AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #1 Skrevet 23. juni 2013 Venninnen min er blondine, mens jeg er brunette. Venninnen min har har små øyne og oppstoppernese. Likevel skal hun ofte skryte av at det er så mange som synes hun er pen, og mange sjekker henne opp på byen. Jeg synes hun er sånn middels utseendemessig. Jeg er som sagt brunette, men har mange ganger hørt at jeg er vakker og "en skjønnhet". (Jeg vet at dette kan høres skrytete/provoserende ut, men det er det jeg har hørt). Jeg bare lurer, gutter: Er det virkelig sånn at dere går etter jenter, kun fordi de er blonde? Hva med oss brunetter? Eller de med rødt hår? Er hårfargen det ENESTE som teller? (Jeg er glad i venninnen min, og hun fortjener selvsagt like mye oppmerksomhet som alle andre, så ikke misforstå det). Personlighetsmessig er vi like utadvente og hyggelige, tror jeg. Noen meninger? PS. Ja, jeg forstår at folk har forskjellig smak. Anonymous poster hash: 11ef4...0f9
ohyeahitsme Skrevet 23. juni 2013 #2 Skrevet 23. juni 2013 (endret) Har akkurat skrevet et innlegg om blondies vs brunettes i en annen lignende tråd innenfor dette emnet Edit: Kopierer svaret: Ja takk, begge deler Jeg legger kanskje mer merke til blondiner ute på byen, både på godt og vondt Når det er sagt, de søteste og ikke minst fornuftige og bra damene jeg kjenner er brunetter. Blondiner kan gjøre et bra førsteinntrykk, sånn rent utseende messig og i mange tilfeller være "hottere". Men brunettene er gjerne søtere og penere. Det er lettere å falle for ei brunette Men dette er selvsagt forskjell mellom individer og fra kvinne til kvinne. Noen ganger er det motsatt. Men etter min erfaring, sånn jevnt over, så er det hva jeg skrev over som gjelder for min del ;p Før jeg roter meg inn i en latterlig diskusjon, så vil jeg bare si: JA TAKK, BEGGE DELER. Jeg har vært sammen med både brunetter og blondiner, og så lenge personligheten er bra så spiller hårfarge ingen rolle for min del. Endret 23. juni 2013 av ohyeahitsme
Gjest LonelyAngel Skrevet 23. juni 2013 #3 Skrevet 23. juni 2013 Jeg tror det har mye med utstrålingen å gjøre, væremåte, ansiktspen ect. Det at hun får mer oppmerksomhet enn deg har ingenting med blond hårfarge å gjøre. Hadde du puttet en smashing brunette ved siden av henne så hadde hun dunket i gulvet. Og sist men ikke minst: Menn liker forskjellig. Noen ganger når jeg er ute med mi blonde venninne (jeg brunette) så hopper mannfolka på meg, andre ganger girer de på henne. Spørs hvem vi møter på.
Chien Skrevet 23. juni 2013 #4 Skrevet 23. juni 2013 Jeg tviler veldig sterkt på at gutter går etter blondiner bare pga. håret. Det er sikkert helt urelevant at hun har "oppstoppernese" og små øyne. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #5 Skrevet 23. juni 2013 Blondiner med tung sminke, brun hud eller annet blir fort tacky og bimbo. Naturlige blir ofte kontrastløse, og smelter helt bort om en snasen, varm brunette dukker opp. Anonymous poster hash: 0207f...9b9
Gjest Naria Skrevet 23. juni 2013 #6 Skrevet 23. juni 2013 Min erfaring: Noen menn foretrekker blondiner. Noen menn foretrekker brunetter. Noen menn foretrekker rødhårede. For de aller aller fleste er hårfarge sterkt underordnet. 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #7 Skrevet 23. juni 2013 Det er hårfarge det er snakk om her. Hvordan kan noen tro det har noe å si? Anonymous poster hash: e9423...d46
Gjest Chloè Skrevet 23. juni 2013 #8 Skrevet 23. juni 2013 Jenter ser som regel på pene jenter som mindre pene, og mindre pene jenter som pene. Hårfarge tror jeg ikke har så mye å si, det handler mye mer om sjarm og utstråling.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #9 Skrevet 23. juni 2013 Jeg kan godt også ilegge at vi begge får oppmerksomhet, men at det i det siste har vært veldig mange "på" henne. Kanskje tilfeldig, kanskje ikke. Jeg kan jo ikke se meg selv gjennom øynene på andre mennesker, men jeg tror ikke at jeg er noen grå mus, og jeg tror jeg har minst like god utstråling som henne. Anonymous poster hash: 11ef4...0f9
Chien Skrevet 23. juni 2013 #10 Skrevet 23. juni 2013 Jeg kan godt også ilegge at vi begge får oppmerksomhet, men at det i det siste har vært veldig mange "på" henne. Kanskje tilfeldig, kanskje ikke. Jeg kan jo ikke se meg selv gjennom øynene på andre mennesker, men jeg tror ikke at jeg er noen grå mus, og jeg tror jeg har minst like god utstråling som henne. Anonymous poster hash: 11ef4...0f9 Jeg syns det bare er latterlig at du tenker så mye over dette. Har det noe å si? Om du allerede får oppmerksomhet du også, mener jeg. Du er jo tydeligvis klar over at du er pen, og at du har god utstråling, så hvorfor bryr du deg om at venninna di får MER oppmerksomhet? Ingen her kan fortelle deg hvorfor uansett... 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #11 Skrevet 23. juni 2013 Jeg syns det bare er latterlig at du tenker så mye over dette. Har det noe å si? Om du allerede får oppmerksomhet du også, mener jeg. Du er jo tydeligvis klar over at du er pen, og at du har god utstråling, så hvorfor bryr du deg om at venninna di får MER oppmerksomhet? Ingen her kan fortelle deg hvorfor uansett... Jeg har ikke poengtert at jeg bryr meg mye om dette, bare at det er noe jeg har tenkt på i det siste. Og som sagt er jeg usikker på om jeg har god utstråling, eller ikke, fordi jeg ikke kan se meg selv gjennom øynene på andre mennesker. Det jeg lurer på, er om mange gutter rett og slett foretrekker blondiner fremfor jenter med andre hårfarger, bare fordi de er blonde. Bare et spørsmål og en tanke Anonymous poster hash: 11ef4...0f9
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #12 Skrevet 23. juni 2013 Jeg leste en artikkel hvor forskning hadde kommet frem til at blondiner hadde fått et rykte på seg for å være mer seksuelt tilgjengelige enn andre jenter. Denne forskningen var basert på menn sin oppfatning da. Så det stemmer jo sikkert ikke med realiteten. Men det er ihvertfall sånn mange menn oppfatter blondiner. Anonymous poster hash: 810f9...ddf
Gjest LonelyAngel Skrevet 23. juni 2013 #13 Skrevet 23. juni 2013 http://www.pajiba.com/seriously_random_lists/science-dont-lie-dudes-dig-brunettes-over-blondes.php
Gjest TJ Oshie Skrevet 23. juni 2013 #14 Skrevet 23. juni 2013 Ganske uvesentlig, det som betyr noe er at jenta er søt og feminin. Om jeg måtte valgt, foretrekker jeg brunetter.
Gamerfrue Skrevet 23. juni 2013 #15 Skrevet 23. juni 2013 haha, noen burde hente Gunfreak inn her! Da kommer alle redheads til å få skikkelig boost! 1
Charlie. Skrevet 23. juni 2013 #16 Skrevet 23. juni 2013 Personlig bryr jeg meg fint lite om de er brunetter eller blondiner.
Gjest Reza08 Skrevet 23. juni 2013 #17 Skrevet 23. juni 2013 Synes at alle hårfargene er fine. Mange fine blonde, brune og rødhårede damer. Jeg synes mange damer er pene. Bonny Wright Amanda Jenssen Megan Fox
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #18 Skrevet 23. juni 2013 Det er veldig mange som farger håret lyst og de fleste brunettene som gjør dette, kler det ikke. En naturlig blondine med myke trekk er noe av det vakreste som finnes i mine øyne. Jeg så en gang en jente med en naturlig lys farge, hasselbrune øyne og høye kinnben. Noe av det vakreste jeg har sett. Når naturlige blondiner er vakre, er de utrolig vakre. De andre jentene med bleket hår, brunkrem og masse sminke ser sjelden bra ut. Anonymous poster hash: 2cca5...dce 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #19 Skrevet 23. juni 2013 Synes at alle hårfargene er fine. Mange fine blonde, brune og rødhårede damer. Jeg synes mange damer er pene. Bonny Wright Amanda Jenssen Megan Fox Du finner da veldig mange blondiner som er vakrere enn hun på bildet. Anonymous poster hash: 2cca5...dce
Gjest Reza08 Skrevet 23. juni 2013 #20 Skrevet 23. juni 2013 Du finner da veldig mange blondiner som er vakrere enn hun på bildet. Anonymous poster hash: 2cca5...dce Vet om flere blondiner som er fine. Personlig synes jeg Amanda Jenssen er pen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå