Gjest Svampebob1 Skrevet 1. juli 2013 #21 Skrevet 1. juli 2013 At ikke ALLE norske kvinner er fristerinner med kjønnssykdommer, eller at ALLE pakistanske menn er kriminelle som fortjener å få bank, eller at ALLE norske dørvakter er korrupte. Følte du deg diskriminert i forhold til holdningen hans? Men du er vel ingen fristerinne med kjønnsykdommer, er du? ;-)
Gjest Svampebob1 Skrevet 1. juli 2013 #22 Skrevet 1. juli 2013 Jeg er helt uenig i kommentaren din. Tror du er veldig naiv og har ikke skjønt mening med evolusjonsteorien. Du er helt på blåbærtur, hvis du nekter at jenter i Norge ikke kler seg ut fristende og fri sex ikke fører til massive kjønnssykdommer. One night stand er risikosport, akkurat som å hoppe ut av flyet med fallskjerm. Du vet aldri om fallskjerm vil funke eller ikke og utfallet er momentant død. Klær er for å dekke dekke kroppen og ikke for å friste det motsatte kjønn. For det første så er ikke tempraturen over 25 grader i dette landet, og aldri så varmt at man trenger å være kledd halvnaken. Vitenskap sier at soling er kreftfremkallende, og man skal dekke til kroppen for å motstå farlig UV stråling. Alle jenter som kler seg som horer har hensikt å friste det motsatte kjønn. Anonymous poster hash: 117be...f74 Oooog.. avsporing ut i en endeløs diskusjon som man aldri kommer til å bli enige i eller få noe ut av. Diskusjonen om hvem som har rett! DET er givende det! ;-) La nå folk få lov til å gjøre som de vil og være hvem de vil. Fordelen ved å være tynnkledd når det er kaldt er at man får sykt stive brystvorter! Jeg gjør det selv innimellom ;-)
Gjest KateW Skrevet 1. juli 2013 #23 Skrevet 1. juli 2013 Følte du deg diskriminert i forhold til holdningen hans? Men du er vel ingen fristerinne med kjønnsykdommer, er du? ;-) Nei, jeg syns bare det er for dumt å forvente sympati for å ha blitt behandlet rasistisk, når man er like rasistisk selv. 10
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #24 Skrevet 1. juli 2013 Jeg snakker ikke deg. Ikke har jeg intensjon å fornærme deg. Legger bare frem fakta om virkeligheten over det som faktisk skjer i Norges land. Du representerer kanskje 10 % av anstendige norske jenter, mens 90 % har desverre havnet i den skitne myra. Har du aldri vært på diskoteker i Norge. Nesten alle norske damer er kledd som horer og barbiedokker og er drita fulle som er ute etter en one night stand. Spanderer du ett par drinker på dem så kan du ta dem med til koken din og bange dem hele natta. Hva vil du si om dette? Syns du det er ideell kultur og et godt eksempel på moderne sivilisasjon. Hva er da forskjell på mennesker og dyr? Griser banger hverandre og ikke vet de hvem faren til de grisungene er og det spiser sitt eget dritt. Jeg syns nordmenns kultur har blitt en refleksjon av grisekultur. Spis eget møkk og bang alle du får mulighet til....vi går tilbake til vikingtiden. Jaha? Men alle norske jenter har ikke kjønnssykdommer, eller kler seg som horer. Jeg eksempelvis, har aldri hatt en kjønnssykdom, ei heller har jeg kledt meg horete. Anonymous poster hash: 117be...f74
Gjest Svampebob1 Skrevet 1. juli 2013 #25 Skrevet 1. juli 2013 Nei, jeg syns bare det er for dumt å forvente sympati for å ha blitt behandlet rasistisk, når man er like rasistisk selv. Han er ikke rasistisk. Han har kommet til en fremmed kultur han ikke kjenner som kan virke skremmende på han. Kanskje ikke helt gjennomtenkt å dra på byen slik, men han er ung og har mye å lære. Måten han blir møtt på her på forumet virker jo ikke akkurat inkluderende heller, gjør det? Men du har jo ingenting å føle deg truet for der. Du sier jo selv at du ikke er en fristerinne med kjønnsykdommer, som han er redd for. Kanskje han er redd for å møte på feil type dame? Kanskje han er sårbar selv? Jeg må innrømme at jeg selv er redd for fristerinner med kjønnsykdommer. Plutselig tenker man med feil hode og så vet man ikke helt hva man gjør eller hva man begir seg ut på. Det er fort gjort det ;-).
Gjest Svampebob1 Skrevet 1. juli 2013 #26 Skrevet 1. juli 2013 Jeg snakker ikke deg. Ikke har jeg intensjon å fornærme deg. Legger bare frem fakta om virkeligheten over det som faktisk skjer i Norges land. Du representerer kanskje 10 % av anstendige norske jenter, mens 90 % har desverre havnet i den skitne myra. Har du aldri vært på diskoteker i Norge. Nesten alle norske damer er kledd som horer og barbiedokker og er drita fulle som er ute etter en one night stand. Spanderer du ett par drinker på dem så kan du ta dem med til koken din og bange dem hele natta. Hva vil du si om dette? Syns du det er ideell kultur og et godt eksempel på moderne sivilisasjon. Hva er da forskjell på mennesker og dyr? Griser banger hverandre og ikke vet de hvem faren til de grisungene er og det spiser sitt eget dritt. Jeg syns nordmenns kultur har blitt en refleksjon av grisekultur. Spis eget møkk og bang alle du får mulighet til....vi går tilbake til vikingtiden. Anonymous poster hash: 117be...f74 Ja, det er mye vondt der ute.. Men at 10% er anstendige og så viser du til hva du ser på byen? Du har ikke lagt merke til de som kanskje ikke er så frempå da? De som holder seg litt i bakgrunnen. Det er mange av de også, men de blir ikke så lett lagt merke til. Eller hva med de som kun er ute og har det moro, men som er ordentlige jenter. Du vet ikke før du har prøvd å bli kjent med de. Du vet at det er diskriminerende å anta at nesten alle er slik? 1
Gjest KateW Skrevet 1. juli 2013 #27 Skrevet 1. juli 2013 Han er ikke rasistisk. Han har kommet til en fremmed kultur han ikke kjenner som kan virke skremmende på han. Kanskje ikke helt gjennomtenkt å dra på byen slik, men han er ung og har mye å lære. Måten han blir møtt på her på forumet virker jo ikke akkurat inkluderende heller, gjør det? Men du har jo ingenting å føle deg truet for der. Du sier jo selv at du ikke er en fristerinne med kjønnsykdommer, som han er redd for. Kanskje han er redd for å møte på feil type dame? Kanskje han er sårbar selv? Jeg må innrømme at jeg selv er redd for fristerinner med kjønnsykdommer. Plutselig tenker man med feil hode og så vet man ikke helt hva man gjør eller hva man begir seg ut på. Det er fort gjort det ;-). Truet`???? Poenget mitt er at dersom man skal forstå andre mennesker, andre kulturer og hva andre mennesker faktisk står for og hvem de er, så kan man ikke ha forutintatte holdninger eller sette merkelapper på mennesker på den måten TS gjør. Det triste er jo at han har fått bekreftet sine fordommer i sin opplevelse på byen. Jeg forsøker bare å si at alle ikke er slik. 1
Gjest Svampebob1 Skrevet 1. juli 2013 #28 Skrevet 1. juli 2013 Truet`???? Poenget mitt er at dersom man skal forstå andre mennesker, andre kulturer og hva andre mennesker faktisk står for og hvem de er, så kan man ikke ha forutintatte holdninger eller sette merkelapper på mennesker på den måten TS gjør.Det triste er jo at han har fått bekreftet sine fordommer i sin opplevelse på byen. Jeg forsøker bare å si at alle ikke er slik. Han blir jo møtt med like lite forståelse her, så det synes jeg kom frem temmelig uklart. Ellers er jeg enig. Man må utdanne folk til forståelse hvis man vil ha bort negative holdninger. Veldig mye bunner ut i frykt. Da trenger man å la de vite at ikke alle er slik og hvor/hvordan man finner de som ikke er slik ;-).
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #29 Skrevet 1. juli 2013 KateW, syns du det TS observerte var feil? Syns du slik han ble behandlet av etniske nordmenn var riktig? Når en Barbie lignende dame er drita full og kommer tett inntil en fremmed mann og holder ham i skuldrene, hvordan vil han tolke det. Hvordan vil en person reagere når en dørvakt krever 500 kroner for å slippe ham ut fra diskoteket? Ut ifra det du skriver så syns jeg et annet scenariot som faktisk skjedde i Oslo sentrum var mer ideel for å sette nordmenn på plass. Det finnes mange merkelige type pakistanere i dette landet, og den kvelden hadde dørvakten flaks. For i Oslo sentrum var det engang en pakistaner som ble kastet ut av dørvakt, og han var en av de vrange typer. Han gikk hjem og henta sitt AG og skjøt på dørvakten, desverre så traff han en uskyldig nordmann. Dørvakten rømte for livet og lever idag undercover. Kanskje slike nordmenn fortjener slik behandling for å bli satt på plass. Anonymous poster hash: 117be...f74
Charmander Skrevet 1. juli 2013 #30 Skrevet 1. juli 2013 (endret) "Jeg er en norsk-pakistansk gutt på 19 år som var i byen med vennene mine. Drikker ikke alkohol og nøler å gå inn i barer og diskoteker. Ikke har jeg noe intensjon om å skaffe meg norsk dame, for jeg vil holde meg langt unna disse fristelsene og kjønnssykdommer." Stoppet å lese der. Du er jo så full av fordommer at det kan jo neppe være noe poeng i å lese resten av innlegget. Såvidt jeg registrerer så ville jeg stilt spørsmålstegn ved troverdigheten til TS når han er så virkelighetsfjern som han virker. Endret 1. juli 2013 av Charmander 1
Guybrush Skrevet 1. juli 2013 #31 Skrevet 1. juli 2013 Unnskyld å si det TS men verden er full av idioter. Det du opplevde har vel de fleste gutter opplevd når de var rundt din alder. Meg selv inkludert. Det du nevner med vaktene inne nekter jeg å tro på. Nå har det seg slik at jeg kjenner utelivsmiljlet i Kristiansand og stedene som har 18 aldersgrense er det ikke så mange av. Om jeg skal tro deg får du gi en beskrivelse av vakten og navnet på utesteder samt hvordan det ser ut inne 2
Gjest KateW Skrevet 1. juli 2013 #32 Skrevet 1. juli 2013 "Jeg er en norsk-pakistansk gutt på 19 år som var i byen med vennene mine. Drikker ikke alkohol og nøler å gå inn i barer og diskoteker. Ikke har jeg noe intensjon om å skaffe meg norsk dame, for jeg vil holde meg langt unna disse fristelsene og kjønnssykdommer." Stoppet å lese der. Du er jo så full av fordommer at det kan jo neppe være noe poeng i å lese resten av innlegget. Såvidt jeg registrerer så ville jeg stilt spørsmålstegn ved troverdigheten til TS når han er så virkelighetsfjern som han virker. Hm, nå skal det bli spennende om du også får beskjed om at du ikke skjønner evolusjon..... Siden du er mann mener jeg...
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2013 #33 Skrevet 1. juli 2013 (endret) Hei folkens, jeg vil dele en erfaring med dere og håper at denne hendelsen vil gjøre dere betenkt på hvordan utenlandske gutter blir behandlet av norske gjenger. Jeg er en norsk-pakistansk gutt på 19 år som var i byen med vennene mine. Drikker ikke alkohol og nøler å gå inn i barer og diskoteker. Ikke har jeg noe intensjon om å skaffe meg norsk dame, for jeg vil holde meg langt unna disse fristelsene og kjønnssykdommer. Min norske venn hadde bursdag og vi feiret den i en restaurant i Kristiansand. Etter å ha spist middag og kake bestemte vi for å ta en tur ut på byen. Jeg var litt usikker, men tenkte det er greit å holde vennene i selskap. Før jeg skulle inn på diskoteket så ble jeg ransaket av dørvakten og ble sett på som om jeg er en terrorist. Etter å ha kommet inn i baren fikk jeg mange merkelige blikk og holdt meg tett inntil vennene mine. Jeg gikk bort til bardisken og spurte om de hadde alkoholfrie drink, uheldigvis (snakk om min flaks) stod det en Barbie dokke vedsiden av meg og hun var såpass full at det var like før hun falt ned. Hun begynte å lene mot meg mens bartender holdt på å kundebehandle de andre mens min tur kom. Idet kom kom en svær vikting som antagelig var typen hennes, for han var en skikkelig booler og baffalo. Han så at dama hans stod tett inntil meg og som støtte hadde hånden sin på skulderen sin, og trodde at jeg prøvde meg på henne. Han dyttet meg til side og tok armen til damen sin, og begynte å kalle meg for jævla pakkis og drittunge. Jeg ble helt satt ut, idet kom flere venner av ham fra intet og begynte å banne. Jeg var helt paff av hele scenarioet og skjønte ingenting. Ene øyeblikket tenkte jeg, er det virkelighet eller en drøm, og kjære GUD hvorfor har jeg havnet i denne settingen. Han ville slå meg ned, og selv om jeg kunne slå ham tilbake, så var jeg helt forsvarsløs mot de andre vennene hans som var klare til å angripe meg. Jeg skrek til vennene mine, men de hørte ikke...for det var så høy diskomusikk. Jeg så en dørvakt på den andre siden og løp bort til ham og fortalte ham hele situasjonen. Han ba meg om å betale ham 500 spenn så anbefalte meg å bare dra herfra så fort som mulig så skulle han lukke døren fra utsiden slik at de ikke kommer ut. Jeg gjorde som han sa og ga ham penger og løp for livet. Etter den dagen skal jeg aldri gå på byen i Norge,,,,,,for noen ordentlige rasister. Anonymous poster hash: c7fc9...949 Vel, jeg synes du fortjener litt bråk ute på byen når du har slike holdninger som det der. Endret 1. juli 2013 av Gjest 3
Gjest Svampebob1 Skrevet 1. juli 2013 #34 Skrevet 1. juli 2013 Vel, jeg synes du fortjener litt bråk ute på byen når du har slike holdninger som det der. Hvis man gjør seg fortjent til bråk pga. dårlige holdninger, hva med de som da faktisk gjør andre vondt? Hva har de gjort seg fortjent til? Har du noensinne såret noen, forresten? Jeg vet jeg har. Ikke med meningen, men jeg burde sikkert ha fått skambank og mer til. Er du ikke enig? 1
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2013 #35 Skrevet 1. juli 2013 Hvis man gjør seg fortjent til bråk pga. dårlige holdninger, hva med de som da faktisk gjør andre vondt? Hva har de gjort seg fortjent til? Har du noensinne såret noen, forresten? Jeg vet jeg har. Ikke med meningen, men jeg burde sikkert ha fått skambank og mer til. Er du ikke enig? Sånn bittelitt.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #36 Skrevet 1. juli 2013 Litt rart at TS poster dette på kvinneguiden sitt forum, i og med at han er mann , og det er ikke alt for mange menn med her. Og når han poster det på kvinneguiden og skriver at norske jenter har kjønnssykdommer osv, så virker det som det er ment til å provosere oss. Anonymous poster hash: 1893d...6ba 1
#Sunrise Skrevet 1. juli 2013 #37 Skrevet 1. juli 2013 Ikke har jeg noe intensjon om å skaffe meg norsk dame, for jeg vil holde meg langt unna disse fristelsene og kjønnssykdommer. der mista du all respekt fra meg!
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #38 Skrevet 2. juli 2013 Javel, syns du at alle norske jenter fortjener å bli voldtatt siden de har sånne holdninger som å fremstille seg selv som fristelser for det motsatte kjønn? Håper du også havner i bråk neste gang du er i byen, akkurat pga dine holdninger. Vel, jeg synes du fortjener litt bråk ute på byen når du har slike holdninger som det der. Anonymous poster hash: 117be...f74
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #39 Skrevet 2. juli 2013 Ikke har jeg noe intensjon om å skaffe meg norsk dame, for jeg vil holde meg langt unna disse fristelsene og kjønnssykdommer. der mista du all respekt fra meg! Tåler du virkelig så lite? Helt utrolig... Anonymous poster hash: ee3e3...b88
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #40 Skrevet 2. juli 2013 Tåler du virkelig så lite? Helt utrolig... Anonymous poster hash: ee3e3...b88 Hun mistet respekten for personen, har vell ingenting med hva hun tåler? Personen har også mistet min respekt fordi han tar alle norske jenter under en kam - noe vi nordmenn også ofte gjør med utlendinger. Er vell ingen som vil uans være til en som er så trangsynt. Anonymous poster hash: 1893d...6ba 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå