snexi Skrevet 14. april 2004 #1 Del Skrevet 14. april 2004 Var på byen i helgen, noe som hører til sjeldenheten. Må si jeg ble helt matt over sjekke-markedet... Er gift og har barn, så jeg går KUN ut for å hygge meg med venner. (Denne gang feiret vi en venninde sin bursdag) Skjønner godt at det kommer hjertesukk fra de single jentene i gjengen ang å treffe en for litt mer varig bekjentskap Jeg er så glad jeg "slipper" å være med på denne karusellen jeg. Høg musikk og masse røyk( så her var det i grunnen bare til å få litt promille for å holde ut) Nei må si jeg foretrekker sene kvelder med god mat og drikke og gode venner på besøk, eller å dra på besøk. Hvordan treffer eller trefte dere der ute partneren deres? Går det virkelig an å treffe den rette på byen en fredag eller lørdag kveld? :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. april 2004 #2 Del Skrevet 14. april 2004 Jeg traff en på byen engang som jeg senere ble sammen med, og det varte kun en måned. Han flyttet sammen med ei anna jente mens jeg var på ferie. Men han viste seg å ha skikkelig psykiske problemer, da han ble lagt inn på lukket avdeling litt senere.. Siden har jeg holdt meg til fyrer som har sjekket meg opp på en kafe eller som jeg har truffet på internett.. Utrolig nok har jeg vært borti mange flere "galninger" på byen enn på internett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2004 #3 Del Skrevet 15. april 2004 Alle på byen kommer ikke fra lukkede avdelinger. Og fra 1.juni er røyking heldigvis ikke tillatt på byen! Jippi!!!!!! Jeg har gode erfaringer fra sjekking på byen i Oslo. Mange kule kjekke menn og masse komplimenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dagensdiva Skrevet 16. april 2004 #4 Del Skrevet 16. april 2004 Jeg har gode erfaringer fra sjekking på byen i Oslo. Mange kule kjekke menn og masse komplimenter! Støttes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 19. april 2004 #5 Del Skrevet 19. april 2004 Min første samboer traff jeg på byen, min andre traff jeg gjennom jobb, og min nåværende, tilkommende mann, traff jeg gjennom nettet faktisk! :oops: Tenk å treffe Mr. Right der da..av alle steder.. Men det er faktisk nesten ingen av familie og venner som vet det. Den ofisielle historien er at vi møtte hverandre på byen. Ikke helt fortrolig med å fortelle det. Har den gamledagse følelsen av at folk tror man er geek, nerd, feit, støgg etc etc når man må ty til nettet!! Hehe..Slik er det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå