Gå til innhold

Noen som har IKM rundt 26. april her?

83`

Anbefalte innlegg

Det er to laaange uker til min IKM, og bare lurte på om her var noen andre som har to uker igjen til evt. testing..

Så kunne vi "kjenne på" symptomer og tanker sammen! :P

Er så lite action på dette forumet, så jeg tenkte det var på tide med litt innlegg her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hulderjenta

En eller annen gang mellom 20. og 24. april. Er så vanskelig å vente!! Lyst å spole fram litt jeg, og smugtitte for å se hva som vil skje, og spole tilbake og nyte dagene når jeg vet resultatet! :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pygmilla

Den tjuende, tror jeg... Vet ikke helt hva jeg håper på... Vil jo innmari gjerne bli gravid, men den første eggløsningen etter at jeg fikk tatt ut p-staven kom litt brått på. Jaja - er det klaff allerede, blir jeg superglad, tenker jeg - og hvis det ikke blir det kommer jeg til å tenke at 'det er nok det beste at det tar litt lengre tid.' Tilpasningsdyktige, vi mennesker :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

månedskifte april/mai her i gården.Tester som en helt på EL om dagen og går nesten ikke ut av "sengen"

HIHI!!

Symptomer nå om dagen, litt mensmurringlignende smerter....

Inatt våknet jeg av at jeg smilte... :o Drømte om en liten baby også hadde jeg visst en megasmil rundt munnen... merkelig greier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26. er min IKM.

Usikker på om det stemmer for denne syklusen har vært skikkelig snål. :evil:

Dette er også første syklus jeg har tempet og foreløpig (er i dag på dag 21) ser det ikke ut som om at jeg har hatt EL i det hele tatt!!! :cry:

Brystene er minimalt ømme, på denne tiden i syklusen pleier de å være sinnsykt ømme. Ingenting stemmer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pygmilla

Symptomer, anyone?

Her er mine: Ingen. Ikke noe i det hele tatt. Men sist mandag da jeg våknet var det akkurat som noe stakk aller nederst i magen. Var fremdeles i halvsøvne, ellers ville jeg avskrevet det som innbilning tvert :wink:

Men nå er jeg i alle fall 10 dpo og kjenner meg ikke det minste annerledes enn alltid ellers. Aner ikke hva det eventuelt betyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symptomer: Sinnsykt ømme pupper! (Ømmere enn vanlig mener jeg...)

Har visstnok hatt EL også på dag 19 (fått hjelp til å tolke tempskjemaet mitt) er i dag 7 DPO. Eventuelle symtomer burde vel begynne å komme nå. *vente, vente*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 19 i pp og påvist EL igår (?)

Fortsatt øm nederst i magen.

Har en merkelig følelse av at jeg må hikke eller rape men får det liksom ikke til.... har ingen anelse om det er relatert til EL eller noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fast bruker -anonym nå

Melder meg på her. Har IKM 25 eller 26, så dette er jo spennende. Men jeg har desverre ikke noen store forhåpninger, heller ingen tegn på graviditet. Annet enn litt murring nederst i magen og at jeg er veldig trøtt, men dette trenger ikke å bety noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderjenta

Tantebesøk i dag.... :grine: :grine:

Så jeg er ute av de håpefulle rekker for denne gang.. Får trøste meg med at ny syklus betyr nye muligheter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pygmilla

IKM i dag, trodde jeg... Men ingen tegn til mensen, og negativ graviditetstest i går (kjøpte den første gt i mitt liv, og klarte selvfølgelig ikke å vente et par dager, som all fornuft tilsier at jeg burde....) Aner ikke, jeg. Kanskje, kanskje ikke. Og nå har jeg så mye annet å tenke på at det kanskje er like greit. Stress & mas (og det kan visst også skyve litt på menstruasjoner & sånt).

Status quo: Neppe gravid nå, men neste gang.... :-) Med på den, Hulderjente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, hvordan går det med de som har IKM i disse dager?

Er bare hulderjenta vi har hørt noe resultat fra... (en god :klem: til deg forresten, og ønske om bedre lykke neste gang)

Jeg er spent som vanlig... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Hulderjenta

Takk for klem, Nightgrl! :D Er over den verste skuffelsen nå.

Spent på å høre mer om hvordan det går med dere andre jeg også! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 21 og ingen spesielle symptomer.. var litt kvalm igår men tror det er den dårlige kaffen som har skylden (håper ikke det..)

Litt små pms idag... så jeg har ingen altfor store forhåpninger... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pygmilla

Spenningen stiger.... Fortsatt ikke mens, derimot har jeg fått forstoppelse :oops: Aldri hatt det før! Og jeg tror jeg har fått en soppinfeksjon også (det har jeg hatt før). Høres ut som hormoner, gjør det ikke? Testen jeg tok på mandag var i grunnen nødt til å være negativ, skjønner jeg nå, for jeg tok den jo på formiddagen, sånn at urinen ikke hadde vært lenge nok i blæra (beklager, sånt snakker man altså om...). Skal ta en ny test i morgen tidlig. Tror egentlig at jeg er gravid, men man vet jo aldri... Før man ser testresultatet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjåjåj, Pygmilla!! Gjett hva som blir det første jeg skal i morgen tidlig da?! (inn på KG og se om du har fått fulltreffer)

Nærmer meg jeg også. . skal kanskje test på søndag.. :P

Har bare ganske vondt nederst i magen (området under navlen og på sidene, liksom), så jeg vet ikke hva jeg skal tro.. Tror ikke graviditetssymptomer er så vonde.. Trodde jeg hadde fått blindtarmbetennelse i natt :cry:

Jo, har fått litt kviser på ryggen også.. håper det kan vere med på å dra opp mulighetene litt :wink: Men har IKKE ømme bryster, og er IKKE kvalm, og har INGEN utflod nesten.. og det er vel et dårlig tegn.

Vi får vente å se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...