Gå til innhold

Er horebukker lykkelige?


Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg har dessverre ikke fått anledning til å bedrive så mye hor. I fantasier har det nok foregått mye rart, men jeg har holdt meg på matta når det gjelder praktisk utførelse av seksuelle utskeielser. Jeg har liksom ikke hjerte til å såre noen.
Syns det er litt plagsomt at seksualdriften og nysgjerrigheten på nye damer (gamle og unge, tykke og tynne, pene og litt mindre pene) stadig forstyrrer mine tanker selv når jeg befinner meg i et stabilt og lykkelig forhold. Det er på en måte en litt overdreven drift, en slags unødvendig sløsing fra skaperens side. Hvorfor skal vi fristes på denne måten?
Så lurer jeg litt da. Siden vi nå har denne driften. Den må jo ha en hensikt.
Kan det tenkes at jeg går glipp av noe?
Er det verdt å oppsøke spenning og eventyr?
Blir man lykkelig av gi seg hen til lyst og last slik som så mange nettsider antyder?
Jeg forventer jo at mange (spesielt dere damer) vil rope NEEEEI.
Men hvordan er det med dere horebukker. Dere som ikke skyr noen midler for å skaffe et ligg.
Er det (i det minste for en periode i livet) verdt å tøye grensene og leve ut de lidenskapelige fantasiene.
Er øyeblikkets lyst og glede verdt å trakte etter?
Får man noe positivt ut av dette som man kan ta med seg videre i livet?
Når man et metningspunkt slik at man kan slå seg til ro med en dame og slutte å kikke på andre.
Eller blir man avhengig slik at man ikke klarer å slutte?
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville tro menn som puler rundt uten ansvar er lykkelige ja.Forpliktelser og ansvar er jo det verste menn vet om. :-)

Anonymous poster hash: ba515...cca

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sett i et kristent perspektiv er vel begjæret Satans verk og en prøvelse for mennesket for å skille de rene fra synderne. I et mer realistisk perspektiv er det vel mer biologisk betinget og et problem som oppstår når mennesker tvinges inn i unaturlige, monogame forhold.

Jeg vil tro at de fleste vil føle spenningen ved å følge begjæret som en lykkefølelse i begynnelsen, men at man etterhvert vil savne nærheten og intimiteten som forhold og familie gir.



Anonymous poster hash: b2727...72f
Skrevet

Sett i et kristent perspektiv er vel begjæret Satans verk og en prøvelse for mennesket for å skille de rene fra synderne. I et mer realistisk perspektiv er det vel mer biologisk betinget og et problem som oppstår når mennesker tvinges inn i unaturlige, monogame forhold. Jeg vil tro at de fleste vil føle spenningen ved å følge begjæret som en lykkefølelse i begynnelsen, men at man etterhvert vil savne nærheten og intimiteten som forhold og familie gir. Anonymous poster hash: b2727...72f

Hvordan er monogame forhold unaturlige? Og hva er det som da er naturlig?

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er monogame forhold unaturlige? Og hva er det som da er naturlig?

Monogame forhold livet ut, er kanskje mer riktig å si.

Det fungerer kanskje for noen, men type ekteskap er ikke særlig bærekraftig for svært mange. Mennesker er av natur rastløse og søkende.

Anonymous poster hash: b2727...72f

Skrevet

Monogame forhold livet ut, er kanskje mer riktig å si. Det fungerer kanskje for noen, men type ekteskap er ikke særlig bærekraftig for svært mange. Mennesker er av natur rastløse og søkende. Anonymous poster hash: b2727...72f

Ja,idag er det mer seriemonogami som er tingen, men monogame forhold er jo i og for seg ' normen' på hvordan et forhold skal være.

AnonymBruker
Skrevet

Monogami er høyst naturlig. Hvorfor ellers blir alle folk (selv i kulturer der polygami er vanlig) sjalu f.eks?

Når man tenker på hvor vanskelig det kan være, og da sikkert spesielt under "naturlige" forhold, å bære frem og oppdra et menneskebarn alene, kan det umulig ha lønnet seg evolusjonsmessig sett å styre unna monogami.

Tror forøvrig ikke horebukker er spesielt lykkelige. Alle jeg har sett har ihvertfall virket veldig tomme og overfladiske, som om de er på en evig jakt etter noe nytt hele tiden, og ikke klarer å slippe folk (kvinner) nært nok innpå seg til å kunne klare å oppleve ekte kjærlighet. Virker som et veldig fattig liv, ihvertfall i lengden.



Anonymous poster hash: 82e57...526
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner ingen rundbrennere som er lykkelige. De menneskene som er lykkelige er de som er fornøyd med livet. Rundbrennere er sjeldent det. De leter etter noe.



Anonymous poster hash: b01ec...546
  • Liker 3
Skrevet

Jeg kjenner ingen rundbrennere som er lykkelige. De menneskene som er lykkelige er de som er fornøyd med livet. Rundbrennere er sjeldent det. De leter etter noe. Anonymous poster hash: b01ec...546

Jeg tror de er flinke til å leke lykkelige da,de rasjonaliserer for seg selv at de kan pule på fine damer,forhold/ ekteskap er bare søppel osv.....gi dem et par år på baken,så innser de som regel realiteten når de havner i kat: 'stakkars enslige barnløse 40 årige menn".....

  • Liker 1
Gjest abcdefgh
Skrevet

Jeg kjenner ingen rundbrennere som er lykkelige. De menneskene som er lykkelige er de som er fornøyd med livet. Rundbrennere er sjeldent det. De leter etter noe.

Anonymous poster hash: b01ec...546

Så single folk som ligger rundt kan ikke være lykkelig? Dagens...

AnonymBruker
Skrevet

Så single folk som ligger rundt kan ikke være lykkelig? Dagens...

Det er forskjell på single folk som har tilfeldig sex på normale premisser, og rundbrennere/PUA'er/horebukker som manipulerer og lyver og sårer folk og gjør alt for å få seg et ligg.

Anonymous poster hash: 82e57...526

  • Liker 4
Skrevet

Folk som ikke bryr seg så mye om andre sine følelser slipper ofte unna å kjenne vaskelige følelser som skam, skyld, anger, osv. Så horebukker er lykkeligere på den mpten.

  • Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Det var en utrolig tom periode i mitt liv, når jeg kun hadde ONS. Det handlet kanskje om at jeg brukte meningsløs sex til å fylle et behov som den ikke kunne.

  • Liker 1
Skrevet

Det var ikke så mange horebukker som har svart her, men de fleste synes å ha en mening om dette.

Virker som at gode gamle moralbegreper og forestillinger om lykke fortsatt er gangbare.

Hadde vel ikke forventet noe annet.

  • Liker 1
Skrevet

Jeg har ligget med mange damer i løpet av de siste 4 årene. Flere titalls faktisk.. Jeg hadde det veldig moro, men det kan ikke sammenliknes med lykken jeg føler av å være i det forholdet jeg har havnet i nå.

Om jeg møtte denne jenta før jeg møtte noen andre, kan jeg ikke si at ting ville gått som de har gått. Jeg føler jeg har fått oppleve mye, og er glad for erfaringene jeg har fått.

AnonymBruker
Skrevet

Det var ikke så mange horebukker som har svart her, men de fleste synes å ha en mening om dette.

Virker som at gode gamle moralbegreper og forestillinger om lykke fortsatt er gangbare.

Hadde vel ikke forventet noe annet.

Skuffet over å høre at folk som er villige til å manipulere og såre andre bare for å få tilgang til kjønnsorganet deres, ikke er veltilpassede, lykkelige mennesker?

Det er jo rimelig selvforklarende. Normale folk oppnår ikke lykke ved direkte, destruktive handler mot sine medmennesker. Ei heller har de behov for det.

Og nå snakker jeg ikke om folk som har bare tilfeldig sex på normale premisser. Jeg snakker som nevnt om de som faktisk tyr til skitne knep for å få seg noe. Folk som bare puler rundt uten å såre og manipulere er jo noe helt annet.

Anonymous poster hash: 82e57...526

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Den ultimate lykken for en mann er ikke å være horebukk, men å ha en hengiven kone som gjør ham lykkelige på alle måter hjemme, og i tillegg ha 1 eller 2 elskerinner som gir han det han mangler på den seksuelle biten. En kone som har født barn og gjør mye på hjemmebane blir jo både sliten og dvask nedentil. Da slipper sex å bli en stressfaktor på hjemmebane, og han får tilfredsstilt sine seksuelle behov hos unge stramme jenter med stor apetitt på sex, mens han kan konsentrere seg om familien hjemme.

Moralsk sett er dette selvsagt diskutabelt, men de som følelsesmessig klarer å leve slik tror jeg får en lykkefølelse det er vanskelig å slå.



Anonymous poster hash: 90411...ea1
AnonymBruker
Skrevet

Den ultimate lykken for en mann er ikke å være horebukk, men å ha en hengiven kone som gjør ham lykkelige på alle måter hjemme, og i tillegg ha 1 eller 2 elskerinner som gir han det han mangler på den seksuelle biten. En kone som har født barn og gjør mye på hjemmebane blir jo både sliten og dvask nedentil. Da slipper sex å bli en stressfaktor på hjemmebane, og han får tilfredsstilt sine seksuelle behov hos unge stramme jenter med stor apetitt på sex, mens han kan konsentrere seg om familien hjemme.

Moralsk sett er dette selvsagt diskutabelt, men de som følelsesmessig klarer å leve slik tror jeg får en lykkefølelse det er vanskelig å slå.

Anonymous poster hash: 90411...ea1

Sjalusidrama (unngåelig dersom vi har med mennesker å gjøre) og dårlig samvittighet ovenfor kona (dersom du elsker henne. Hvis ikke er jo hele poenget borte. Lykke følger som regel kjærlighet til noe/noen).. Oh yes. høres helt dreamy ut altså. ;D

Troll.

Anonymous poster hash: 82e57...526

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var ikke så mange horebukker som har svart her, men de fleste synes å ha en mening om dette.

Virker som at gode gamle moralbegreper og forestillinger om lykke fortsatt er gangbare.

Hadde vel ikke forventet noe annet.

Det virker som du ikke er klar for å være i et forhold. Ut i fra HI altså.

Anonymous poster hash: b01ec...546

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har dessverre ikke fått anledning til å bedrive så mye hor. I fantasier har det nok foregått mye rart, men jeg har holdt meg på matta når det gjelder praktisk utførelse av seksuelle utskeielser. Jeg har liksom ikke hjerte til å såre noen.
Syns det er litt plagsomt at seksualdriften og nysgjerrigheten på nye damer (gamle og unge, tykke og tynne, pene og litt mindre pene) stadig forstyrrer mine tanker selv når jeg befinner meg i et stabilt og lykkelig forhold. Det er på en måte en litt overdreven drift, en slags unødvendig sløsing fra skaperens side. Hvorfor skal vi fristes på denne måten?
Så lurer jeg litt da. Siden vi nå har denne driften. Den må jo ha en hensikt.
Kan det tenkes at jeg går glipp av noe?
Er det verdt å oppsøke spenning og eventyr?
Blir man lykkelig av gi seg hen til lyst og last slik som så mange nettsider antyder?
Jeg forventer jo at mange (spesielt dere damer) vil rope NEEEEI.
Men hvordan er det med dere horebukker. Dere som ikke skyr noen midler for å skaffe et ligg.
Er det (i det minste for en periode i livet) verdt å tøye grensene og leve ut de lidenskapelige fantasiene.
Er øyeblikkets lyst og glede verdt å trakte etter?
Får man noe positivt ut av dette som man kan ta med seg videre i livet?
Når man et metningspunkt slik at man kan slå seg til ro med en dame og slutte å kikke på andre.
Eller blir man avhengig slik at man ikke klarer å slutte?

Dette var et åpen og ærlig svar fra en mann, det kan jeg like! :)

Jeg legger stadig vekk merke til at når menn er i forhold, eller når jeg er i et forhold med menn så er det som du sier, vanskelig å ikke bli fristet med alt det andre vakre rundt. Og jeg også kan kjenne meg igjen i det, men jeg sparer kjærestene mine for det, jeg kjører strenghard disiplin på meg selv så de t.o.m skal slippe å merke noe som helst av ren respekt( antakeligvis som deg! :D). Men derimot de jeg har vært sammen med har ikke gjort det, og da kan ikke jeg skjønne hvorfor de er så lite kåte. De er bare kåte på lik linje med meg det første halve året. Så noe forteller meg at mange menn ikke er spesielt dedikert til forholdet, ettersom jeg er dobbelt så sprengkåte som de, men det er likevel jeg som er den som sparer de for usikkerhet.

Antakeligvis så finnes det flere som deg, og at jeg kan møte på en sånn en om ikke så altfor lenge! :D

Anonymous poster hash: 4befc...82f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...