Gå til innhold

Noen som kan anbefale en serie til meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har en bra serie de kan anbefale til meg? Liker spenningsserier, som for eksempel The Walking Dead, Prison Break, Falling Skies, Bates Motel, The Killing. Noen som vet av noen lignende serier, eller noen andre gode spenningsserier å anbefale til meg?



Anonymous poster hash: a7b9a...f35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flere som har noen anbefalinger?



Anonymous poster hash: a7b9a...f35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pretty little liars

Haha Ikke helt i samme kategori. :P

666 Park avenue

American horror story

Hannibal

Homeland

Hunted

Nikita

Sopranos

Wire

Anonymous poster hash: ff58a...c28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oreokaka

Haha Ikke helt i samme kategori. :P

666 Park avenue

American horror story

Hannibal

Homeland

Hunted

Nikita

Sopranos

Wire

Anonymous poster hash: ff58a...c28

pll er jo en spenningsserie. selv om det kanskje er litt jenteserie, så er den spennende hver episode :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Annonse

REVENGE!

homeland



Anonymous poster hash: dcaca...99f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Funky Punk

Hannibal

Hemlock grove

Revolution

The following

Dexter

Endret av Funky Punk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

House of cards - politisk drama/thriller. Realistisk satt i Washington følger vi Kevin Spacey som amerikansk toppolitiker

Dexter - krim/thriller, følger psykopaten Dexter som prøver å leve et mest mulig "bra" liv ved å kun drepe de verste forbrytere som har sluppet unna lovens arm

Carnivale - HBO serie som følger en gruppe personer i et karneval på 30-tallet under depresjonen

Six Feet Under - drama, foregår i en familie som driver et begravelsesbyrå

Band of brothers - HBO serie, verdens mest påkostede. Spielberg og Hanks står bak. Følger easy company fra landsetting ved normandie og til krigens siste dager. Basert på en sann historie og de gjenlevende veteranene introduserer flere av episodene. I min bok regnet som en av verdens beste tvserier.

Southland - meget god politi/krimserie som følger en liten gruppe politikonstabler i Los Angeles

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

House of cards - politisk drama/thriller. Realistisk satt i Washington følger vi Kevin Spacey som amerikansk toppolitiker

Dexter - krim/thriller, følger psykopaten Dexter som prøver å leve et mest mulig "bra" liv ved å kun drepe de verste forbrytere som har sluppet unna lovens arm

Carnivale - HBO serie som følger en gruppe personer i et karneval på 30-tallet under depresjonen

Six Feet Under - drama, foregår i en familie som driver et begravelsesbyrå

Band of brothers - HBO serie, verdens mest påkostede. Spielberg og Hanks står bak. Følger easy company fra landsetting ved normandie og til krigens siste dager. Basert på en sann historie og de gjenlevende veteranene introduserer flere av episodene. I min bok regnet som en av verdens beste tvserier.

Southland - meget god politi/krimserie som følger en liten gruppe politikonstabler i Los Angeles

Her nevner du jo bare mange random serier som ikke passer TS sin beskrivelse i det hele tatt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...