Gå til innhold

Fingre mannen min?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min har gjentatte ganger sagt han vil fingres i rompa og jeg skjønner bare ikke hvordan jeg skal gjøre det. 5cm inn og gjør en "kom her" bevegelse står det overalt, og da treffer man prostatanøtta. Men jeg finner da ingen nøtt der. Hjelp?

Anonymous poster hash: 4fdcb...626
Videoannonse
Annonse
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Du gir ikke så mye å gå på i innlegget ditt, TS, så la oss ta det mest elementære først:

- og dette er kun basert på egne erfaring, det er under ingen omstendigheter likt for alle menn.

Din mann må være virkelig kåt først, så bruk tid på å tenne flammen hans. Avhengig av hans individuelle tenningsmønster så bruker du hender, munn og/eller tunge.

Som med oss kvinner kan det være lurt å legge en pute under rumpen hans. Det vil kunne hjelpe med riktig vinkel og gi deg bedre tilkomst.

Husk glidemiddel. En godt, silikombasert glidemiddel som Pjur kan anbefales.

Runk ham rolig mens du med den andre hånden masserer deg rolig bakover. Så er det litt avhengig av deres felles 'likes' og 'dislikes', - lek med tungen eller fortsatt rolig stimulering av området rundt analåpningen med fingrene. Husk godt med glidemiddel på fingrene mens du simulerer analåpningen samtidig med at du stimulere penis rolig og holder opphisselsen konstant.

La så en finger gli rolig, rolig inn.

Ikke begi deg på febrilsk prostatajakt med en gang. Spander gjerne tid på å stimulere ringmuskelen og penis fra innsiden ved å bøye fingeren nedover. Bruk rolige massasjebevegelser og vibrer med fingertuppen.

Og, kvinne, ikke glem å observere responsen.

Så vender du fingertuppen oppover, glir litt videre inn. Føl deg rolig frem innover ned fingertuppen vendt oppover (mot navlen). Ikke tell cm, føl deg frem.

Du sier 'nøtt', jeg ville sagt: relativt rundt, 'kastanjelikende' vev som du fører fingen oppover og nedover langs. Viberer gjerne med fingeren mot prostata samtidig som du stimulerer penis.

Kunne dette være til noe hjelp tror du ?

Edit: Kastet ut liten Leif.

Endret av Lille-pus
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde aldri gjort det før.. men plutselig ba mannen min om det. Jeg syns det var veldig rart til p begynne med, men nå blir jeg faktisk veldig kåt av det.

jeg setter 2/3 del av fingeren inn og masserer mot magen hans, hvis du skjønnr hva jeg mener.

Jeg finner ingen nøtt heller, men han mente at det var riktig sted :)

Anonymous poster hash: c0535...d3d
Gjest Nikki09
Skrevet (endret)

-

Endret av Nikki09
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er dere ikke redde for å få bæsj på fingrene? Det tenker jeg de få gangene jeg er innom der....:s

Anonymous poster hash: 07374...346
  • Liker 1
Gjest Nikki09
Skrevet (endret)

-

Endret av Nikki09
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Er dere ikke redde for å få bæsj på fingrene? Det tenker jeg de få gangene jeg er innom der....:s

Anonymous poster hash: 07374...346

Nå blir jeg bittelitt oppgitt her...

Redd for å få noe på fingrene ?

Redd ? Overhodet ikke. Hva er det å være 'redd' for ?

Om man er redd for å kunne få noe på fingrene så får man rett ut sagt la det hele være. Ingen som tvinger deg så langt jeg vet ?

Men... har du vært så heldig å møte en mann som har så stor tillit til deg at han spør om du vil, så må du jo møte den redselen, - og veie den mot den nytelsesgleden du har blitt gitt tilliten til å skjenke ham.

Finnes ikke tvil hos meg.

Og seriøst og tørt påpekt; Med nyklipte, kort-korte negler og silikonglid så er det ikke stort som eventuelt kan komme til å feste seg.

Uansett skal du jo vaske fingrene dine etterpå, - eller ?

Endret av Lille-pus
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har du ikke såpe og vann? Det er da bare å vaske vekk hvis uhellet er ute. Det er selvfølgelig ikke noe gøy at det skjer, men jeg hadde bare tenkt at pytt pytt, det kan vaskes! :)

Men det kommer jo under neglene?

Anonymous poster hash: 04ae7...f47

AnonymBruker
Skrevet

Du gir ikke så mye å gå på i innlegget ditt, TS, så la oss ta det mest elementære først:

- og dette er kun basert på egne erfaring, det er under ingen omstendigheter likt for alle menn.

Din mann må være virkelig kåt først, så bruk tid på å tenne flammen hans. Avhengig av hans individuelle tenningsmønster så bruker du hender, munn og/eller tunge.

Som med oss kvinner kan det være lurt å legge en pute under rumpen hans. Det vil kunne hjelpe med riktig vinkel og gi deg bedre tilkomst.

Runk ham rolig mens du med den andre hånden masserer deg rolig bakover. Så er det litt avhengig av deres felles 'likes' og 'dislikes', - lek med tungen eller fortsatt rolig stimulering av området rundt analåpningen med fingrene. Husk godt med glidemiddel på fingrene mens du simulerer analåpningen samtidig med at du stimulere penis rolig og holder opphisselsen konstant.

Ikke begi deg på febrilsk prostatajakt med en gang. Spander gjerne tid på å stimulere ringmuskelen og penis fra innsiden ved å bøye fingeren nedover. Bruk rolige massasjebevegelser og vibrer med fingertuppen.

Så vender du fingertuppen oppover, glir litt videre inn. Føl deg rolig frem innover ned fingertuppen vendt oppover (mot navlen). Ikke tell cm, føl deg frem.

Du sier 'nøtt', jeg ville sagt: relativt rundt, 'kastanjelikende' vev som du fører fingen oppover og nedover langs. Viberer gjerne med fingeren mot prostata samtidig som du stimulerer penis.

:rolleyes:

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Men det kommer jo under neglene?

Hvis du mener det er noe du 'må' lide deg igjennom for å 'være snill', og du selv ikke føler hverken egen tenning eller lyst ved å få være den som bidrar, så lar du det være.

Han vil definitivt klart og tydelig nærmest fysisk kjenne smaken av 'redselen' din i stive fingre, motviljen mot å bevege en finger (eller to ;) ), i anspentheten din.

Han vil lese redselen/motviljen klart og tydelig i hele ansiktet ditt.

Det må da være det mest avtennende i verden, - eller... ?

Du kan selvsagt trekke på deg en engangshanske fra apoteket, men tenk da samtidig tanken på om han hadde trukket på seg en tilsvarende hanske før han lekte med din 'forbudte åpning' fordi han var redd for å få noe under neglene eller på fingrene.

• Liker 4
Gjest Nikki09
Skrevet (endret)

-

Endret av Nikki09
  • Liker 1
Skrevet

Jeg synes Lille-pus kommer med så gode og detaljerte råd her at de kan du tenke igjennom TS. Mye av nytelse med vår seksualitet må avveies mot egne normer for estetikk, kulturell læring og hygiene. Det meste går bra for de fleste. Vi kan sprenge våre egne grenser om vi tør.

• Liker 1
Skrevet

Om man er villig til å prøve analfingring men er redd for bæsj på fingrene, det går an å ha en pakke våtservietter stående på nattbordet. Da får man fjernet det verste sølet før man får vaska seg skikkelig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Har prøvd noen ganger , og det er tydelig at han syntes det er deilig. Men skulle ønske jeg fant helt riktig punkt bare. Leser noen beskrivelser her inne, og vi er vel ikke helt der som noen av gutta beskriver her inne. Skjønner det kan være forskjeller,og kan ta tid men vil så gjerne.

Får prøve igjen:)

Skrevet

Eller man bare kjøper inn engangshansker, så blir det litt kinky i tillegg til at man slipper å vaske hendene :)

Gjest Lille-pus
Skrevet

TS her.

Har prøvd noen ganger , og det er tydelig at han syntes det er deilig. Men skulle ønske jeg fant helt riktig punkt bare. Leser noen beskrivelser her inne, og vi er vel ikke helt der som noen av gutta beskriver her inne. Skjønner det kan være forskjeller,og kan ta tid men vil så gjerne.

Får prøve igjen:)

Det krever trening, og god kommunikasjon med ham. Det er ikke likt for alle menn slik at har du og en mann fått det til slik dere ønsket så er det bare å repetere på neste mann.

Den nærmeste sammenlikningen jeg kommer på er 'arbeidet' og kommunikasjonen, letingen, riktig trykk, tempo og bevegelser som skal til for å gi deg en g-punkt orgasme.

Det krever litt trening og kjennskap/kunnskap om deg som kvinne det også, så det er bare å trene og prøve. Siden han sier det er godt så lytt til ham. Det tyder på at dette går rett vei.

Så høres det ut som du har en bra mann og er interessert i å lære mer om ham.

Det er ingen som har gitt deg kudos for det hittil i tråden, men det synes jeg du fortjener.

Og som du vet er du gitt en stor åpenhet og tillit av din mann. Jeg hører du fortjener det :)

Man har aldri noen garanti for full suksess på første forsøk, aldri, ikke med noe man prøver eller gjør.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Åpningen og område rett innenfor inneholder mye nerver og kan gi god stimulanse i seg selv. Du MÅ ikke bortpå prostata.

Anonymous poster hash: 98bd3...7b2
AnonymBruker
Skrevet

Du kan selvsagt trekke på deg en engangshanske fra apoteket, men tenk da samtidig tanken på om han hadde trukket på seg en tilsvarende hanske før han lekte med din 'forbudte åpning' fordi han var redd for å få noe under neglene eller på fingrene.

Du sier dette som om det er noe negativt å være opptatt av hygiene. Jeg er på ingen måte redd for det som finnes i rumpa, og nyter å leke med mannen min der, men vi bruker hansker. Det er i mine øyne utelukkende positivt.

Anonymous poster hash: c155e...4cf

Gjest Lille-pus
Skrevet

Du sier dette som om det er noe negativt å være opptatt av hygiene. Jeg er på ingen måte redd for det som finnes i rumpa, og nyter å leke med mannen min der, men vi bruker hansker. Det er i mine øyne utelukkende positivt.

Anonymous poster hash: c155e...4cf

Og da er det ingen av dere som føler ubehag ved det, - så enkelt er det :)

Om den ene derimot får en følelse av at partner synes aktivteten er ekkel, og derfor vil bruke hanske, så stiller situasjonen seg helt annerledes.

Om du ser på de AB innleggene som la opp til mitt svar så kommer det nok litt klarer frem,. Dette da denen AB'en gav et ganske klart inntrykk av sterk motvilje.

Og å leke analt med noen som har en sterk motvilje mot den aktivteten er sjelden en suksess.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå blir jeg bittelitt oppgitt her...

Redd for å få noe på fingrene ?

Redd ? Overhodet ikke. Hva er det å være 'redd' for ?

Om man er redd for å kunne få noe på fingrene så får man rett ut sagt la det hele være. Ingen som tvinger deg så langt jeg vet ?

Men... har du vært så heldig å møte en mann som har så stor tillit til deg at han spør om du vil, så må du jo møte den redselen, - og veie den mot den nytelsesgleden du har blitt gitt tilliten til å skjenke ham.

Finnes ikke tvil hos meg.

Og seriøst og tørt påpekt; Med nyklipte, kort-korte negler og silikonglid så er det ikke stort som eventuelt kan komme til å feste seg.

Uansett skal du jo vaske fingrene dine etterpå, - eller ?

Og du er ikke istand til å vaske under neglene? Man får til og med kjøpt egne børster til neglene. Vil du ikke, så vil du ikke, men fordi man er redd for å få bæsj under neglene virker litt i overkant hysterisk for meg. Bare vent til du får barn, da er litt bæsj en bagatell! :ler:

Greit nok, dere er avførings-liberale, men altså.. Er det virkelig så vanskelig å forstå at det finnes mennesker som ikke setter pris på, og kanskje finner direkte avtennende, å få, eller risikere å få, en partners bæsj på fingrene?

Anonymous poster hash: 84013...980

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...