AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #21 Skrevet 21. juni 2013 Er dere ikke redde for å få bæsj på fingrene? Det tenker jeg de få gangene jeg er innom der....:s Anonymous poster hash: 07374...346 Man tar vel samme retningsrutiner som man tar under analsex? Anonymous poster hash: 8c05b...38a
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #22 Skrevet 21. juni 2013 TS her. Har prøvd noen ganger , og det er tydelig at han syntes det er deilig. Men skulle ønske jeg fant helt riktig punkt bare. Leser noen beskrivelser her inne, og vi er vel ikke helt der som noen av gutta beskriver her inne. Skjønner det kan være forskjeller,og kan ta tid men vil så gjerne. Får prøve igjen:) Anonymous poster hash: 4fdcb...626 Kjæresten min syntes det er deilig samme hva jeg gjør egentlig, alt med måte så klart. Men det stedet han virkelig syntes er himmelsk deilig er når jeg tar langefingeren min så langt inn jeg klarer og treffer noe rundt og hardt, som da mest sannsynlig er prostata. Når den bare akkurat. Enten sitter han sitt punkt veldig mye lenger inn enn vanlig eller er det et eller annet jeg treffet Satser på det første. Men poenget mitt er hvert fall at ikke alle har punktene sine på samme steder. Føl deg frem og se han sine reaksjoner. Anonymous poster hash: e150e...845
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #23 Skrevet 21. juni 2013 Hadde begynt å lure på kærn min om han ville ha noe inni rasstappen sin.Anonymous poster hash: a2df8...e26
Gjest Nikki09 Skrevet 21. juni 2013 #24 Skrevet 21. juni 2013 (endret) - Endret 3. august 2015 av Nikki09
Gjest Lille-pus Skrevet 21. juni 2013 #25 Skrevet 21. juni 2013 Greit nok, dere er avførings-liberale, men altså.. Er det virkelig så vanskelig å forstå at det finnes mennesker som ikke setter pris på, og kanskje finner direkte avtennende, å få, eller risikere å få, en partners bæsj på fingrene? Anonymous poster hash: 84013...980 Neida, helt uproblematisk å både se og forstå at foilk ser forskjellig på dette. Men, ønsker man å glede sin partner og seg selv ved å bringe ham til nye høyder ved anal stimuli så foretrekker jeg personlig å gjøre det uten hansker. Og for det forventer og forutsetter jeg den samme forståelse som jeg gir deg for å foretrekke å benytte hansker. Verre en det er det faktisk ikke. Og katakteristikker som 'avføringsliberal' hører egentlig ingen steder hjemme. Det er snakk om å innse og akseptere, selv om man personlig ikke deler oppfatningen, at også på dette området har folk forskjellige rammer og begrensninger. Er man i endetarmen så er det alltid en teoretisk mulighet for at man kan komme til å få kontakt med de substanser som der er naturlige. Uansett snakker vi ikke om mengder, så jeg definerer det ikke som plagsomt eller forstyrrende. Jeg er jo fullstendig klar over hvor jeg har fingeren/fingrene, - og min partners nytelse og min egen tenning ved å være direkte bidragsyter til hans observerte nytelse skygger for alt som skulle kunne vært forstyrrende ved daværende 'oppholdssted'.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #26 Skrevet 29. juni 2013 Sørg for at du har en finger med glidekrem på. Kos deg litt med fingeren inn og ut samtidig som du suger/runker han. Litt masasje der bak rundt rumpehullet fungere også bra. Dette er ikke vanskelig, det er bare å leke Anonymous poster hash: a88f7...eb4
AskEmbla Skrevet 29. juni 2013 #27 Skrevet 29. juni 2013 Ingenting å lure på. Vi er nok litt ekstreme på det renslige, og bruker en pumpe-vasker i baken i god stund før senga. Da slapper vi av bedre også når vi vet at det er helt rent. Uansett, kan "uhell" skje, men det er helt naturlig når en roter her:-) Dette har vi så mye nytelse av begge to, at vi bruker dette i sexlivet vårt hele tiden.:-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå