Medlem Skrevet 21. juni 2013 #21 Del Skrevet 21. juni 2013 Herregud, dere er en forbanna gjeng med drittunger. Det går jo ikke an å ha én jævla saklig diskusjon her. Sier du?! Du fremstår ikke som veldig saklig, for å si det slik.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapientia Skrevet 21. juni 2013 #22 Del Skrevet 21. juni 2013 Jeg skriver bokmål, snakker med mye a'endelser, tjukk L og middels bredt. Noen bestemt dialekt har jeg ikke, så tror folk skulle fått store problemer med å geografisk plassere meg utfra hvordan jeg snakker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #23 Del Skrevet 21. juni 2013 Beklagar å skuffe deg, men det er sant.Anonymous poster hash: 14930...5f0 Hva baserer du det på, egentlig? Din egen oppfatning av oslofolk? Jeg er ikke fra Oslo, men har nå bodd i Oslo lenge, og det du påstår har jeg rett og slett aldri hørt. Det fremstår forsåvidt som rimelig åpenbart at du ikke egentlig tror dette selv, når du avfeier det med "Joda, sånn er det bare", men det er en interessant påstand.Anonymous poster hash: 9927d...2f7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BreakEveryRule Skrevet 24. juni 2013 #24 Del Skrevet 24. juni 2013 Kan jeg få fasiten folkens? Hva snakker en som er vokst opp i Oslo, en som er vokst opp i Bergen og en som er vokst opp i Tromsø, som er i alderssegmentet til forumfolket her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå