Gjest Moonshadow Skrevet 14. april 2004 #1 Del Skrevet 14. april 2004 Send en mail og hjelp til for å få stoppet importen av katte og hundepels til Norge!! Bry dere!! http://www.dyrebeskyttelsen.no/kampanjer/2...de_flaadd.shtml Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quinden Skrevet 14. april 2004 #2 Del Skrevet 14. april 2004 Done!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 14. april 2004 #3 Del Skrevet 14. april 2004 Kjempe fint. Det er jo så enkelt og fort gjort. Bare flere hadde brydd seg litt så hadde vel sjansen for å få gjort noe vært mye større.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smilla78 Skrevet 16. april 2004 #4 Del Skrevet 16. april 2004 Det er helt grusomt. Har sendt mail til sponheim nå. Jeg så det programmet og det er det værste jeg noen gang har sett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 16. april 2004 #5 Del Skrevet 16. april 2004 :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 21. april 2004 #6 Del Skrevet 21. april 2004 Gjort! Klarte ikke å se hele programmet, måtte se bort av og til Ville bare si at Industrisøm i Arendal selger slike katteskinn, vet at de er katteskinn og ville ikke ta dem bort fra butikken :evil: -De ville det i alle fall ikke da Agderposten intervjuet dem rett etter at programmet gikk. Vet ikke om de har tatt til vettet ennå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 22. april 2004 #7 Del Skrevet 22. april 2004 E-mail er sendt! Mrs.Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mel-anie Skrevet 22. april 2004 #8 Del Skrevet 22. april 2004 Bra tiltak !!! Mail fra maja også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 22. april 2004 #9 Del Skrevet 22. april 2004 Jeg har også sendt mail! Avskylig spør du meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. april 2004 #10 Del Skrevet 22. april 2004 Mail er sendt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå