Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2004 #1 Del Skrevet 14. april 2004 Har prøvd å søke her for å finne ut om noen har gode tips til billige hoteller i København, og fant en del. Men det billigste jeg finner er rundt 1200 pr natt i dobbeltrom. Har omtrent aldri bodd på hotell før så jeg vet ikke hva slikt bruker koste men jeg hadde håpet å finne noe som er billigere. Er det ikke mulig? Det vi tenker er å reise en helg i starten av juni, fra torsdag til søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 17. april 2004 #2 Del Skrevet 17. april 2004 Slenger meg på sammen med deg :-) Vi skal reise i slutten av juni og ønsker oss et bra hotell midt i sentrum, men vanskelig å finne gode og billige alternativer......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 18. april 2004 #3 Del Skrevet 18. april 2004 Flere SAS hotell i København har greie web-priser, dvs 5-700 kr per natt for dobbeltrom. Prøv for eksempel SAS Falconer Hotel, det ligger to minutters gange fra t-banen. Da er du i praksis bare 5-10 minutter unna Strøget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2004 #4 Del Skrevet 18. april 2004 Phoenix Hotel er veldig fint og det er egentlig litt dyrt, men jeg fikk en billig internettpris når jeg booket der for en liten stund siden (skal dit i juni). Det ligger veldig fint til, rett ved Nyhavn (?) og ikke langt til gågaten med masse butikker. http://www.phoenixhotel.dk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 18. april 2004 #5 Del Skrevet 18. april 2004 Har du sjekket disse sidene? Hotellpakker i København Hoteller i København Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 18. april 2004 #6 Del Skrevet 18. april 2004 Herved er alle tre linkene lagt til favoritter så jeg og sambo kan titte sammen. Ble imponert ovr bildene fra Phoenix :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 18. april 2004 #7 Del Skrevet 18. april 2004 http://www.ansgar-hotel.dk/ Jeg har reservert rom her til oss i slutten av mai. Kommer på 2850 DKR for tre netter i dobbeltrom. Var av det billigste jeg klarte å finne på de datoene det passer for oss å reise... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilde Skrevet 18. april 2004 #8 Del Skrevet 18. april 2004 Scandic hoteller er der flere av, med greie priser. Bodde selv på Scandic COpenhagen for ikke så lenge siden, var helt oki, sentralt og greitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 19. april 2004 #9 Del Skrevet 19. april 2004 Vi bodde på Hotell Ibsen. Det var ikke så sentralt men det var billig og veldig fint. Husl å se om det er per person i dobbeltrom. Flere oppgir det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå