AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #1 Del Skrevet 26. juni 2013 Gir dere "bare" bilde® til brudgommen(/bruden) eller gir dere en liten ting ved siden av også? tenker at mange kommer til å spørre hva mannen fikk i morgengave, og da er det kanskje litt flaut å si budoire-bilder / nakenbilder Anonymous poster hash: 1e996...aa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bergliotta Skrevet 26. juni 2013 #2 Del Skrevet 26. juni 2013 Gir dere "bare" bilde® til brudgommen(/bruden) eller gir dere en liten ting ved siden av også? tenker at mange kommer til å spørre hva mannen fikk i morgengave, og da er det kanskje litt flaut å si budoire-bilder / nakenbilder Anonymous poster hash: 1e996...aa3 for og være ærlig synes jeg det er litt teit og gi slike bilder. synes i tillegg det virker gjerrig og gi det istedenfor gave, blir litt samme som og istedenfor kjøpe en gave synge en sang, eller lese et dikt.. hvis den andre gir en fin dyr ting synes jeg det blir feil. Men men denne gaven er jo ikke til meg, kan være mottakeren vil digge den, hva vet jeg.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #3 Del Skrevet 26. juni 2013 jeg spurte de som skal gi/har gitt slike bilder, ikke de som ikke synes noe om det. takk. Anonymous poster hash: 1e996...aa3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orkidebuketten Skrevet 26. juni 2013 #4 Del Skrevet 26. juni 2013 Jeg tok den type bilder. Selv om jeg er det man kan kalle frodig så hadde jeg lyst til å gi det. Dette fikk han dagen etter, for på selve bryllupsdagen fikk han mansjetter som han hadde da vi giftet oss, med initialene våre og bryllupsdatoen. Vel han ble mest glad for mansjettene, han har ikke sansen for den type bilder. Noe jeg dessverre ikke visste og derfor ble de en slags nedtur. Jeg gav de sammen med et kort og en flaske vin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panic-attack Skrevet 26. juni 2013 #5 Del Skrevet 26. juni 2013 jeg spurte de som skal gi/har gitt slike bilder, ikke de som ikke synes noe om det. takk. Anonymous poster hash: 1e996...aa3 jeg har tatt slike bilder, å de ble utrolig flotte. jeg vet at det er noe mannen vil komme til å like, men jeg kommer til å gi det sammen med et gavekort på hotell overnatting for oss to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #6 Del Skrevet 26. juni 2013 for og være ærlig synes jeg det er litt teit og gi slike bilder. synes i tillegg det virker gjerrig og gi det istedenfor gave, blir litt samme som og istedenfor kjøpe en gave synge en sang, eller lese et dikt.. hvis den andre gir en fin dyr ting synes jeg det blir feil. Men men denne gaven er jo ikke til meg, kan være mottakeren vil digge den, hva vet jeg.. ...nå lurer jeg fælt på hvor mye (lite) du tror en to-tre timer med photoshoot hos profesjonell fotograf OG skikkelig fremkalling/trykk egentlig koster? Anonymous poster hash: bdf5c...113 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skravlus Skrevet 26. juni 2013 #7 Del Skrevet 26. juni 2013 ...nå lurer jeg fælt på hvor mye (lite) du tror en to-tre timer med photoshoot hos profesjonell fotograf OG skikkelig fremkalling/trykk egentlig koster? Anonymous poster hash: bdf5c...113 Ja, jeg trodde det var en kostbar gave, jeg. Jeg regner med det gis i form av et innrammet bilde, et motiv på lerret eller som et album. Og det pleier jo å koste en del i seg selv når det kommer fra fotograf. Jeg hadde ikke tenkt på det som en billig gave som krevde noe annet i tillegg. Men mulig jeg er helt på jordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adriane Skrevet 26. juni 2013 #8 Del Skrevet 26. juni 2013 for og være ærlig synes jeg det er litt teit og gi slike bilder. synes i tillegg det virker gjerrig og gi det istedenfor gave, blir litt samme som og istedenfor kjøpe en gave synge en sang, eller lese et dikt.. hvis den andre gir en fin dyr ting synes jeg det blir feil. Men men denne gaven er jo ikke til meg, kan være mottakeren vil digge den, hva vet jeg.. Hvis det er det økonomiske aspektet du tenker på, så er det langt fra billig å få en fotograf til å ta slike bilder, få de redigert, printet, og laget et smakfullt og fint album. Det kan koste like mye som mange andre gaver Jeg tok den type bilder. Selv om jeg er det man kan kalle frodig så hadde jeg lyst til å gi det. Dette fikk han dagen etter, for på selve bryllupsdagen fikk han mansjetter som han hadde da vi giftet oss, med initialene våre og bryllupsdatoen. Vel han ble mest glad for mansjettene, han har ikke sansen for den type bilder. Noe jeg dessverre ikke visste og derfor ble de en slags nedtur. Jeg gav de sammen med et kort og en flaske vin. Så kjipt at han ikke likte gaven! Men er du sikker på at det er selve bildene han ikke liker, eller tanken på at en fremmed fotograf (mann?) har tatt den type bilder av deg? Til TS: Jeg syns ikke det trengs å gi noe mer ved siden av nødvendigvis, men syns idéen til panic-attack, om å også gi et gavekort på hotellovernatting for bare dere to, er en veldig god idé (som sammen med albumet kan gi rot for mange hyggelige fantasier ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathFoto Skrevet 26. juni 2013 #9 Del Skrevet 26. juni 2013 Jeg har vært fotograf for slike bilder, og de har alltid blitt svært godt mottatt. Avhengig av om man velger bilde i ramme, album eller veggbilde kan det koste mellom 1000-5000,- Jeg tror de fleste ser på det som hovedgave, ikke tilleggsgreie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orkidebuketten Skrevet 27. juni 2013 #10 Del Skrevet 27. juni 2013 Så kjipt at han ikke likte gaven! Men er du sikker på at det er selve bildene han ikke liker, eller tanken på at en fremmed fotograf (mann?) har tatt den type bilder av deg? Det var bryllupsfotografen vår, en venninne av oss som tok de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #11 Del Skrevet 27. juni 2013 Synes det var en god ting å gi dem sammen med en hotellovernatting. Som en forsmak på hva dere skal gjøre på hotellet. Ellers tror jeg ikke den gjennomsnittlige mannen vet helt hva han skal gjøre med en slik gave. Min mann ville kanskje presset fram et usikkert smil og så lagt det kjapt nederst i en skuff. Er vel ikke meningen at man skal henge dem opp, eller hva? Til og med på soverommet blir litt for drøyt, etter min mening. Hender jo man lar andre overnatte der, eller man får barn som drar med seg venner for å hoppe i senga, etc etc. Anonymous poster hash: 59a02...e26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bergliotta Skrevet 27. juni 2013 #12 Del Skrevet 27. juni 2013 ...nå lurer jeg fælt på hvor mye (lite) du tror en to-tre timer med photoshoot hos profesjonell fotograf OG skikkelig fremkalling/trykk egentlig koster? Anonymous poster hash: bdf5c...113 Det er ikke bare prisen jeg tenker på en kan da vel betale noen for og hjelpe seg og lage en sang, eller et dikt også. En kan da ta sangtimer og betale ganske masse for sangtimer for og kunne fremføre en fin sang! Sangtimer er veldig dyrt. Mitt inntrykk er at kvinnen synes det er mer stas og få fine bilder av seg, og at mannen ikke liker de så godt. Det har litt se på meg preg! ganske bokstavelig talt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #13 Del Skrevet 27. juni 2013 *boudoir Skjønner ikke hvorfor man gjetter på stavingen bare fordi det er et utelandsk ord, da er det jo bare enda viktigere å sjekke at det er riktig. Anonymous poster hash: cd574...4a7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #14 Del Skrevet 27. juni 2013 Hva skal man med de liksom? Han får jo ikke brukt de til noe. Om du skal bruke proff fotograf osv er det som å rive opp 2000,- og pakke de i en skuff til de støvet helt ned og man en dag kaster de. ...nå lurer jeg fælt på hvor mye (lite) du tror en to-tre timer med photoshoot hos profesjonell fotograf OG skikkelig fremkalling/trykk egentlig koster?Anonymous poster hash: bdf5c...113 Anonymous poster hash: 44cc4...099 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bergliotta Skrevet 27. juni 2013 #15 Del Skrevet 27. juni 2013 Og en ting til når det gjelder slike bilder. Si at jeg hadde betalt 10 000 kr for sangtimer og fremført en nydelig sang til min kjære. Jeg ville ikke da sagt at gaven var verdt 10 000. Når det er noe en selv er med på å forme i så stor grad synes jeg ikke en kan si at de er verdt det en har betalt. Barnebildene av meg fra barnehagen kostet også en hel del. Det betyr ikke at albumet er verdt 500 kr. Kjæreste kan mene det har null verdi. Og jeg kan mene det har null verdi. Synes at hvis en skal gi noe slikt personlig gir en det i tillegg til annet. Men nå har ts spesifisert at hun ikke ønsker min mening om saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #16 Del Skrevet 27. juni 2013 Og en ting til når det gjelder slike bilder. Si at jeg hadde betalt 10 000 kr for sangtimer og fremført en nydelig sang til min kjære. Jeg ville ikke da sagt at gaven var verdt 10 000. Når det er noe en selv er med på å forme i så stor grad synes jeg ikke en kan si at de er verdt det en har betalt. Barnebildene av meg fra barnehagen kostet også en hel del. Det betyr ikke at albumet er verdt 500 kr. Kjæreste kan mene det har null verdi. Og jeg kan mene det har null verdi. Synes at hvis en skal gi noe slikt personlig gir en det i tillegg til annet. Men nå har ts spesifisert at hun ikke ønsker min mening om saken. My brain hurts. Anonymous poster hash: bdf5c...113 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #17 Del Skrevet 27. juni 2013 Det er ikke bare prisen jeg tenker på en kan da vel betale noen for og hjelpe seg og lage en sang, eller et dikt også. En kan da ta sangtimer og betale ganske masse for sangtimer for og kunne fremføre en fin sang! Sangtimer er veldig dyrt. Mitt inntrykk er at kvinnen synes det er mer stas og få fine bilder av seg, og at mannen ikke liker de så godt. Det har litt se på meg preg! ganske bokstavelig talt. Eh... ja? Det er jo hele poenget?! Man lager jo ikke et boudoir-album for at han ikke skal se på bildene! Mitt inntrykk er at flertallet menn ville synes det var utrolig kult. Tenker da mest på album, som han kan gjemme i nattbordskuffen/undertøyskuffen/etellerannetsmartsted. *boudoir Skjønner ikke hvorfor man gjetter på stavingen bare fordi det er et utelandsk ord, da er det jo bare enda viktigere å sjekke at det er riktig. Anonymous poster hash: cd574...4a7 Jeg skjønner ikke hvorfor man går inn i en tråd for å klage på skrivefeil, for så ikke å sjekke sitt eget innlegg for skrivefeil? (Det heter utenlandsk ) Og en ting til når det gjelder slike bilder. Si at jeg hadde betalt 10 000 kr for sangtimer og fremført en nydelig sang til min kjære. Jeg ville ikke da sagt at gaven var verdt 10 000. Når det er noe en selv er med på å forme i så stor grad synes jeg ikke en kan si at de er verdt det en har betalt. Barnebildene av meg fra barnehagen kostet også en hel del. Det betyr ikke at albumet er verdt 500 kr. Kjæreste kan mene det har null verdi. Og jeg kan mene det har null verdi. Synes at hvis en skal gi noe slikt personlig gir en det i tillegg til annet. Men nå har ts spesifisert at hun ikke ønsker min mening om saken. Hvorfor i alle dager skal man fortelle hva gaven man har kjøpt koster, uansett hva det er? Dette forsto jeg overhodet ingenting av. Anonymous poster hash: 0556f...e96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #18 Del Skrevet 27. juni 2013 Prisen og hva folk synes om dette er IKKE relevant for meg! Spørsmålet var om folk ga noe ved siden av. Punktum! Og jeg skal ikke blåse opp et 50 x 70 bilde av meg selv og henge på stueveggen eller soveromsveggen! Det er snakk om et innrammet bilde eller et lite album til nattbordsskuffen. Og det er da ikke galt med litt "se på meg"-mentalitet: Tenk så kjekt å se tilbake på om 20,30,40,50 år, både for mannen og for meg! Ja til egoboost, sier jeg! hilsen TS Anonymous poster hash: 1e996...aa3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisenberg Skrevet 27. juni 2013 #19 Del Skrevet 27. juni 2013 Jeg har gitt min samboer et sånt album i bursdagsgave og to av bildene er rammet inn og står på stua. Han satt veldig stor pris på gaven. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panic-attack Skrevet 28. juni 2013 #20 Del Skrevet 28. juni 2013 Boudoir er ikke nødvendigvis helprofil av deg i bare nettoen! Flere av bildene jeg fikk tatt kan fint henge på veggen, mens noen er forbeholdt meg å mannen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå