Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2004 #1 Del Skrevet 14. april 2004 Jeg er utlending, og bo her i Norge med sønnen min, og norske mannen. Sønnen min er fra en tidligere, kortvarig forhold 9 år tidligere. Han vil ikke vær med, sa klart og tydelig at han vil ikke være far eller mann til meg. Da skilte vi som samboer og hørte aldri mer en eneste ting fra han. Han har aldri sett, snakket eller betalt bidrag til sønnen min. Plutselig nå 2 år siden, dukket han opp og spørte etter en bildet. Han hilset ikke på meg, og skrevet heller ikke hvem det var så jeg var ganske usikkert om det var han eller ikke-eposten virker veldig useriøst. Nå har jeg fått en epost som har en del trussel-at han vet mye om sønnen min, at han har kontakter i nærheten og vokter hva jeg gjør. Noe som han har nevnet stemmer faktisk. Det verste er at han virker mentalt ustabilt. Han skrev om at sønnen min lider av ubalanse på grunn av at han bor i feil planeten, og at han må kontaktes i en "pyskisk verden" for å hjelpe. Jeg er veldig redd at jeg ble overvakt og i verst fall at han holder på med å kidnappe sønnen min. Hele familien er i opprør og vi vet ikke hva er best å gjør. Vi ser ham som et terrorist og tror om vi kontakt ham eller hans familien, at han kanskje ble ennå proveserte. Føler så hjelpløs. Hva burde jeg gjøre? Kan politi hjelper meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2004 #2 Del Skrevet 14. april 2004 Ta kontakt med politiet eller krisesenteret for kvinner. Fortell den situasjonen og at du er redd. Jeg vet ikke hva de kan gjøre, men de kan nok i alle fall hjelpe deg videre. Håper dette løser seg for deg. De beste tanker til deg! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Forup Skrevet 15. april 2004 #3 Del Skrevet 15. april 2004 Kontakt politi med en gang, dette lyder skummelt, og hvis han er ustabil som dette godt kunne tyde på da ved man aldrig hvornår bomben springer. ønsker dig og din familie lykke til og håber at alt kommer til at ende vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. april 2004 #4 Del Skrevet 15. april 2004 :o Skummelt! Ja, ta kontakt med politiet med en gang! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå