AnonymBruker Skrevet 9. juli 2013 #21 Skrevet 9. juli 2013 Hva med Nespresso? Den aller beste synes jeg Anonymous poster hash: 80f78...5fd 1
Gjest Keikolina Skrevet 9. juli 2013 #22 Skrevet 9. juli 2013 Yes tassimo, hadde dolce men den spruta og bråka, lagde ikke drikken varm nok og kjedelig å måtte følge med så det ikke renner over, slipper alt det med tassimoen. Bytta dolcen 2 ganger og den var like dårlig hver gang, så fikk igjen penga og kjøpte tassimo. Men selv om tassimoen er bedre, etter mitt syn, står den og støver ned på benken nå. Synes det ble vanskligere og få tak i kapsler og det ble alt for dyrt i langden å kjøpe de inn, drakk kaffe for 50 kr dagen, hvis ikke mer.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #23 Skrevet 10. juli 2013 invister heller i enskikkelig espressomaskin. har hatt flere kapselmaskiner men etterå ha fått espressomaskin med innebygd melkesteamerog kaffekvern går jeg aldri tilbake. den er verdt vær krone og selv om maskinen er noen tusenlapper dyrene så er det billigere i lengden dakapsler blir dyrere enn hele bønner Anonymous poster hash: a4918...c86
LilleCa Skrevet 10. juli 2013 Forfatter #24 Skrevet 10. juli 2013 Hva med Nespresso? Den aller beste synes jeg Anonymous poster hash: 80f78...5fd Har Nespresso fra før, var på jakt etter en billig maskin som kunne lage både lage kaffe og kakao. Er helt enig med deg...Nespresso lager best kaffe!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå