Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har ingen formening om henne som person.

Men jeg synes det er fantastisk morsomt at det som dras fram er at hun gleder seg til å få former.

:sprettert:

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ops...her var det mange sjalu damer!

• Liker 4
Skrevet

Hver gang jeg ser disse trådene om Fotballfrue dukke opp, så får jeg alltid sangen "er det ikke deilig å ha noen å hate" i hodet..

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Like deilig som å være norsk i Danmark

Anonymous poster hash: b6033...7a2
Gjest oreokaka
Skrevet

Måtte le litt idag når jeg leste at hun begynte å skrive om graviditeten. Trodde bloggen skulle gå som vanlig. Så søt hun er :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Fotballfrue kommer til å bli verdens beste mor!:) hun kommer til å gi barnet lavkarbo fra dag 1, og det synes jeg er kjempe bra! Er nok av overvektige i dagens samfunn, fint om vi får noen tynne fine mennesker som orker å gjøre litt! Fotballfrue har jo idealkroppen, så noe gjør hun i alle fall riktig!

Anonymous poster hash: 8baa7...33e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Perfekt mulighet for fruen å legge inn silikon også ;) Bare vent når ungen er ute, da kan hu skylde på amme-pupper! hehe.. vedder 100% på denne :P

Anonymous poster hash: d13fb...612
  • Liker 4
Gjest LonelyAngel
Skrevet

Hadde vært litt morsomt om fotballfrue fikk strekkmerker over hele magen. Plutselig er alt ikke bare rosa og hvitt lenger.

Bank i bordet.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror også ungen(e) vil bli påvirket her. De fronter lavkarbo for ikke legge på seg. Vil barnet i selskap og de serverer brus og vanlige kaker så kan ikke barnet spise, og hva vil ikke barnet tro da? Og hvis de spiser litt karbohydrater så vil de bli livredde for å bli tykke. Er dette sunt for små barn?? Og hva med ammingen? Drikker de melk på lavkarbo? Er det ikke rismelk og havremelk det går i da? Hvordan løser hun dette??

Anonymous poster hash: 46082...58d
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

^ Er dere så dumme? Det finnes en mellomting!!! Jeg går ikke på lavkarbo selv, men jeg har i alle fall skjønt at det å ha et lavkarbo-kosthold ikke medfører store endringer. I tillegg har fotballfrue sagt at barnet selvfølgelig skal få spise kaker i bursdager osv.

Det hun mener med at barnet også skal ha et slikt kosthold som henne og LK, er f. eks ingen pasta/ris til middagen, men heller mer grønnskaker eller noe annet. I stedet for kneipbrød, så får barnet ordentlig, hjemmelaget lavkarbo-brød. Og det er det da vel ingenting galt i? Hvorfor skal Caroline bake eget brød av hvetemel til barnet, og holde lavkarbo-brødet og hjemmelagede, supersunne knekkebrød for seg selv?

Anonymous poster hash: 6f5f1...64d
  • Liker 2
Skrevet

Her på KG finnes det ingen mellomting eller nyanser. Det er sort/hvitt! Det er enten den ene veien(lavkarbo) eller sitte og stappe i seg kjeks, kneippbrød fra FirstPrice mens man hiver innpå med boller fra Delideluca døgnet rundt :fnise:

(ja selvfølgelig overdrevet. Sånn som dere andre også gjør til enhver tid).

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun eller de spiser jo lavkarbo for ikke gå opp i vekt. Hvordan uttarter dette seg i en graviditet??? Går man ikke opp da???

Anonymous poster hash: 46082...58d
AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere om at hun i kommentarfeltet skriver at hun ikke tror man kan bli født homofil, og at det kun har med miljø å gjøre?

Anonymous poster hash: 391a8...7fd

• Liker 1
Skrevet

Hva tenker dere om at hun i kommentarfeltet skriver at hun ikke tror man kan bli født homofil, og at det kun har med miljø å gjøre?

Har hun skrevet det? Jeg leser ikke bloggen. I såfall: Skremmende og trist tankegang, og noen kan jo få seg en overraskelse etter hvert. Jeg trodde ærlig talt ikke noen på min alder tenkte sånn i dag..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har du en link? Jeg finner det ikke, men så leser jeg bloggen også svært sjelden.

Anonymous poster hash: b3794...d00

AnonymBruker
Skrevet

Link?

Jeg blir ærlig talt sjeldent provosert over frua, men om hun har skrevet dette så er den tid over :/

Anonymous poster hash: 864fd...f71

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har du en link? Jeg finner det ikke, men så leser jeg bloggen også svært sjelden.

Anonymous poster hash: b3794...d00

Slik står det ordrett...

AnonymBruker
Skrevet

Vil gjerne ha en link for det. Jeg finner det ikke på bloggen så for alt jeg vet kan jo det der være fake.

Anonymous poster hash: 864fd...f71
Skrevet

Men hva mener dere, da? At homofili ligger i genene til de som er det? For om man blir født som homofil, så er det jo akkurat det som skjer.

Sist jeg leste avisen har de ikke funnet et homofili-gen.

Gjerne utdyp litt mer hva dere mener, og hvorfor det er så utrolig provoserende å lese noen som har andre meningener enn dere selv.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...