AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #1 Skrevet 18. juni 2013 pedofile!!!!! Anonymous poster hash: 266f5...6ce
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #2 Skrevet 18. juni 2013 hadde det vært lovlig så hadde jeg torturert en pedofil person for å få litt adrenalinkick!!!!! :-) Anonymous poster hash: 266f5...6ce
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #3 Skrevet 18. juni 2013 hadde det vært lovlig så hadde jeg torturert en pedofil person for å få litt adrenalinkick!!!!! :-) Anonymous poster hash: 266f5...6ce Hva med en pedofil som aldri har utført noe overgrep eller sett på noe form for barneporno ? Anonymous poster hash: 7a6a5...864 3
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #4 Skrevet 18. juni 2013 Hva med en pedofil som aldri har utført noe overgrep eller sett på noe form for barneporno ? Anonymous poster hash: 7a6a5...864 hadde villet torturere han likevel! Anonymous poster hash: 266f5...6ce
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #5 Skrevet 18. juni 2013 hadde villet torturere han likevel! Anonymous poster hash: 266f5...6ce Det løser ingenting at du synker ned til en overgripers nivå. Anonymous poster hash: d2f57...52f
mandel92 Skrevet 18. juni 2013 #6 Skrevet 18. juni 2013 Synes egentlig det er ganske viktig å skille mellom pedofile og overgripere. Å være pedofil er ikke synonymt med å ha forgrepet seg på et barn. Det å forgripe seg på et barn er vel kanskje det mest forkastelige et menneske kan gjøre, og det vet nok den pedofile, likevel har de tanker om det, og hvordan i all verden skal man takle disse tankene? Når man har et problem så er det ofte naturlig å snakke med noen andre om det, men som pedofil vet du at du bare hadde blitt møtt med avsky..., og hva gjør du da? Sjansen for at du går alene med tankene dine er store, eller at du finner likesinnede, og da tror jeg sjansen øker for at du blir overgriper, og da er skaden skjedd, og et barns liv er ødelagt... 2
flesvik Skrevet 18. juni 2013 #7 Skrevet 18. juni 2013 (endret) hadde villet torturere han likevel! Anonymous poster hash: 266f5...6ce Han??? En 36 årig kvinne i voldtok 11 årig gutt http://www.youtube.com/watch?v=-juRxRXrG8g Endret 18. juni 2013 av flesvik
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #8 Skrevet 18. juni 2013 Han??? En 36 årig kvinne i voldtok 11 årig gutt hmmmm: husarresst!!!! Anonymous poster hash: 266f5...6ce
flesvik Skrevet 18. juni 2013 #9 Skrevet 18. juni 2013 hmmmm: husarresst!!!! Anonymous poster hash: 266f5...6ce Nei tortur var det du skrev. Vi skal vel ha likestilling her?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå