Gå til innhold

"Æsj" ?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest KalleAnkas onkel

Stakkars mann, han skulle heller ha sprutet klisset i munnen hennes. Det ville vært mer delikat, eller?

Om hun gjør som hun skal og svelger så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Hun kan slutte å fikle med den

Burde...ikke...si...noe.....

Veeellll... han gav den angiveligvis fra seg... helt og adeles frivillig.....

Så slik sett kan man si han gav fra seg både eiendomsretten og bestemmelsesretten over den...

Finders, keepers ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir som regel det etter en prat.

...en prat og 6 spanderte halvlitere, tenker jeg vi sier. Best å få på henne et par skikkelige ølbriller først.

Må jo bli dyrt i lengden Kal?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KalleAnkas onkel

...en prat og 6 spanderte halvlitere, tenker jeg vi sier. Best å få på henne et par skikkelige ølbriller først.

Må jo bli dyrt i lengden Kal?

man skulle nesten tro flere vil ha plass i haremet mitt...sorry altså, men regner med du kommer til å innføre leggetid for resten av jenten mine, så her er det bare plass til de som vet hva kvinnemunnen brukes best til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KalleAnkas onkel

Burde...ikke...si...noe.....

Veeellll... han gav den angiveligvis fra seg... helt og adeles frivillig.....

Så slik sett kan man si han gav fra seg både eiendomsretten og bestemmelsesretten over den...

Finders, keepers ;)

Man leker ikke med maten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

man skulle nesten tro flere vil ha plass i haremet mitt...sorry altså, men regner med du kommer til å innføre leggetid for resten av jenten mine, så her er det bare plass til de som vet hva kvinnemunnen brukes best til

Slutt og prat, sitt og gap!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Man leker ikke med maten.

Well then he's definitely the bread bringer, in each an every meaning of the word (including the baguette and the mayonnaise) :Hehe:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Well then he's definitely the bread bringer, in each an every meaning of the word (including the baguette and the mayonnaise) :Hehe:

Lillepus da, som du skriver. Jeg kjemper mot kvalmen. Etter maten er det vel "coffee with cream" :ler:

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Lillepus da, som du skriver. Jeg kjemper mot kvalmen. Etter maten er det vel "coffee with cream" :ler:

Huff ja... Jeg skal gå og skamme meg, - når jeg føler for det :lol:

:5:

Og... får jeg forslå en "påsmurt bolle" til kaffen ? A 'buttered bun'.... :plystre:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Huff ja... Jeg skal gå og skamme meg, - når jeg føler for det :lol:

:5:

Og... får jeg forslå en "påsmurt bolle" til kaffen ? A 'buttered bun'.... :plystre:

Dette blir bra! Kan jeg få delta? :ler:

(Jammen rimte jeg, også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun gjør som hun skal og svelger så.

Joda, jeg svelger da jeg, når vi har oralsex. Men når han kommer inni meg vil det da bli litt søl. Han ser ikke ut til å ha noe mot å sprute meg hverken på ryggen eller magen, for å så legge seg over meg å kysse meg etterpå (noe som fører til at han også blir klissete). Men ta på meg selv når HAN har griset meg til, det var "æsj og fysj"...

Anonymous poster hash: 843f5...706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnet meg litt om en opplevelese jeg hadde. Hadde sex med en gutt, og han gikk ned på meg. Etter 2 sek sier han "æsj, her var det vått", tar at håndkle og tørker meg før han fortsetter. Ble helt paff.



Anonymous poster hash: 8fa7b...32d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minnet meg litt om en opplevelese jeg hadde. Hadde sex med en gutt, og han gikk ned på meg. Etter 2 sek sier han "æsj, her var det vått", tar at håndkle og tørker meg før han fortsetter. Ble helt paff.

Anonymous poster hash: 8fa7b...32d

Haha, hva hadde han forventet tro? :P

Anonymous poster hash: 843f5...706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Minnet meg litt om en opplevelese jeg hadde. Hadde sex med en gutt, og han gikk ned på meg. Etter 2 sek sier han "æsj, her var det vått", tar at håndkle og tørker meg før han fortsetter. Ble helt paff.

Anonymous poster hash: 8fa7b...32d

herlighet. hva hadde han forventa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...