flesvik Skrevet 15. juni 2013 #1 Skrevet 15. juni 2013 (endret) En 36 årig kvinne i voldtok altså en 11 årig gutt og har nå fått barn med han. Her viser dobbeltstandarden veldig tydelig hvor alle artiklene i media er nærmest positivt vinklet og omtaler det som "11 åring ble far" istedenfor den voldtekten som det er. Og her er det mest skremmende med saken: Judith Collins has said she will look into present legislation which makes it impossible for a woman to be accused of rape. The current law states only a man can be accused of rape when they force sex. http://www.dailymail.co.uk/news/article-2342105/Boy-11-fathers-child-36-year-old-mother-schoolfriend-prompting-calls-reform-New-Zealands-rape-laws.html?ito=feeds-newsxml Jepp slik er det altså i det feminiserte vesten. En kvinne er uten noe som helst ansvar for hva hun gjør og gutter og menn er helt uten rettssikkerhet. Og ikke bli overasket hvis denne gutten også må betale barnebidrag til denne pedofile kjærringa. Det har skjedd mange ganger før. F.eks her: 15 årig gutt voldtatt av 34 årig kvinne og gutten må betale barnebidrag Mens jenter som blir voldtatt har i samme stater unntak fra barnebidrag, abortlovgivning, osv. Endret 15. juni 2013 av flesvik 1
absinthia Skrevet 15. juni 2013 #2 Skrevet 15. juni 2013 For en gangs skyld er jeg tilnærmet enig med deg, denne dama burde bli straffet og i tillegg gå i terapi. Uansett hvordan en vrir og vrenger på det, har det foregått et seksuelt overgrep. 5
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #3 Skrevet 15. juni 2013 For en gangs skyld er jeg tilnærmet enig med deg, denne dama burde bli straffet og i tillegg gå i terapi. Uansett hvordan en vrir og vrenger på det, har det foregått et seksuelt overgrep. Hvis dette var gjort av en mann så ville mange damer sagt at pikken må skjæres av med en sløv kniv. Skal man skjære av klitoris i dette tilfellet? Anonymous poster hash: 421d7...d7b 3
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #4 Skrevet 15. juni 2013 Det jeg lurer på er hvordan hun i det hele tatt klarte å voldta en 11 år gammel gutt? Kan de få den opp, da? Anonymous poster hash: 3af70...b48
Charlie. Skrevet 15. juni 2013 #5 Skrevet 15. juni 2013 (endret) Det jeg lurer på er hvordan hun i det hele tatt klarte å voldta en 11 år gammel gutt? Kan de få den opp, da? Anonymous poster hash: 3af70...b48 Det kan jeg skrive under på at de kan. Redigert: Ser at denne kommentaren kan misforstås Uansett, husker godt at jeg hadde ereksjon da jeg var 4-5 år. Endret 15. juni 2013 av Charlie. 3
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #6 Skrevet 15. juni 2013 At ikke kvinner kan tiltales for voldtekt der dette skjedde er helt absurd. Jeg ser at strafferammen er den samme for det hun faktisk kan tiltales for, men det er likevel utrolig med en særbestemmelse for menn på dette området. Utrolig at det går an at slike lover blir stående uten at det rettes opp i før det faktisk skjer ting som dette.Anonymous poster hash: 133ba...ffd 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #7 Skrevet 15. juni 2013 Hvis dette var gjort av en mann så ville mange damer sagt at pikken må skjæres av med en sløv kniv. Skal man skjære av klitoris i dette tilfellet? Anonymous poster hash: 421d7...d7b Sy henne igjen. Anonymous poster hash: d9dac...455
flesvik Skrevet 15. juni 2013 Forfatter #8 Skrevet 15. juni 2013 (endret) At ikke kvinner kan tiltales for voldtekt der dette skjedde er helt absurd. Jeg ser at strafferammen er den samme for det hun faktisk kan tiltales for, men det er likevel utrolig med en særbestemmelse for menn på dette området. Utrolig at det går an at slike lover blir stående uten at det rettes opp i før det faktisk skjer ting som dette.Anonymous poster hash: 133ba...ffd Før det skjer ting som dette? Dette har skjedd masser av ganger tidligere. kvinnelige pedofile lærere som voldtar gutter er et så stort problem i USA at det flere steder blir foreslått at lovene skal endres, for vi kan jo ikke straffe kvinner det går jo ikke an... http://www.youtube.com/watch?v=-juRxRXrG8g Endret 15. juni 2013 av flesvik
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #9 Skrevet 15. juni 2013 Det jeg lurer på er hvordan hun i det hele tatt klarte å voldta en 11 år gammel gutt? Kan de få den opp, da?Anonymous poster hash: 3af70...b48 Selv guttefostre kan i teorien få ereksjon. Det innebærer bare at blod fyller penis, og er ikke nødvendigvis seksuelt betinget. Selvsagt er det noe man primært forbinder med sex, men det kan helt fint skje småbarn også, uten at det direkte er noe seksuelt i det. Nå tror jeg gjerne en del 11-åringer skjønner konseptet sex, og gutten har tydeligvis også vært i stand til å få barn, men både ett-, seks- og elleveåringer kan fint få ereksjon.Anonymous poster hash: 133ba...ffd
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #10 Skrevet 15. juni 2013 Før det skjer ting som dette? Dette har skjedd masser av ganger tidligere. kvinnelige pedofile lærere som voldtar gutter er et så stort problem i USA at det flere steder blir foreslått at lovene skal endres, for vi kan jo ikke straffe kvinner det går jo ikke an... Det er meg bekjent ingen amerikanske delstater der ikke kvinner kan tiltales for voldtekt, selv om jeg tar det imot med åpne armer dersom du kan vise meg at det ikke stemmer. Det var imidlertid tydeligvis slik på New Zealand, men det er jo heller ikke slik at hun vil gå fri - hun vil bare tiltales etter en annen paragraf med samme strafferamme. Deretter endrer de lovgivningen slik at kvinner som voldtar for fremtiden vil dømmes slik menn blir. Jeg er selv mann, og jeg mener selv som allerede nevnt at dette er en absurd lovgivning, men du må nesten forholde deg til sakens faktum her også.Anonymous poster hash: 133ba...ffd 1
flesvik Skrevet 15. juni 2013 Forfatter #11 Skrevet 15. juni 2013 http://www.youtube.com/watch?v=sy4BIXj7NJ0
Gjest Cloud9 Skrevet 15. juni 2013 #12 Skrevet 15. juni 2013 Synes at kvinner som voldtar barn burde få like mange år i fengsel som en mann som gjør det samme. Hvorfor skal det være så forskjell fra menn egentlig. Kvinner vil jo bli behandlet likt, så da synes jeg de skal bli det og. 4
Gjest Eurodice Skrevet 15. juni 2013 #13 Skrevet 15. juni 2013 Det jeg lurer på er hvordan hun i det hele tatt klarte å voldta en 11 år gammel gutt? Kan de få den opp, da? Anonymous poster hash: 3af70...b48 Du har visst ikke noen kjennskap til guttebarn. 1
flesvik Skrevet 15. juni 2013 Forfatter #14 Skrevet 15. juni 2013 (endret) Det er meg bekjent ingen amerikanske delstater der ikke kvinner kan tiltales for voldtekt, selv om jeg tar det imot med åpne armer dersom du kan vise meg at det ikke stemmer.Anonymous poster hash: 133ba...ffd Dette kunne du vel ha funnet ut selv med sekunders googling: Fra FBI: For UCR reporting purposes, can a male be raped? No. The UCR Program defines forcible rape as “The carnal knowledge of a female forcibly and against her will.” In addition, “By definition, sexual attacks on males are excluded from the rape category and must be classified as assaults or other sex offenses depending on the nature of the crime and the extent of injury. http://colorlines.com/archives/2011/02/in_a_belated_stroke_of.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+racewireblog+%28ColorLines%29 Det samme gjelder for Norge også hvor voldtekt bare defineres som "penetrering" og den eneste måten en mann kan bli voldtatt av en kvinne er dermed hvis hun stikker noe oppi rompa hans, vaginal sex regnes som voldtekt kun for menn som gjærningsperson og ikke for kvinner som med tvang "omslutter" mannens penis. Det var imidlertid tydeligvis slik på New Zealand, men det er jo heller ikke slik at hun vil gå fri - hun vil bare tiltales etter en annen paragraf med samme strafferamme. Deretter endrer de lovgivningen slik at kvinner som voldtar for fremtiden vil dømmes slik menn blir. Jeg er selv mann, og jeg mener selv som allerede nevnt at dette er en absurd lovgivning, men du må nesten forholde deg til sakens faktum her også. Anonymous poster hash: 133ba...ffd Faktum er at hun kommer til å få en veldig mild straff hvis hun får noen i det hele tatt. Se på youtube filmen jeg linket til "Vagina Nation" Endret 15. juni 2013 av flesvik 1
LillaFrosk Skrevet 15. juni 2013 #15 Skrevet 15. juni 2013 Hun burde blitt fengslet og tvangssterilisert, samt måttet adoptert vekk ungen til stabile mennesker Stakkars unge! Begge ungene. Både den som ble voldtatt, og den som ble produsert som resultat av dette... Uff.. 4
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #16 Skrevet 15. juni 2013 Dette kunne du vel ha funnet ut selv med sekunders googling: Fra FBI:http://colorlines.com/archives/2011/02/in_a_belated_stroke_of.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+racewireblog+%28ColorLines%29 Det samme gjelder for Norge også hvor voldtekt bare defineres som "penetrering" og den eneste måten en mann kan bli voldtatt av en kvinne er dermed hvis hun stikker noe oppi rompa hans, vaginal sex regnes som voldtekt kun for menn som gjærningsperson og ikke for kvinner som med tvang "omslutter" mannens penis. Det du siterer her er UCR, altså statistikken over voldtekter. Som du også ser selv omhandler det "UCR purposes", altså statistikken som utgis. Kvinner kan dømmes for voldtekt, men UCR-statistikken rapporterer bare om seksuelle overgrep fra menn. Det er også rart, naturligvis, men likevel på en helt annen planet enn din påstand. Forøvrig er ikke ordet "penetrering" nevnt i norsk straffelov. Ordet brukt i straffelovens kapittel om seksualforbrytelser er "seksuell omgang", mens f.eks. "samleie" er skjerpende. Ingenting kjønnsspesifikt her.Anonymous poster hash: 133ba...ffd 3
flesvik Skrevet 15. juni 2013 Forfatter #17 Skrevet 15. juni 2013 (endret) Det du siterer her er UCR, altså statistikken over voldtekter. Som du også ser selv omhandler det "UCR purposes", altså statistikken som utgis. Kvinner kan dømmes for voldtekt, men UCR-statistikken rapporterer bare om seksuelle overgrep fra menn. Det er også rart, naturligvis, men likevel på en helt annen planet enn din påstand. Ja vel hvis ikke FBI er godt nok for deg så her er fra wikipedia: In the United States, the 1962 Model Penal Code defined rape as follows:[103] "A male who has sexual intercourse with a female not his wife is guilty of rape if:(a) he compels her to submit by force or by threat of imminent death, serious bodily injury, extreme pain or kidnapping, to be inflicted on anyone; or (b) he has substantially impaired her power to appraise or control her conduct by administering or employing without her knowledge drugs, intoxicants or other means for the purpose of preventing resistance; or © the female is unconscious; or (d) the female is less than 10 years old." Rape was classified as a felony in the second degree. If aggravated circumstances existed, which were defined as either inflicting serious bodily injury upon anyone, or when the victim was not a voluntary social companion of the actor upon the occasion of the crime and had not previously permitted him sexual liberties, then rape was a felony in the first degree. Som du også kunne ha googlet på sekunder... Men etter dette er det ikke noe å finne for statene definerer sine egne voldtektslover og det er ingen felles lov for alle statene, men de fleste statene definerer det altså kun som penetrering. Forøvrig er ikke ordet "penetrering" nevnt i norsk straffelov. Ordet brukt i straffelovens kapittel om seksualforbrytelser er "seksuell omgang", mens f.eks. "samleie" er skjerpende. Ingenting kjønnsspesifikt her. Anonymous poster hash: 133ba...ffd Så du overså "tilfeldigvis" denne i den samme straffeloven som du så på altså: Straffen er fengsel fra 3 inntil 15 år dersom voldtekten som nevnt i § 299 omfattet: a) innføring av penis i skjede- eller endetarmsåpning, b) innføring av penis i fornærmedes munn, c) innføring av gjenstander i skjede- eller endetarmsåpning, eller d) innføring av penis inn i og mellom de store og små kjønnslepper. Endret 15. juni 2013 av flesvik
Trude.lutt Skrevet 16. juni 2013 #18 Skrevet 16. juni 2013 En 36 årig kvinne i voldtok altså en 11 årig gutt og har nå fått barn med han. Her viser dobbeltstandarden veldig tydelig hvor alle artiklene i media er nærmest positivt vinklet og omtaler det som "11 åring ble far" istedenfor den voldtekten som det er. Og her er det mest skremmende med saken: http://www.dailymail.co.uk/news/article-2342105/Boy-11-fathers-child-36-year-old-mother-schoolfriend-prompting-calls-reform-New-Zealands-rape-laws.html?ito=feeds-newsxml Jepp slik er det altså i det feminiserte vesten. En kvinne er uten noe som helst ansvar for hva hun gjør og gutter og menn er helt uten rettssikkerhet. Og ikke bli overasket hvis denne gutten også må betale barnebidrag til denne pedofile kjærringa. Det har skjedd mange ganger før. F.eks her: 15 årig gutt voldtatt av 34 årig kvinne og gutten må betale barnebidrag Mens jenter som blir voldtatt har i samme stater unntak fra barnebidrag, abortlovgivning, osv. Du er helt utrolig. Du klarer å vri alt til anti feminisme. Regner med at alle som leser dette ser på dette som voldtekt og et alvorlig overgrep. Feminist eller ikke. Vi er i Norge, ikke USA. 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #19 Skrevet 16. juni 2013 Det samme gjelder for Norge også hvor voldtekt bare defineres som "penetrering" og den eneste måten en mann kan bli voldtatt av en kvinne er dermed hvis hun stikker noe oppi rompa hans, vaginal sex regnes som voldtekt kun for menn som gjærningsperson og ikke for kvinner som med tvang "omslutter" mannens penis. Det står ingenting om "penetrering" i straffeloven under seksualforbrytelser. § 192. Den som a) skaffer seg seksuell omgang ved vold eller ved truende atferd, eller b) har seksuell omgang med noen som er bevisstløs eller av andre grunner ute av stand til å motsette seg handlingen, eller c) ved vold eller ved truende atferd får noen til å ha seksuell omgang med en annen, eller til å utføre tilsvarende handlinger med seg selv, straffes for voldtekt med fengsel inntil 10 år. Ved vurderingen av om det er utøvd vold eller truende atferd eller om fornærmede var ute av stand til å motsette seg handlingen, skal det legges vekt på om fornærmede var under 14 år. http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-023.html I Norge definerer vi det som "seksuell omgang" og ved samleie gir det minst tre års straff, men dette er ikke kjønnsspesifikt, og vil gjelder dersom en kvinne gjør det mot en mann. Anonymous poster hash: a5697...6e6
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #20 Skrevet 16. juni 2013 Så du overså "tilfeldigvis" denne i den samme straffeloven som du så på altså: Dette er en utdypning, for å vise at feks oralt er sidestilt med analt/vaginalt. Og betyr altså ikke at det ikke er straffbart for en kvinne å tre seg på en mann. Anonymous poster hash: a5697...6e6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå