AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #21 Skrevet 25. juni 2013 Ja, jeg tror horebukker kan være lykkelige, men det krever en viss grunnhet/overfladiskhet. Selv har jeg vært i et forhold med en lykkelig gift mann som er notorisk utro, og jeg er av den oppfatning at jeg og alle de andre damene han har hatt på si, har bidratt til å gjøre ham mer tilfreds med livet. Mennesker med samvittighet, og med en skikkelig realitetsorientering, vil derimot IKKE takle å ha forhold på si, idet dette snarere gjør dem ulykkelige og frustrerte. Anonymous poster hash: 8fed8...4da 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #22 Skrevet 25. juni 2013 Jeg har dessverre ikke fått anledning til å bedrive så mye hor. I fantasier har det nok foregått mye rart, men jeg har holdt meg på matta når det gjelder praktisk utførelse av seksuelle utskeielser. Jeg har liksom ikke hjerte til å såre noen. Syns det er litt plagsomt at seksualdriften og nysgjerrigheten på nye damer (gamle og unge, tykke og tynne, pene og litt mindre pene) stadig forstyrrer mine tanker selv når jeg befinner meg i et stabilt og lykkelig forhold. Det er på en måte en litt overdreven drift, en slags unødvendig sløsing fra skaperens side. Hvorfor skal vi fristes på denne måten? Så lurer jeg litt da. Siden vi nå har denne driften. Den må jo ha en hensikt. Kan det tenkes at jeg går glipp av noe? Er det verdt å oppsøke spenning og eventyr? Blir man lykkelig av gi seg hen til lyst og last slik som så mange nettsider antyder? Jeg forventer jo at mange (spesielt dere damer) vil rope NEEEEI. Men hvordan er det med dere horebukker. Dere som ikke skyr noen midler for å skaffe et ligg. Er det (i det minste for en periode i livet) verdt å tøye grensene og leve ut de lidenskapelige fantasiene. Er øyeblikkets lyst og glede verdt å trakte etter? Får man noe positivt ut av dette som man kan ta med seg videre i livet? Når man et metningspunkt slik at man kan slå seg til ro med en dame og slutte å kikke på andre. Eller blir man avhengig slik at man ikke klarer å slutte? Jeg vet ikke helt hvordan jeg fikk det til, men innlegget over er altså todelt, ene delen er luring-59 sin og andre delen er min! Anonymous poster hash: 4befc...82f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå