Gå til innhold

BLONDINER vinner alltid (eller)?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig mange som farger håret lyst og de fleste brunettene som gjør dette, kler det ikke. En naturlig blondine med myke trekk er noe av det vakreste som finnes i mine øyne. Jeg så en gang en jente med en naturlig lys farge, hasselbrune øyne og høye kinnben. Noe av det vakreste jeg har sett. Når naturlige blondiner er vakre, er de utrolig vakre. De andre jentene med bleket hår, brunkrem og masse sminke ser sjelden bra ut.

Anonymous poster hash: 2cca5...dce

Hva er høye kinnbein?

Og er du kvinne eller mann?

Anonymous poster hash: e9423...d46

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blondiner har ofte litt mer fart i personligheten, og er mer frampå! Blondt hår gir mer oppmerksomhet, og er også en sjelden hårfarge (hvis du ser på verdensbasis).

En grå mus bleker ikke håret sitt men safer med en lett brunfarge.

Av alle mine venninner og bekjente er det alltid de med fint blondt hår som har stor omgangskrets og en munter men vill personlighet, og de med en kjedelig (ofte deres naturlige) brunt hår er ofte stille og mer i bakgrunnen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blondiner har ofte litt mer fart i personligheten, og er mer frampå! Blondt hår gir mer oppmerksomhet, og er også en sjelden hårfarge (hvis du ser på verdensbasis).

Av alle mine venninner og bekjente er det alltid de med fint blondt hår som har stor omgangskrets og en munter men vill personlighet, og de med en kjedelig (ofte deres naturlige) brunt hår er ofte stille og mer i bakgrunnen.

Jeg er naturlig blond, og jeg er sjenert as hell...

Anonymous poster hash: 76bdd...a5d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke har jeg særlig mange venner heller.

Anonymous poster hash: 76bdd...a5d

AnonymBruker
Skrevet

Tror det ligger noe i at blondiner blir sett på som mer tilgjengelige selv om de ikke er det. Jenter som bleker håret er sett på som billigere, så menn som er ute etter et ligg tenker kanskje at blondiner er mer safe, og sjekker derfor opp blondinene når de er på byen.

Anonymous poster hash: 6200a...c85
  • Liker 1
Skrevet

Personlig faller jeg som regel for brunetter. Kanskje av de grunnene som nevnes over her. Blondiner er tilsynelatende oftere lettere tilgjengelig og dermed litt "billige". Jeg søker en livsledsager og likeverdig partner...

I tillegg er jeg litt sær, følger aldri flokken, går mine egne veier og gjør egne valg. Finner ofte de små forskjellene interessante, faller for de små tingene som gjør at vedkommende skiller seg ut. Pene blondiner går det tretten av på dusinet, ikke noe for meg.

En pen brunette med det lille glimtet i øyet og et pent smil er en sikker vinner hos meg. Legg til en spennende personlighet og at hun er åpen og ærlig, så er jeg solgt.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje du bare ikke har samme sjarme som venninnen din? Hjelper ikke hvor pen man er om man mangler det lille ekstra. Har du tenkt på det TS?

Gjest Gjest
Skrevet

Da jeg bleket håret tiltrakk jeg meg helt forskjellige (barnsligere menn) en nu når jeg farger det brunt.

Skrevet

Dette må være noe av det dummeste jeg har lest på lenge. Min erfaring er i hvert fall det motsatte - og blondinene jeg kjenner er de mest sjenerte. For øvrig er nok dette HEEEELT tilfeldig, og jeg tror ikke hårfargen har noe å si for hvor "frempå" en person er (haha).

Jeg kan gå med på at blondiner kanskje får mer oppmerksomhet i syden (uten at jeg vet dette), til tross for at hun har et styggere tryne og kropp enn en brunette. Fordi det er uvanlig, og fordi det er tegn på at hun er nordisk (KR KR KR), og lett på tråden (som jo norske og svenske jenter har rykte for å være i syden).

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så merkelig at folk tillegger noe så ubetydelig som hårfarge så stor betydning. Som om en persons hår kan si noe som helst overhodet om vedkommedes personlighet. Hårfarge (om det er naturlig hårfarge vi snakker om) er styrt av gener, ikke av humør. :laugh:

• Liker 2
Skrevet

Så merkelig at folk tillegger noe så ubetydelig som hårfarge så stor betydning. Som om en persons hår kan si noe som helst overhodet om vedkommedes personlighet. Hårfarge (om det er naturlig hårfarge vi snakker om) er styrt av gener, ikke av humør. :laugh:

Hvorfor i all verden poster du dette som anonym? Folk ass......

AnonymBruker
Skrevet

Ja jøss, jeg er CRAZYYYyy :blomst:

AnonymBruker
Skrevet

Personlig faller jeg som regel for brunetter. Kanskje av de grunnene som nevnes over her. Blondiner er tilsynelatende oftere lettere tilgjengelig og dermed litt "billige". Jeg søker en livsledsager og likeverdig partner...

I tillegg er jeg litt sær, følger aldri flokken, går mine egne veier og gjør egne valg. Finner ofte de små forskjellene interessante, faller for de små tingene som gjør at vedkommende skiller seg ut. Pene blondiner går det tretten av på dusinet, ikke noe for meg.

En pen brunette med det lille glimtet i øyet og et pent smil er en sikker vinner hos meg. Legg til en spennende personlighet og at hun er åpen og ærlig, så er jeg solgt.

Anonymous poster hash: 103d1...aef

AnonymBruker
Skrevet

Spiller noe så trivielt som hårfarge så stor rolle for deg?
Blondiner med platinablondt hår er som regel brunetter som vil være blond og bleker det.
Jeg er sær og har sære interesser, går mine egne veier og er selvstendig. Har aldri helt passet inn ettersom interessene mine er litt "sære" i følge enkelte. Jeg studerer også noe som ikke er så typisk og er lidenskapelig opptatt av fagene mine, og ja, jeg foretrekker å være alene. Men jeg har også lyst hår (min naturlige hårfarge) og blir av de fleste ansett som pen og søt - men at dette skulle påvirke hvordan andre ser på meg syns jeg er temmelig merkelig, og enda merkeligere at noen tror at noe så simpelt som hårfarge påvirker personligheten min.
Det er helt greit å foretrekke en hårfarge, men å tro at det finnes en sammenheng mellom hårfarg og personlighet er ganske primitivt. Da kunne jeg også konkludert med at brunettene er mindre smartere enn lyshårede, da alle blondinene i klassen min var smarte og intelligent, mens brunettene var mobbere og latterliggjore de fleste. Og nå har jeg flere blonde medstudenter på studiet mitt ;).

• Liker 2
Skrevet (endret)

Spiller noe så trivielt som hårfarge så stor rolle for deg?

Blondiner med platinablondt hår er som regel brunetter som vil være blond og bleker det.

Jeg er sær og har sære interesser, går mine egne veier og er selvstendig. Har aldri helt passet inn ettersom interessene mine er litt "sære" i følge enkelte. Jeg studerer også noe som ikke er så typisk og er lidenskapelig opptatt av fagene mine, og ja, jeg foretrekker å være alene. Men jeg har også lyst hår (min naturlige hårfarge) og blir av de fleste ansett som pen og søt - men at dette skulle påvirke hvordan andre ser på meg syns jeg er temmelig merkelig, og enda merkeligere at noen tror at noe så simpelt som hårfarge påvirker personligheten min.

Det er helt greit å foretrekke en hårfarge, men å tro at det finnes en sammenheng mellom hårfarg og personlighet er ganske primitivt. Da kunne jeg også konkludert med at brunettene er mindre smartere enn lyshårede, da alle blondinene i klassen min var smarte og intelligent, mens brunettene var mobbere og latterliggjore de fleste. Og nå har jeg flere blonde medstudenter på studiet mitt ;).

Jeg sier ikke at noe så trivielt som hårfarge er en bevisst preferanse. Jeg har ved mange anledninger truffet blondiner jeg synes er både pene, vakre og tiltrekkende. Innlegget mitt var en beskrivelse av mine refleksjoner over hvem jeg faktisk har falt for, ikke en bevisst strategi for utvelgelse. Grunnen til at jeg valgte å skrive det, var temaet som ble bragt på banen i hovedinnlegget i tråden, og på ingen måte ment som kritikk an blondiner.

Deler av innlegget mitt er også et svar til de som tidligere i tråden har bragt de platinablonde, solariumsbrune, oversminkede damene på banen, men det var langt fra poenget med innlegget.

Erfaringsmessig faller jeg altså for brunetter med det lille ekstra som jeg ikke kan definere, men som varierer fra dame til dame. Jeg er på ingen måte overfladisk, jeg har falt for damer i alle former, størrelser og med stor variasjon i personlighet. De trekkene jeg beskrev er mer som en minste fellesnevner.

Håper ikke jeg har tråkket noen på tærne...

EDIT: Det ble bare tull fra mobilen...

Endret av andy capp
AnonymBruker
Skrevet

Det er mange som kun poster anonymt. Så slipper man at ting alltid blir koblet til en bruker..

Anonymous poster hash: 6200a...c85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...