Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Woop woop, hva skjedde så her?? Nettopp en tråd med Jon A Riise som også skiller seg og får barn i hytt og gevær....Kurt Nilsen har også 3 barn med 2 forskjellige.

Anonymous poster hash: a9a5b...625
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Profilerte stjerner har som regel rekord i utroskap, uten at jeg vet noe om bagrunnen i dette tilfelle. Ellers så står jeg vel ikke akkurat i kø for å få en date. At noen faller for Riise kan jeg bare ikke skjønne.

Anonymous poster hash: c55e9...bc0
  • Liker 1
Skrevet

Stakkars, artig er det ikke, uansett hvem det gjelder.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Woop woop, hva skjedde så her?? Nettopp en tråd med Jon A Riise som også skiller seg og får barn i hytt og gevær....Kurt Nilsen har også 3 barn med 2 forskjellige.

HÆ? Gifta ikke han seg så og si nettopp?

• Liker 4
Skrevet

.............................................................................................og det er heeeeeelt uinteressant.

AnonymBruker
Skrevet

Profilerte stjerner har som regel rekord i utroskap, uten at jeg vet noe om bagrunnen i dette tilfelle. Ellers så står jeg vel ikke akkurat i kø for å få en date. At noen faller for Riise kan jeg bare ikke skjønne.

Riise er da ikke så upen? Fin trent kropp. Har dessuten hørt fra bekjente som rotet med han under den desperate sms-perioden at han er grovt utstyrt nedentil.

Anonymous poster hash: fd03f...3c5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvor i alle dager har du hørt dette fra?

Anonymous poster hash: 9f404...06c
AnonymBruker
Skrevet

Les VG og Dagbladet. Står der.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser hva det er for slags nyheter som er viktige for og opptar kvinner ja.

Anonymous poster hash: eda90...5d2
Skrevet

Jeg syns John Arne Riise er kjekk, Har aldri skjønt den kritikken av utseendet hans.
  • Liker 4
Skrevet

Jeg syns John Arne Riise er kjekk, Har aldri skjønt den kritikken av utseendet hans.

Ikke jeg heller. At Riise liksom skal være mindre pen. Jeg hadde ihvertfall lagt meg på rygg for han.. :fnise:

• Liker 2
Skrevet

om det stemmer, så er jeg ikke det minste forundret.

Skrevet

Riise er nasty. Så han her om dagen med date på Friday's, fysj og fy.

• Liker 4
Gjest Silvermist
Skrevet

Det stemmer, det er lite å forundre seg over. Let's move along, folks.

Skrevet

.............................................................................................og det er heeeeeelt uinteressant.

Snakk for deg selv! Jeg skal nå på Kurt-jakt :sjenert:

• Liker 7
Gjest Silvermist
Skrevet

Snakk for deg selv! Jeg skal nå på Kurt-jakt :sjenert:

Hehe...du er nå søt :)
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Riise skal snart gifte seg for 3. gang. Blir da 4 barns pappa med 3 damer.....den nye Rune Rudberg?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

HVEM vil vel være gift med Kurt Nilsen?! Eller >Riise? I tillegg er de ute på reise store deler av året. Ikke akkurat familefar-materiale.

Anonymous poster hash: fa6be...86c
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette kommer vel ikke som noen overraskelse. Han har ikke vært spesielt diskrét når det kommer til det motsatte kjønn.

Anonymous poster hash: 3ba48...4a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...