AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #1 Skrevet 22. juni 2013 Noen tips til hva man kan gjøre for å bedre dette? Jeg er stiv og det gjør veldig vondt og snu seg til enkelte sider og gjøre enkelte bevegelser. Må hjelpe til med hendene for å løfte hodet etc. Er det slik at man kan mykgjøre og massere litt selv? Jeg finner det lindrende, men er litt redd for å gjøre noe feil, kan man gjøre det eller skal man bare la det være? Jeg har også en "krem" som er for vonde muskler osv, en sånn varmekrem, kan man bruke det? Anonymous poster hash: c1bcd...dc6
Gjest wilmus Skrevet 22. juni 2013 #2 Skrevet 22. juni 2013 kjør på med masse smertestillende! Det gjør at musklende slapper mer av. Når du går og har vondt anspenner du deg, og det gjør at det blir enda vondere. Også må du bevege deg. (forsiktig da) hvis du sitter eller ligger helt stille stivner det bare mer..Au au..Du har min sympati.. masasje kan foressten sikkert funke det og, men det har jeg ikke greie på. pleier å hjelpe litt med en varm dusj og masse piller
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #3 Skrevet 22. juni 2013 kjør på med masse smertestillende! Det gjør at musklende slapper mer av. Når du går og har vondt anspenner du deg, og det gjør at det blir enda vondere. Også må du bevege deg. (forsiktig da) hvis du sitter eller ligger helt stille stivner det bare mer..Au au..Du har min sympati.. masasje kan foressten sikkert funke det og, men det har jeg ikke greie på. pleier å hjelpe litt med en varm dusj og masse piller Tenkte kanskje mer på bevegelse enn masssje, men det er sånn at hvis jeg legger fingrene på et spesielt punkt så klarer jeg å bevege nakken (gjerne samtidig som jeg gnir litt / masserer), og je synes dette hjelper, hvertfall for å bedre bevegeligheten i nakken. Var bare litt redd for å drive på med det, og lurte på om det var bedre at det var helt i ro. Men da er det nok ikke det Anonymous poster hash: c1bcd...dc6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå