hun falt ned. Hun begynte å lene mot meg mens bartender holdt på å kundebehandle de andre mens min tur kom. Idet kom kom en svær vikting som antagelig var typen hennes, for han var en skikkelig booler og baffalo. Han så at dama hans stod tett inntil meg og som støtte hadde hånden sin på skulderen sin, og trodde at jeg prøvde meg på henne. Han dyttet meg til side og tok armen til damen sin, og begynte å kalle meg for jævla pakkis og drittunge. Jeg ble helt satt ut, idet kom flere venner av ham fra intet og begynte å banne. Jeg var helt paff av hele scenarioet og skjønte ingenting. Ene øyeblikket tenkte jeg, er det virkelighet eller en drøm, og kjære GUD hvorfor har jeg havnet i denne settingen. Han ville slå meg ned, og selv om jeg kunne slå ham tilbake, så var jeg helt forsvarsløs mot de andre vennene hans som var klare til å angripe meg. Jeg skrek til vennene mine, men de hørte ikke...for det var så høy diskomusikk. Jeg så en dørvakt på den andre siden og løp bort til ham og fortalte ham hele situasjonen. Han ba meg om å betale ham 500 spenn så anbefalte meg å bare dra herfra så fort som mulig så skulle han lukke døren fra utsiden slik at de ikke kommer ut. Jeg gjorde som han sa og ga ham penger og løp for livet. Etter den dagen skal jeg aldri gå på byen i Norge,,,,,,for noen ordentlige rasister. Anonymous poster hash: c7fc9...949 TS- du er like RASISTISK SELV og dømmer alle vestlige kvinner.Du dømmer alle hvite vestlige jenter som fristerinner og påstår at de er "skitne" og at de har kjønnssykdommer... Vell.Vi hvite tror at alle dere innvandrere går rundt med dødelig og livsfarlig HIV smitte fra hjemlandet deres.Vi hvite er like redde for deres " sykdommer" som dere tar med dere fra hjemlandet og hit til Norge. HIV kommer fra utlandet.Det startet IKKE i Norge.Det kom til Norge med innvandring blant annet... Clamydia kan behandles med en enkel tablett.HIV finnes det ingen medisin mot enda.Som fjerner sykdommen. Jeg mistet mye av sympatien for deg-etter dine kunnskapsløse uttalelser og generalisering over vestlige kvinner. Er det da rart disse mennene tenkte negativt om deg og dømte deg uskyldig da??? Du er ikke bedre selv.Hadde du vært NORSK MANN -hadde du fått akkurat samme behandling ute på byen.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #54 Skrevet 4. juli 2013 Vell.Vi hvite tror at alle dere innvandrere går rundt med dødelig og livsfarlig HIV smitte fra hjemlandet deres.Vi hvite er like redde for deres " sykdommer" som dere tar med dere fra hjemlandet og hit til Norge. HIV kommer fra utlandet.Det startet IKKE i Norge.Det kom til Norge med innvandring blant annet... Clamydia kan behandles med en enkel tablett.HIV finnes det ingen medisin mot enda.Som fjerner sykdommen. Bare til opplysning, forskere har klart å fjerne hiv på to personer hvor de fikk ny benmarg. Så kanskje man får en løsning på dette problemet - men hiv kan fortsatt ikke utryddes, siden en slik operasjon krever donorere, penger osv i de landene som virkelig trenger det. Anonymous poster hash: 1893d...6ba
Charmander Skrevet 4. juli 2013 #55 Skrevet 4. juli 2013 Føler at TS enten er ute å troller, ellers har han ingen sosiale antenner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå