cappocino Skrevet 13. april 2004 #1 Del Skrevet 13. april 2004 Testet idag tidlig for EL men uten resultat.. kjenner nå i venstre side "stikkinger" som om noe er på gang... Kan jeg teste igjen i løpet av dagen eller er den ingen hensikt? ...kanskje dumme spm som kommer fra meg nå men er helt grønn i dette her... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuddly Skrevet 13. april 2004 #2 Del Skrevet 13. april 2004 Ville ventet til i morgen tidlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 13. april 2004 #3 Del Skrevet 13. april 2004 Du kan jo teste akkurat så mye du vil og når du vil :-) men det blir ikke mer EL av å teste. Gjør som My sier du, og vent til i morgen. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 14. april 2004 #4 Del Skrevet 14. april 2004 Du bør teste for eggløsning på ettermiddagen, det er da hormonkonsentrasjonen er størst, hormonene produseres nemlig først på morgenen. Altså i motsetning til graviditetstester som skal tas på morgenurin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2004 #5 Del Skrevet 14. april 2004 Du bør teste for eggløsning på ettermiddagen, det er da hormonkonsentrasjonen er størst, hormonene produseres nemlig først på morgenen. Altså i motsetning til graviditetstester som skal tas på morgenurin. Men det står på pakken med eggløsningtester at man skal teste med morgenurin. Hva stemmer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 14. april 2004 #6 Del Skrevet 14. april 2004 Stol på pakken du. Det gjorde jeg, og fikk resultat når jeg hadde el. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuddly Skrevet 14. april 2004 #7 Del Skrevet 14. april 2004 Jeg stoler på at produsenten vet hva de driver med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå