plings Skrevet 21. april 2004 #21 Del Skrevet 21. april 2004 Ser ut som noen ikke har fått med seg at det ikke handler om å fantasere om andre mennesker, men om situasjoner. Det kan jeg ikke se som noe stort problem akkurat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Viva~ Skrevet 21. april 2004 #22 Del Skrevet 21. april 2004 Ok Ok leste vel ikke tråden så godt som jeg burde. Må allikevel si at jeg ikke fantaserer om situasjoner elle handlinger eller noenting når vi har sex, da er jeg tilstede i den situasjonen vi er i. Og det blir langt fra kjedelig av den grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 22. april 2004 #23 Del Skrevet 22. april 2004 Seksuelle fantasier er helt vanlig og helt normalt. De aller fleste mennesker har seksuelle fantasier, enten når de har sex, onanerer eller ellers. Det folk fantaserer om er like forskjellig som alt annet. Det kommer an på mye. Oppvekst, miljø, preferanser, i hvilke faser men er i livet, om man er kvinne eller mann etc. Seksuelle fantasier er med på å utvikle seksualiteten vår. Noen fantasier kan man oppfylle, andre fantasier bør forbli fantasier. Noen fantasier deler man med partneren, noen fantasier holder man seg for seg selv. Fantasier trenger nødvendigvis ikke inneholde ansiketer eller navn, men situasjoner. Etter mitt syn er fantasier sunt og godt. Om man da ikke fantaserer om nabofruen konstant.... *S* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snefrid Frost Skrevet 22. april 2004 #24 Del Skrevet 22. april 2004 Jeg pleier å fantasere nesten hver gang, og får ekstra tenning når jeg forteller ham om dem. Er sikker på at han liker å høre dem også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå