Gå til innhold

"Æsj" ?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen av oss synes kliss hører til sex. Samt liker til og med noen av oss kvinnfolket selv etter sex.

Knulle, intet gris, forlate. Nei, ville følt det som om jeg var med en prostituert.

Jeg er nok dessverre blitt bortskjemt med all runkingen, hvor alt er så enkelt.

Anonymous poster hash: 17699...dee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eurodice

Forsøk?, jeg mener det helt ærlig. Om kvinnen hadde forsvunnet rett etter at jeg hadde kommet hadde det vært digg, så hadde jeg slippet alt styret med klisset...

Anonymous poster hash: 17699...dee

Det er da faktisk ditt kliss. Bruk kondom og ikke sprut inni jenta.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og ikke sprut inni jenta.

Så klart ikke, alle vet at ladningen skal over hele ansiktet og/eller i munnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heartbeat

Lurer på hva han hadde sagt til meg da. Jeg liker nemlig å ta hånden ned og smake litt på klisset etterpå.

Han høres umoden ut

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva han hadde sagt til meg da. Jeg liker nemlig å ta hånden ned og smake litt på klisset etterpå.

Han høres umoden ut

Alle her inne vet at du er en gutt så du kan bare logge ut igjen kompis.

Anonymous poster hash: 2a856...e49

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Lurer på hva han hadde sagt til meg da. Jeg liker nemlig å ta hånden ned og smake litt på klisset etterpå.

Han høres umoden ut

Han ville uansett vært for umoden til å komme i nærheten av undertegnede, - men bortsett fra det:

Med rett mann så er det ikke bare Heartbeat som har sans for smaksopplevelsen.

Og sist jeg var uten klær var jeg sikker på at jeg ikke var mann... *sjekker etter*

Nope, ikke nå heller.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Du får nok bedre svar av å spørre ham. Er vel litt sent å spørre nå, siden det har gått en stund siden det skjedde.

Han er sikkert prippen! Hvis jeg skal synse vil jeg påstå at han synes det er mye bakterier og ekkelt å få skitne fingre. Og det er jo et tegn på at han er både prippen og umoden!

for meg høres det mer ut som at han syntes sin egen sæd var ekkel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart ikke, alle vet at ladningen skal over hele ansiktet og/eller i munnen.

"Æsj"

:P:P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er du for en frøken!? :P

En som ikke greide å dy seg - det passa bare for bra!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KalleAnkas onkel

Det kommer litt ann på dama. De gangene jeg har gjort en lite grundig innsats for å få meg noe og bare tatt til takke med, så er det å foretrekke at vi holder det seksuelle til det helt essensielle, som betyr at jeg ikke ønsker å oppleve mer enn det helt nødvendige i senga. Helst med lyset av også. Ville han ha lyset av? Er det andre ting som tyder på at han ville effektvisere prossessen med deg?

Endret av KalleAnkas onkel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Det kommer litt ann på dama. De gangene jeg har gjort en lite grundig innsats for å få meg noe og bare tatt til takke med, så er det å foretrekke at vi holder det seksuelle til det helt essensielle, som betyr at jeg ikke ønsker å oppleve mer enn det helt nødvendige i senga. Helst med lyset av også. Ville han ha lyset av? Er det andre ting som tyder på at han ville effektvisere prossessen med deg?

hvorfor gidder du å bare dra med deg noen du ikke er tiltrukket av med deg hjem bare for å ta til takke med noen å ha deg med? Får du noen glede av dette i det hele tatt? er det ikke like greit å bare bruke hånda da?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest KalleAnkas onkel

hvorfor gidder du å bare dra med deg noen du ikke er tiltrukket av med deg hjem bare for å ta til takke med noen å ha deg med? Får du noen glede av dette i det hele tatt? er det ikke like greit å bare bruke hånda da?

For drepe kjedsomhet, for få nærhet, for å teste ut nye ting, bekreftelse og whatever. Hvor skal jeg ikke høvle over det som byr seg fram. Rundt 3 om natta så er alle så godt beruset at det lenger ikke er noe vettugt å få av samtaler heller, så da er det eneten å pule på ei eller gå å sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Det kommer litt ann på dama. De gangene jeg har gjort en lite grundig innsats for å få meg noe og bare tatt til takke med, så er det å foretrekke at vi holder det seksuelle til det helt essensielle, som betyr at jeg ikke ønsker å oppleve mer enn det helt nødvendige i senga. Helst med lyset av også. Ville han ha lyset av? Er det andre ting som tyder på at han ville effektvisere prossessen med deg?

Altså, kvinner er for deg bare en bruksgjenstand, noe å tømme seg i? Sympatisk holdning :ironi:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

For drepe kjedsomhet, for få nærhet, for å teste ut nye ting, bekreftelse og whatever. Hvor skal jeg ikke høvle over det som byr seg fram. Rundt 3 om natta så er alle så godt beruset at det lenger ikke er noe vettugt å få av samtaler heller, så da er det eneten å pule på ei eller gå å sove.

men jeg ville nå ikke hatt lyst på nærhet av noen jeg syns var ekkel. jeg ville grøsset ved å prøve ut nye ting med vedkommende iallefall. hdde gått og sovet heller jeg, men det er meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KalleAnkas onkel

men jeg ville nå ikke hatt lyst på nærhet av noen jeg syns var ekkel. jeg ville grøsset ved å prøve ut nye ting med vedkommende iallefall. hdde gått og sovet heller jeg, men det er meg.

Jeg er vel ikke interessert i å høre om din prektighet. Du fikk svaret på det du lurte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...