Mb26 Skrevet 19. juni 2013 #1 Skrevet 19. juni 2013 (endret) Ja, da har Caroline offentliggjort graviditeten og venter en søt liten en i slutten av november! Veldig glad på Caroline og Lars-Kristian sine vegne! Gratulerer! Har dere noen tanker dere har lyst å dele angående dette? Edit: dårlig formulering! Endret 19. juni 2013 av Mb26 4
Gjest bustyvel Skrevet 19. juni 2013 #2 Skrevet 19. juni 2013 Hva jeg synes? Hvorfor skulle jeg ikke syens at det er koselig for dem? Må man mene noe negativt om at et gift, etablert par skal ha barn? 14
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #3 Skrevet 19. juni 2013 Hva jeg synes? Hvorfor skulle jeg ikke syens at det er koselig for dem? Må man mene noe negativt om at et gift, etablert par skal ha barn? Hvor har Mb26 skrevet at du må mene noe negativt? Hvor har hun skrevet at du ikke skulle synes dette er koselig? Anonymous poster hash: ea78c...6f0 14
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #4 Skrevet 19. juni 2013 høres ganske kjedelig med en hel sommer uten øl og vin. Dessuten synes jeg barn er slitsomme. Hadde jeg kjent paret hadde jeg gratulert de personlig. Jeg kjenner de ikke. Det er det jeg har å si om den saken. Anonymous poster hash: 1c3cb...a33 15
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #5 Skrevet 19. juni 2013 Skal la min ærlige mening ligge.Anonymous poster hash: b6033...7a2 6
Kanelsnurra Skrevet 19. juni 2013 #6 Skrevet 19. juni 2013 Jeg synes det er rart at "perfekte Caroline" får barn i november, både mtp. Barnehagestart og ikke minst at det er bevis på at barn som er født sent på året er mindre smarte ;-) 6
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 Populært innlegg #7 Skrevet 19. juni 2013 Dama trenger ikke barnehage hun går jo bare hjemme og driver dank og kler seg ut.Anonymous poster hash: b6033...7a2 50
Gjest Hyssingen Skrevet 19. juni 2013 #8 Skrevet 19. juni 2013 Haha jeg visste jeg kom til å se en tråd med en gang jeg klikket meg inn på forumet KG ass,begynner å bli forutsigbart 10
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #9 Skrevet 19. juni 2013 tenker også at hun burde skaffe seg en ordentlig jobb nå som hun skal sette et avkom til verden. "hva jobber moren din med?" -"hun tar bilder av klærne hun har på seg hver og legger de ut på nett så andre skal ville kjøpe de klærne og hun dermed tjener penger på det" "Å, ja. Så hun har ingen jobb altså?" -"Nei." Anonymous poster hash: 1c3cb...a33 22
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #10 Skrevet 19. juni 2013 tenker også at hun burde skaffe seg en ordentlig jobb nå som hun skal sette et avkom til verden. "hva jobber moren din med?" -"hun tar bilder av klærne hun har på seg hver og legger de ut på nett så andre skal ville kjøpe de klærne og hun dermed tjener penger på det" "Å, ja. Så hun har ingen jobb altså?" -"Nei." Anonymous poster hash: 1c3cb...a33 Hvordan er det anderledes enn å skrive for et motemagasin? Det er også å skrive om mote og få penger for det. Anonymous poster hash: c76d2...fef 7
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #11 Skrevet 19. juni 2013 Jeg har bare fulgt med på bloggen hennes sånn innimellom. Men leser at flere av de som kommenterte hadde en anelse før det ble offentliggjort. Ble nysgjerrig, og prøvde å finne noe, men fant ikke noe. Noen som vet om noen "hint"? Anonymous poster hash: a908f...d06 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #12 Skrevet 19. juni 2013 Jeg synes det er rart at "perfekte Caroline" får barn i november, både mtp. Barnehagestart og ikke minst at det er bevis på at barn som er født sent på året er mindre smarte ;-) Novemberbarn med iq på 136 her går nok fint skal du se Anonymous poster hash: 451be...aaa 33
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #13 Skrevet 19. juni 2013 jeg fatter ikke hvorfor dette er interessant. hva så om hun er gravid?Anonymous poster hash: 5594f...1cb 9
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #14 Skrevet 19. juni 2013 Jepp dama fikk i seg noe hun ikke spiste for ca 4 mnd. sidenAnonymous poster hash: b6033...7a2 6
Hirondelle Skrevet 19. juni 2013 #16 Skrevet 19. juni 2013 tenker også at hun burde skaffe seg en ordentlig jobb nå som hun skal sette et avkom til verden. "hva jobber moren din med?" -"hun tar bilder av klærne hun har på seg hver og legger de ut på nett så andre skal ville kjøpe de klærne og hun dermed tjener penger på det" "Å, ja. Så hun har ingen jobb altså?" -"Nei." Anonymous poster hash: 1c3cb...a33 Tullball. Hun HAR en ordentlig jobb, hun markedsfører seg selv! Og hun gjør det også helt fantastisk bra. Hun tjener penger på at div. sponsorer gir henne produtker, og fører til at de tjener penger ved at leserne hennes kjøper det. Å si at hun ikke har en jobb er bare tullete. Den er bare ikke helt lik din. 15
Gjest RamaLama Skrevet 19. juni 2013 #18 Skrevet 19. juni 2013 Jeg synes det er rart at "perfekte Caroline" får barn i november, både mtp. Barnehagestart og ikke minst at det er bevis på at barn som er født sent på året er mindre smarte ;-) Hun klarer sikkert å legge om dagen sin slik at hun kan ha barnet hjemme lenge. Skal ikke se bort i fra at hun ønsker det, når ingen av dem jobber til faste tider, og LK spiller kamper og trener på kveldene. Jeg vil gjerne se dette beviset, forresten:p Tror ikke noen planlegger å få barn i januar fordi de er redde for at barnet deres skal bli mindre smart om det kommer noe senere. Selv om det er observert sammentreff mellom sen fødselsdato og lavere IQ enn gjennomsnittet, så blir det ikke en sannhet. Jeg har bare fulgt med på bloggen hennes sånn innimellom. Men leser at flere av de som kommenterte hadde en anelse før det ble offentliggjort. Ble nysgjerrig, og prøvde å finne noe, men fant ikke noe. Noen som vet om noen "hint"? Anonymous poster hash: a908f...d06 Les gjennom den siste åpne tråden, så er det skrevet mange hint Noen overdrivelser selvfølgelig, men alt står der.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #19 Skrevet 19. juni 2013 Hvor er den? Anonymous poster hash: a908f...d06
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå