Gjest Estrela Skrevet 12. april 2004 #1 Del Skrevet 12. april 2004 Kan noen fortelle meg hva en advokatsekretær har for funksjoner? Hva er lønnsnivået, og hvordan er arbeidstidene? Er det en jobb man blir utfordret i, eller er det en slags "A4-jobb" med bare rutiner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2004 #2 Del Skrevet 12. april 2004 Innlegget er slettet. En viss grad av seriøsitet er å foretrekke. Orakel - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 12. april 2004 #3 Del Skrevet 12. april 2004 Sitat slettet. Orakel - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 12. april 2004 #4 Del Skrevet 12. april 2004 Det er i hvert fall ikke noe hvilehjem, så mye er sikkert! Jeg har en venninne som har jobbet hos to forskjellige advokater og møtt veggen mer enn en gang! Jeg har inntrykk av at det er stor gjennomtrekk i disse stillingene. Det er en travel hverdag, og det virker som om sekretærene blir lesset ned i arbeid og møtt med store krav fra sin arbeidsgiver. Hva jobben helt konkret går ut på kan jeg ikke si så mye om. Men det er i allefall mye skriving, sakspapirer o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 12. april 2004 #5 Del Skrevet 12. april 2004 Jeg har jobbet som det og skrev mye etter diktafon og tok telefonen. Vil nok variere mye fra sted til sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest i dag Skrevet 1. juni 2004 #6 Del Skrevet 1. juni 2004 Men lønningen da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy-M Skrevet 1. juni 2004 #7 Del Skrevet 1. juni 2004 Lønnen tror jeg varierer litt fra om du jobber for et stort eller lite firma. Du må regne med en del overtid og en stressende hverdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå