Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Magdalene
Skrevet

Selv på charterselskapene sine sider står det at de strekker seg langt for at folk under samme bookingkode skal få sitte sammen.

Hvor mange ganger har du egentlig sett fortvilte foreldre stå og snakke med personalet fordi de ikke kan sitte med sine barn? Ingen? Nei, der ser du.

Innlegg redigert for personangrep

Sophie-Ann, mod

Når hele slekten skulle over til new York ble faktisk mine to nieser på 4 og 7år plassert alle andre steder enn i nærheten av noen kjente..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg flytter meg gjerne hvis det er til et like bra eller bedre sete, men jeg flytter meg ikke til et midtsete bare fordi det er en mor eller far som griner. Dette gjelder uansett om jeg har betalt for reserveringen eller ikke.

Anonymous poster hash: 7eb0b...6ad
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har flyttet meg for en unge som liker å sitte ved vinduet, men det var ikke av hensyn til ungen men fordi byttesetet viste seg å være ved siden av en jeg kjenner. Hadde det ikke vært for det ville jeg beholdt setet med god samvittighet.

Håper ikke dama satser på at folk skal flytte seg så velvillig neste gang hun er for gjerrig til å reservere sete til ungen. Jeg ser jo at enkelte her og i andre tråder nærmest tar som en selvfølge at folk skal flytte seg.

Anonymous poster hash: caef7...a42
Skrevet

Jeg har flyttet meg for en unge som liker å sitte ved vinduet, men det var ikke av hensyn til ungen men fordi byttesetet viste seg å være ved siden av en jeg kjenner. Hadde det ikke vært for det ville jeg beholdt setet med god samvittighet.

Håper ikke dama satser på at folk skal flytte seg så velvillig neste gang hun er for gjerrig til å reservere sete til ungen. Jeg ser jo at enkelte her og i andre tråder nærmest tar som en selvfølge at folk skal flytte seg.

Anonymous poster hash: caef7...a42

Folk tar det som en selvfølge at man flytter seg, ja! Husker da jeg var litt yngre og ikke turte å si nei, da kunne jeg flytte meg opptil tre-fire ganger på en flytur. "Kan du bytte sete med meg? Vil sitte sammen med barnet mitt". Jada. "Kan du bytte sete med meg? Vil sitte sammen med tanta mi". Jada... "Kan du bytte sete med meg? Vil sitte sammen med søsteren til kusina til veninna mi fra ungdomsskolen". Jada... Nå sier jeg nei, for jeg har trossalt betalt for å sitte akkurat på det setet :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg flytter meg gjerne hvis det er til et like bra eller bedre sete, men jeg flytter meg ikke til et midtsete bare fordi det er en mor eller far som griner. Dette gjelder uansett om jeg har betalt for reserveringen eller ikke.

Anonymous poster hash: 7eb0b...6ad

Strengt tatt så har du betalt for å få velge/reservere sete selv om du ikke har betalt eget gebyr for det. Bare det at SAS og noen andre har lagt det inn i bilettprisen slik at alle betaler for det enten de velger selv eller ei. På samme måte som du hos SAS betaler for bagasje enten du har med eller ikke.

Så det at SAS reklamerer for at det koster kr 0 å velge sete, ha med bagasje osv. Er egentlig en løgn, da dette er noe alle må betale for enten de benytter seg av det eller ikke.

• Liker 1
Skrevet

Etter 3 ganger der vi ved innsjekking ikke fikk seter ved siden av hverandre så begynte jeg å kjøpe seteplass.

Etter det har dette ikke vært noe problem. Når jeg så har betalt for den plassen jeg vil ha så ville jeg si nei om noen ba meg om å bytte hvis det var slik av vi da ikke fikk sitte ved siden av hverandre eller jeg landet i et midtsete. Dette fordi at da har jeg tross alt gått inn , valgt sete og betalt for det. Da vil jeg ha den varen jeg har kjøpt og betalt for.

Det er riktig det som en her over sier at om mange har kjøpt sete og det ikke lenger er 2 ledige seter ved siden av hverandre så blir man plassert på forskjellige plasser.

Så om det er veldig viktig for deg at dere sitter sammen så er mitt råd at du kjøper den seteplassen til dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...