Gjest BettyBoop Skrevet 27. juni 2013 #21 Skrevet 27. juni 2013 Riise er nasty. Så han her om dagen med date på Friday's, fysj og fy. akkurat som om du er bedre?
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #22 Skrevet 27. juni 2013 Snakk for deg selv! Jeg skal nå på Kurt-jakt Joine meg? Jeg vet hvor han bor! Sånn ca.. Anonymous poster hash: 9f404...06c 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #23 Skrevet 27. juni 2013 akkurat som om du er bedre? Vår "kjære" Riise er jo tidenes største klyse og en arrogant drittsekk.. Nevner du navnet "Riise" og noe positivt i sammen setning i Ålesund, får du deg en på tygga Anonymous poster hash: 2add5...d9f 3
Silfen Skrevet 27. juni 2013 #24 Skrevet 27. juni 2013 akkurat som om du er bedre? Vennligst vis til hvor jeg noensinne har påstått det, ditt bedritne nepskrell! 5
Gjest BettyBoop Skrevet 27. juni 2013 #25 Skrevet 27. juni 2013 Vennligst vis til hvor jeg noensinne har påstått det, ditt bedritne nepskrell! wow. veldig modent. Jeg prøver bare å påpeke at jeg syns ikke han fortjener å høre slik drit bare fordi han er kjendis, og du kjenner han ikke så du kan ikke vite om han er en nasty person
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #26 Skrevet 27. juni 2013 Kanskje Tone og Kurt blir det nye paret? Tone liker jo de som ser litt spesielle ut i den alderen.. Anonymous poster hash: 58c1f...01a 8
Pinkee Skrevet 27. juni 2013 #27 Skrevet 27. juni 2013 Vår "kjære" Riise er jo tidenes største klyse og en arrogant drittsekk.. Nevner du navnet "Riise" og noe positivt i sammen setning i Ålesund, får du deg en på tygga Anonymous poster hash: 2add5...d9f Neida, ikke alle i Ålesund som er så tett i knollen, noe er faktisk ganske oppegående 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #28 Skrevet 27. juni 2013 Dette kommer vel ikke som noen overraskelse. Han har ikke vært spesielt diskrét når det kommer til det motsatte kjønn.Anonymous poster hash: 3ba48...4a5 Men hva skulle det motsatte kjønn se i ham egentlig? Nei, dette ryktet hørtes ikke mye troverdig ut. Anonymous poster hash: 58c1f...01a 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #29 Skrevet 27. juni 2013 Syns at begge er mindre pene, men heller Kurt enn John hvis jeg måtte velge. Er jo mange kjendiser som har vært gift mange ganger og har masse barn med forskjellige, ikke noe nytt det. Bare sjekk ut Hollywood! Anonymous poster hash: 08f91...3fb 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #30 Skrevet 27. juni 2013 Kanskje Tone og Kurt blir det nye paret? Tone liker jo de som ser litt spesielle ut i den alderen.. Anonymous poster hash: 58c1f...01a --------------- Det får vi ikke håpe. Kurt Nilsen er en av få artister i Norge med talent, og han virker som en ok fyr. Anonymous poster hash: afd04...8f0 3
Ferny Skrevet 27. juni 2013 #31 Skrevet 27. juni 2013 --------------- Det får vi ikke håpe. Kurt Nilsen er en av få artister i Norge med talent, og han virker som en ok fyr. Anonymous poster hash: afd04...8f0 Han er velsignet med en god stemme, men han er da virkelig ikke en av FÅ artister i Norge med talent. I så fall hører ikke du mye på norsk musikk (utenom VG-lista da). 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #32 Skrevet 27. juni 2013 Han er velsignet med en god stemme, men han er da virkelig ikke en av FÅ artister i Norge med talent. I så fall hører ikke du mye på norsk musikk (utenom VG-lista da). Du har ingen peiling på hvilken musikk jeg hører på, så slutt å insinuere ting du ikke vet noe om. Anonymous poster hash: afd04...8f0 2
Ferny Skrevet 27. juni 2013 #33 Skrevet 27. juni 2013 Du har ingen peiling på hvilken musikk jeg hører på, så slutt å insinuere ting du ikke vet noe om. Anonymous poster hash: afd04...8f0 Kan ikke høre på mye norsk musikk dersom du mener at Kurt er en av få med talent, det er alt jeg sier.
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2013 #34 Skrevet 27. juni 2013 Men hva skulle det motsatte kjønn se i ham egentlig? Nei, dette ryktet hørtes ikke mye troverdig ut. Anonymous poster hash: 58c1f...01a Makan til overfladisk kjerring du er.. Er du klar over at det går an å se noe attraktivt i alle, hvis man ikke kun skal ha en som ser ut som en modell. Kurt er kanskje ikke noen Brad Pitt, men han virker som en utrolig hyggelig person. Sjarmerende, blid, skikkelig kar. Hvis jeg hadde vært kvinne eller homofil,så ville Kurt vært den type mann jeg hadde sett etter. Det verste med dette, jeg kan ikke se hvordan du ser ut, men dere kvinner har ofte altfor stor tiltro til deres utseende. Det kan godt hende at utseendetmessig så hadde du matchet Kurt, men fordi du har så stort ego så tror du at du er mye penere enn det du egentlig er. Det er nemlig mange kvinner som tror at det er tusen hakk mye penere enn det de egentlig er, jeg har vært borti mange av dem. Ikke ser jeg ut som en modell jeg heller, men når man da møter kvinner som ikke "ser bedre ut" selv, som da avviser dem fordi de mener de kan gjøre det myeeeee bedre, så må jeg bare le. Neste gang, tenk før du åpner kjeften, og ikke tro at det du ser i speilet nødvendig er hva vi andre ser.
Gjest Gjestfrid Skrevet 27. juni 2013 #35 Skrevet 27. juni 2013 Kurt Nilsen: Først forlot han Kristine. Nå skilles han fra Kristin. Nyedama heter sikkert Kristi.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #36 Skrevet 27. juni 2013 Blir helt skremt av hvor touchy alle her er. Regner med noen kommer med en reaksjon på mine ord også nå? Med banningsord og kallenavn?Anonymous poster hash: 6b817...63e
Gjest Gjestfrid Skrevet 27. juni 2013 #37 Skrevet 27. juni 2013 Helt enig du over, tror nok noen har tatt ett fredagsglass med vin for mye.
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2013 #38 Skrevet 27. juni 2013 Kurt Nilsen: Først forlot han Kristine. Nå skilles han fra Kristin. Nyedama heter sikkert Kristi. Og tar man første bokstav i hvert navn blir det - KKK - ku klux klan. Prøver Kurt Nilsen å fortelle oss at han er med i ku klux klan? Liten parodi på Jarle fra åpen post, hvis noen tok den. Som fikk en vanlig pose fra ICA til å bli noe helt annet :D
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #39 Skrevet 28. juni 2013 Kan ikke høre på mye norsk musikk dersom du mener at Kurt er en av få med talent, det er alt jeg sier. You got that right. Kurt har en fantastisk stemme, men hans låtskriveregenskaper er helt middelmådige. Anonymous poster hash: 58c1f...01a 4
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #40 Skrevet 28. juni 2013 Og tar man første bokstav i hvert navn blir det - KKK - ku klux klan. Prøver Kurt Nilsen å fortelle oss at han er med i ku klux klan? Liten parodi på Jarle fra åpen post, hvis noen tok den. Som fikk en vanlig pose fra ICA til å bli noe helt annet :D For ikke å snakke om en vrengt REMA1000-pose etterfulgt av en ICA-pose — America. Anonymous poster hash: 58c1f...01a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå