funfacts Skrevet 14. juni 2013 #21 Skrevet 14. juni 2013 Synes NameIt hadde bye fint frem til str. 74. Handlet mye der før, men ikke nå lenger. Handler mye på gutteavdelingen til jenta mi på H&M, ellers en del på Kappahl. Ellers finner jeg av og til enkelte plagg jeg liker på andre butikker, men prøver å kle henne som ett barn og ikke en liten voksen.
Teriyaki Skrevet 14. juni 2013 #22 Skrevet 14. juni 2013 Lindex, H&M, Name It, Tøffeliten, Cubus, Kapphal, sparkjøp, Hypermarkedet og eventuelle andre butikker som dukker opp med noe fint/bra i.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #23 Skrevet 14. juni 2013 Låner ifra UFF containere. Anonymous poster hash: 64957...28a
Vera Vinge Skrevet 14. juni 2013 #24 Skrevet 14. juni 2013 Syns det har variert med alder og sesong hvor jeg syns de har fine ting, men handler i de vanlige kjedebutikkene som er nevnt over. Syns også det er ulikt hva butikkene tar inn (syns altså det kan være en del forskjell på to Name-it-butikker). Kjøper en del fra Polarn O. Pyret når de har salg. Har vært veldig fornøyd med kvaliteten der, og de er flinke til å lage klær i andre farger enn blått og grått til gutter og rosa eller ting med blondekanter til jenter. Ser ellers etter salg hvis jeg kjøper andre dyrere merker. Men syns det har mer for seg å tenke kvalitet nå som han er halvannet, og bruker klærne lengre enn da han var baby. Jeg ser ofte etter farger, framfor duse ting. Både fordi det er mer praktisk om gutten søler eller skitner seg til og fordi jeg er glad i farger. Da sønnen min var baby syns jeg de stort sett hadde kjipe ting på HM, mens nå i vår har jeg handlet flere fine ting der. De hadde også noen ålreite sommerlige skjorter og bukser (i lysegrått og med svake striper) til greie priser. Syns ofte Lindex har hatt fine ting, men har ikke vært der på en stund, så vet ikke hva de har nå.
Quasis Skrevet 14. juni 2013 #25 Skrevet 14. juni 2013 Minstemann får klær fra nameit, P.o.P, småfolk, ej sikke lej, hummel, metoo, og flere andre danske merker. Datteren min har flest klær fra wow og lindex.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #26 Skrevet 15. juni 2013 abercrombie, ralph lauren, acne, zara, henri lloyd, osv Anonymous poster hash: dfade...056 Å, gid av meg Anonymous poster hash: 8d05d...9c1 2
Enyya Skrevet 17. juni 2013 #27 Skrevet 17. juni 2013 Ytterklær handler jeg fra Polarn o pyret, Skogstad eller Troll produkter. Andre klær er litt overalt. H M, Cubus, name it eller fra nettbutikken La Redoute.
Kontormus Skrevet 17. juni 2013 #28 Skrevet 17. juni 2013 Nå er det en stund siden sønnen min var liten, men han fikk en del Name-it når var 6-7. Syns dette var litt dårlig da jeg syns bomullstøyet ble blasst og vridd. Det hendte også at det raknet i sømmene. Da er HM-tøyet mye bedre etter min mening.
Ciara Skrevet 17. juni 2013 #29 Skrevet 17. juni 2013 HM, Lindex og Polarn og Pyret en gang i blant. Vi arver heldigvis en del også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå