LilleCa Skrevet 25. juni 2013 #1 Skrevet 25. juni 2013 Vil ha en enkel maskin som lager forskjellige drikker, spesielt kaffe og kakao. Hvilken gir best smak? Og er kaffen varm?
Djungelvrål Skrevet 25. juni 2013 #2 Skrevet 25. juni 2013 Ikke kjøp Dolce Gusto, den lager lunken kaffe.
LilleCa Skrevet 25. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2013 Aha, da blir det ikke den! Håper Tassimo er bedre der.
Favole Skrevet 25. juni 2013 #4 Skrevet 25. juni 2013 Vi har dolce gusto, flere venner av meg har også det (ulike modeller), har aldri opplevd å få lunken kaffe. Veldig fornøyd med vår! 6
Strixvaria Skrevet 25. juni 2013 #5 Skrevet 25. juni 2013 Jeg har Dolce Gusto - er kjempefornøyd. Massevis av kapsler med både kald og varm drikke, og den er veldig enkel i bruk. Det der med at kaffen er lunken har jeg hørt flere si, men jeg har ikke den opplevelsen. Nei, kaffen er ikke glovarm, men jeg vil heller ikke ha glovarm kaffe; ser det som en klar fordel at jeg klarer å holde i koppen + at jeg kan drikke kaffen uten å måtte vente i 5 minutter for at jeg ikke skal brenne meg på tunga 1
FantasDick Skrevet 25. juni 2013 #6 Skrevet 25. juni 2013 Jeg synes Tassimo gir best smak. Har prøvd to Dolce Gusto som har gitt lunken kaffe. 1
Lykkelitenen Skrevet 25. juni 2013 #7 Skrevet 25. juni 2013 den dolce gustoen vi har på jobb blir ikke varm og man må justere vannmengden selv, med andre ord, man må stå ved maskinen mens den lager kaffe. Tassimo fikser alt selv og justerer både trykk og vannmengden etter hvilken kapsel som er i den, så jeg foretrekker absolutt denne.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #8 Skrevet 25. juni 2013 Vi har tassimo, og er veldig fornøyd med den. Anonymous poster hash: 68ad6...dc0 1
Marsipan Skrevet 25. juni 2013 #9 Skrevet 25. juni 2013 (endret) den dolce gustoen vi har på jobb blir ikke varm og man må justere vannmengden selv, med andre ord, man må stå ved maskinen mens den lager kaffe. Tassimo fikser alt selv og justerer både trykk og vannmengden etter hvilken kapsel som er i den, så jeg foretrekker absolutt denne. Jeg er enig i alt Lykkelitenen sier! Men Dolce Gusto har kaffe som smaker godt, i motsetning til Tassimo, og det veier tyngst for min del. Endret 25. juni 2013 av Marsipan
Lykkelitenen Skrevet 25. juni 2013 #10 Skrevet 25. juni 2013 Ikke kjøp kapslene i norge, kjøp dem på ebay, da får du større utvalg og mange nye, gode typer Jeg blir like skuffet hver gang jeg bruker opp kapslene mine før de nye er kommet og jeg må kjøpe kapsler i butikk. Evergood er den eneste i norsk butikk som funker.
venus_ Skrevet 27. juni 2013 #11 Skrevet 27. juni 2013 Jeg er veldig fornøyd med Dolce Gusto. Synes så absolutt ikke den lager lunken kaffe, jeg tilsetter til og med litt kald melk i for å få den drikkeklar med en gang Ser ikke hvordan det er negativt at en må stille vannmengden selv, da kan jo man lage kaffen så sterk man vil. Eneste grunn til at jeg kunne valgt Tassimo over Dolve Gusto er at det finnes Evergood-kapsler til
Thomasine Skrevet 27. juni 2013 #12 Skrevet 27. juni 2013 Dolce Gusto her og!! Gubben drikker mange ulike kaffetyper og må alltid vente litt...den er for varm for ham! Jeg drikker stort sett Chai Latte - fantastsik god! Barna drikker iste på sommeren og kakao på høsten/vinteren! Vedig fornøyd!
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #13 Skrevet 27. juni 2013 den dolce gustoen vi har på jobb blir ikke varm og man må justere vannmengden selv, med andre ord, man må stå ved maskinen mens den lager kaffe. Tassimo fikser alt selv og justerer både trykk og vannmengden etter hvilken kapsel som er i den, så jeg foretrekker absolutt denne. Dolce Gusto har jo flere modeller, den er bare den rimeligste maskinen man må justere vannmengden selv på. Vi har den som er nest billigst, er veldig fornøyd. Anonymous poster hash: f16b4...0ef
Hoppetaujenta Skrevet 27. juni 2013 #14 Skrevet 27. juni 2013 Har en DG jeg også og er fullstendig fornøyd. Det er da ikke meningen at man skal skolde seg når man drikker varme drikker, men hvis noen vil ha den til å holde seg varm lengre: skyll koppen utenpå og inni med varmt vann fra springen før den settes i maskinen....og kjøp et par kopper med lokk, som holder på varmen. Funker som bare det!
LilleCa Skrevet 8. juli 2013 Forfatter #15 Skrevet 8. juli 2013 Det ble Tassimo på meg, er fornøyd så langt! Takk for tips!
super-s Skrevet 8. juli 2013 #16 Skrevet 8. juli 2013 Jeg er veldig fornøyd med Dolce Gusto'en min, og jeg har aldri opplevd at kaffen er lunken.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #18 Skrevet 8. juli 2013 Ikke kjøp kapslene i norge, kjøp dem på ebay, da får du større utvalg og mange nye, gode typer Jeg blir like skuffet hver gang jeg bruker opp kapslene mine før de nye er kommet og jeg må kjøpe kapsler i butikk. Evergood er den eneste i norsk butikk som funker. Jeg liker også bare Evergood sin, Gevalia er fæl. Hvilken type av de du kjøper å ebay ligner mest på Evergood? Jeg er ikke så glad i for mørk kaffe. Anonymous poster hash: 51c50...38b
Lykkelitenen Skrevet 8. juli 2013 #19 Skrevet 8. juli 2013 Jeg liker også bare Evergood sin, Gevalia er fæl. Hvilken type av de du kjøper å ebay ligner mest på Evergood? Jeg er ikke så glad i for mørk kaffe. Anonymous poster hash: 51c50...38b Jeg liker best mørk kaffe, så vet ikke om jeg er så mye nyttig der Men på ebay får man pakker med litt av hvert i, så man kan smake seg frem, jeg har bestilt pakker med 20-25 forskjellige varianter av te, kaffe og sjokolade og alltid funnet noe nytt
Callisto83 Skrevet 8. juli 2013 #20 Skrevet 8. juli 2013 Jeg kjøpte nylig Tassimo, og er kjempefornøyd. Enkel og grei, helt OK utvalg av ulike typer drikker og alt er godt og varmt - slik jeg vil ha det. Når jeg har besøk skal alle prøve, og noen har lyst på selv i ettertid 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå