Gå til innhold

En ufrivillig seksuell handling


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis en mann holder fast en jente, prøver å overtale henne til å ha sex eller utføre andre seksuelle handlinger, og jenta sier nei mange ganger, og han med makt tar hånda si i buksa på henne mens hun prøver å dra hånda hans ut igjen, og så tar han hånda hennes i hans bukse mens hun prøver å rive seg løs... Er det et overgrep?

Jeg føler at alt er min feil fordi jeg flørtet med ham og kysset ham tilbake da han kysset meg. Jeg sa nei mange ganger, og prøvde å komme meg unna, men han var sinnsykt sterk og veldig sint siden han ikke fikk det han ville ha, og han brukte makt for å få meg til å ta nedi buksa hans, og hans i mi..

Grunnen til at jeg spør, er fordi min reaksjon er som at det var et overgrep (har vært igjennom flere overgrep tidligere), men jeg er usikker på om det er riktig av meg å reagere sånn.



Anonymous poster hash: 6d3ba...853
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt naturlig at du føler det slik. Dette trenger du hjelp til å jobbe deg gjennom. Ta kontakt med dixi på dixi.no

Anonymous poster hash: 6c3e7...fcd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt naturlig at du føler det slik. Dette trenger du hjelp til å jobbe deg gjennom. Ta kontakt med dixi på dixi.no

Anonymous poster hash: 6c3e7...fcd

Er under behandling fra før av :)

Anonymous poster hash: 6d3ba...853

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt et overgrep.



Anonymous poster hash: 81d14...3f4
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke vil, og gir uttrykk for dette, så er det et overgrep. Å si at det er jentas skyld at hun ble voldtatt, er som å si at det er et drapsoffers skyld at h*n ble drept, eller at en fotgjenger fortjente å bli påkjørt.

Det er ALDRI greit for en mann å gjøre noe kvinnen ikke vil. Aldri.



Anonymous poster hash: 47de6...157
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det er sånn at du "hele tiden" blir utsatt for overgrep, kanskje du skal begrense den flørtinga med fremmedfolk littegranne?

Hva er det som egentlig er galt med normale samtaler? Må alt hele tiden være sjekking og flørting?

Ikke flørt med menn du ikke vil noe med, dumme menn kan oppfatte det som invitasjoner, ikke alle menn er like distanserte og fraværende til kvinner som det jeg er! =)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS, hvis det skjer igjen: ta et godt grep og vri rundt! Jeg tror ikke gutter liker det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det er sånn at du "hele tiden" blir utsatt for overgrep, kanskje du skal begrense den flørtinga med fremmedfolk littegranne?

Hva er det som egentlig er galt med normale samtaler? Må alt hele tiden være sjekking og flørting?

Ikke flørt med menn du ikke vil noe med, dumme menn kan oppfatte det som invitasjoner, ikke alle menn er like distanserte og fraværende til kvinner som det jeg er! =)

Fyfaen du er så creepy... Æsj.

Anonymous poster hash: 47de6...157

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det er sånn at du "hele tiden" blir utsatt for overgrep, kanskje du skal begrense den flørtinga med fremmedfolk littegranne?

Hva er det som egentlig er galt med normale samtaler? Må alt hele tiden være sjekking og flørting?

Ikke flørt med menn du ikke vil noe med, dumme menn kan oppfatte det som invitasjoner, ikke alle menn er like distanserte og fraværende til kvinner som det jeg er! =)

Jeg blir ikke hele tiden utsatt for overgrep, men jeg har opplevd det flere ganger ja.

Det er ingenting galt med normale samtaler, og det må ikke hele tiden være sjekking og flørting. Vet ikke helt hva du mente med disse spørsmålene.

Han virket hyggelig, og jeg sa klart i fra at han bare kunne glemme sex. Så nei, det var ingen invitasjon. Ville gjerne ha noe med ham å gjøre, og det er da helt vanlig med litt flørting. Men som sagt så visste han at det ikke kom til å bli noe sex. Og da jeg sa det, sa han "herregud, nei, det er jo ikke det jeg tenker på! Vi skal jo bare prate!"

Men heretter skal jeg aldri stole på menn.

Anonymous poster hash: 6d3ba...853

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert måten jenter snakker på som er forvirrende for mange gutter, "det er så mange gutter som begynner å ta på meg hver gang jeg prater og sier nei" kan hun fortelle gutten som bare sitter der som et stort spørsmålstegn? Hvorfor forteller hun det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er uten tvil overgrep. Bra du allerede får hjelp!

Waco: Stikk et annet sted og vær ekkel.



Anonymous poster hash: eb559...1c5
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyfaen du er så creepy... Æsj.

Anonymous poster hash: 47de6...157

Hvorfor det? Jeg liker jo ikke å kline med folk jeg ikke kjenner. Ikke liker jeg å flørte eller kysse. Hadde du begynt sånn hvis jeg var der så hadde jeg fortalt deg om alle de mennene og guttene som misforstår sånt.

Men jeg skal gjette på at du bare hadde svart; "jeg vet det".

Endret av waco
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer det igjen, skrik høyt og klrt NEI, boks han i ballene og stikk av/løp!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er uten tvil overgrep. Bra du allerede får hjelp!

Waco: Stikk et annet sted og vær ekkel.

Anonymous poster hash: eb559...1c5

Det er ingen vits i å ta Waco seriøst. Han prøver bare å provosere. Don't feed the troll!

TS

Anonymous poster hash: 6d3ba...853

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ikke hele tiden utsatt for overgrep, men jeg har opplevd det flere ganger ja.

Det er ingenting galt med normale samtaler, og det må ikke hele tiden være sjekking og flørting. Vet ikke helt hva du mente med disse spørsmålene.

Han virket hyggelig, og jeg sa klart i fra at han bare kunne glemme sex. Så nei, det var ingen invitasjon. Ville gjerne ha noe med ham å gjøre, og det er da helt vanlig med litt flørting. Men som sagt så visste han at det ikke kom til å bli noe sex. Og da jeg sa det, sa han "herregud, nei, det er jo ikke det jeg tenker på! Vi skal jo bare prate!"

Men heretter skal jeg aldri stole på menn.

Anonymous poster hash: 6d3ba...853

Mange menn er duste! Derfor man må vise litt tilbakeholdenhet og ikke slippe seg løs med en gang. Vær litt kostbar. Fortell menn at du er litt skeptisk.

Men nå vet jeg ikke hvordan du blir etter å ha drukket litt da? Folk blir som regel forskjellige da?

som en trøst så vil jeg trøste deg med at sånne gutter går på en smell snart. Det er ikke så kult å være han gutten som blir ansett som å være en overgriper og ikke har empati og forgriper seg på folk..! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen. Det er både godt og vondt å få det bekreftet at det kan kalles et overgrep, men jeg tror det er lettere for meg nå å akseptere reaksjonen min.



Anonymous poster hash: 6d3ba...853
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mange menn er duste! Derfor man må vise litt tilbakeholdenhet og ikke slippe seg løs med en gang. Vær litt kostbar. Fortell menn at du er litt skeptisk.

Men nå vet jeg ikke hvordan du blir etter å ha drukket litt da? Folk blir som regel forskjellige da?

som en trøst så vil jeg trøste deg med at sånne gutter går på en smell snart. Det er ikke så kult å være han gutten som blir ansett som å være en overgriper og ikke har empati og forgriper seg på folk..! =)

Jeg hadde ikke drukket. Jeg var klin edru og innlagt på en psykiatrisk institusjon, og det var der det skjedde.

Anonymous poster hash: 6d3ba...853

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt overgrep!

Hva ER det med sånne menn?

Du kan så si.. Har fått høre i ettertid at han har gjort liknende mot en annen jente også. Det bare gikk ikke så langt til henne..

Anonymous poster hash: 6d3ba...853

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, du får bare holde deg unna! Selv om du har opplevd flere overgrep, så ER de fleste menn snille og omsorgsfulle, håper du finner ut det etterhvert!

Klem!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...