AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #1 Skrevet 12. juni 2013 Er ekstreme antifeminister som Eivind Berge et problem for samfunnet? Det er hvertfall et problem at kvinneguiden overfalles av endel slike ekstremister. Anonymous poster hash: f2fdb...818 3
Lirael Skrevet 12. juni 2013 #2 Skrevet 12. juni 2013 De kan vel være det ettersom folk som er så ekstrem som Berge er klar til å bruke vold. Da spiller det jo ikke noen rolle om de ikke er mange, de kan gjøre stor skade likevel. Ideologisk tror jeg ikke ekstreminster er en stor trussel. 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #3 Skrevet 12. juni 2013 Problem og problem. De er en gjeng tullinger, men jeg ser ikke på dem som et større problem enn mange andre som er ute med vissvass som avfeies av folk flest. Det er et problem på KG, ja, særlig siden mange ikke helt skjønner at de ikke er representative for menn flest. Det er de sinte som roper høyest, men bildet kan bli skjevt. Dermed blir også en del KG-kvinner sinte på menn, og da blir det til tider ubalansert andre veien. Men altså. De er et problem slik f.eks. kristenkonservative eller politisk venstreradikale er det. Skader som regel ingen, selv om de kan si mye dumt. Et problem for opplysningen, men ikke et stort praktisk problem.Anonymous poster hash: 8799a...f37 6
waco Skrevet 12. juni 2013 #4 Skrevet 12. juni 2013 Å være feminist tror jeg kan sammenlignes med ekstremisme. Å være motstander av fascisme, feminisme og matriarkatet er ikke være ekstrem, men realist. Eivind er ikke en farlig mann han. Jeg har sett ham på tv. Det som er farlig er å nekte varslere adgang til samfunnsdebatt. Det kan være skadelig synes jeg. 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #5 Skrevet 12. juni 2013 Tror de bare er lei av feminisme.......... Anonymous poster hash: 93685...a86 1
Lirael Skrevet 12. juni 2013 #6 Skrevet 12. juni 2013 Å være feminist tror jeg kan sammenlignes med ekstremisme. Å være motstander av fascisme, feminisme og matriarkatet er ikke være ekstrem, men realist. Eivind er ikke en farlig mann han. Jeg har sett ham på tv. Det som er farlig er å nekte varslere adgang til samfunnsdebatt. Det kan være skadelig synes jeg. At noen feminister også er ekstremister vil da ikke si at feminismen er en ekstrem ideologi. Eivind virker puslete og svært usikkert, men jeg tror han kunne funnet på noe voldelig. Men nå har han jo fått seg en jente så da er han vel ikke farlig lengre 2
waco Skrevet 12. juni 2013 #7 Skrevet 12. juni 2013 (endret) Det er merkelig at vi likestillingsorienterte menn skal bli ansett som ekstreme? Vi som er moderate og for forsoning av alle mennesker? Den ene ytterkant er araberstatene hvor menn har all makt og den andre ytterkant er feministstatene hvor kvinner har all makt. Altså land hvor 96% av fangebefolkningen er menn. Hvorfor ikke møtes på midten? Hvorfor ikke ha de samme rettigheter og plikter for det ufødte barn, det fødte barn- og det oppvoksende barn? I fremtiden har pendelen svingt en annen vei, - fra dette ekstreme ytterpunkt av feminisme vil vi i fremtiden gå mot forsoningens evige vennskap og likestilling for alle, - både fedre og mødre er inkluderte. Ikkenoe mer pater est lover som trakasser ærligheten og vennskapet mellom kjønnene. Som gjør kvinner til horer og menn til bidragsytere for andre. Helt sykt at man kan ha noe sånt tredve år etter DNA ble alminnneligegjort. Endret 12. juni 2013 av waco
flesvik Skrevet 12. juni 2013 #8 Skrevet 12. juni 2013 Å være motstander av dette: http://www.youtube.com/watch?v=Ft2Ddnzpbjg Er ikke ekstremisme, det er å være motstander av ekstremisme. 3
waco Skrevet 12. juni 2013 #9 Skrevet 12. juni 2013 Å være motstander av dette: http://www.youtube.com/watch?v=Ft2Ddnzpbjg Er ikke ekstremisme, det er å være motstander av ekstremisme. Meget bra!
waco Skrevet 12. juni 2013 #10 Skrevet 12. juni 2013 Lurer på hvordan feministene skal vri seg unna denne her? Når den fulle sannhet ble avslørt angående feministenes agenda så må det jo nesten være litt flaut å være feminist? Hvorfor ikke heller være for menneskerettigheter for alle forfulgte, istedet for å forfølge mennesker? 1
waco Skrevet 12. juni 2013 #11 Skrevet 12. juni 2013 Til og med kvinner er lei feminister, jeg fant denne videoen på youtube. http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=O60atA59xgE
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #12 Skrevet 13. juni 2013 PS. Jag tänker aldrig föda en vit man, så det så. Man vill ju inte utsätta andra tjejer för samma obehag i framtiden eller begränsa deras sexliv. http://www.aftonbladet.se/debatt/article10448146.ab Videoen over er laget med støtte fra den svenske stat. Med andre ord den svenske stat støtter ekstrem og hatefull trakkasering av mannlige debattanter som ytrer seg kritisk til radikal feministisk ideologi. Litt sitater fra sentrale feminister. “I feel that ‘man-hating’ is an honourable and viable political act, that the oppressed have a right to class-hatred against the class that is oppressing them.” – Robin Morgan, Ms. Magazine Editor “To call a man an animal is to flatter him; he’s a machine, a walking dildo.” -– Valerie Solanas “I want to see a man beaten to a bloody pulp with a high-heel shoved in his mouth, like an apple in the mouth of a pig.” — Andrea Dworkin “Rape is nothing more or less than a conscious process of intimidation by which all men keep all women in a state of fear” — Susan Brownmiller “The more famous and powerful I get the more power I have to hurt men.” — Sharon Stone “In a patriarchal society, all heterosexual intercourse is rape because women, as a group, are not strong enough to give meaningful consent.” — Catherine MacKinnon “The proportion of men must be reduced to and maintained at approximately 10% of the human race.” — Sally Miller Gearhart “Men who are unjustly accused of rape can sometimes gain from the experience.” – Catherine Comins “All men are rapists and that’s all they are” — Marilyn French “Probably the only place where a man can feel really secure is in a maximum security prison, except for the imminent threat of release.” — Germaine Greer. I den opprinnelige versjonen av vagina monologene, som ble spilt i årevis, hadde forfatteren Eve Ensler inkludert en scene der en 13 år gammel jente blir voldtatt av en 24 år gammel kvinne. 13 åringen finner imidlertid ut at hun likte voldtekten og at den var "a good rape" FORDI den lærte henne at hun kunne finne tilfredstillelse uten en mann, men i stedet via kvinner. Stykket ble vist i denne formen over hele USA og store deler av verden og feiret av feminister og Eve Ensler er fortsatt et feministisk ikon med klippekort i verdens største medier. At hun tok til orde for pedofili, voldtekt og ytrykte ekstremt mannshat var vist ikke så farlig. I dag leder hun 1billion rising kampjen en kampanje som vistnok skal bekjempe vold og seksuelle overgrep mot kvinner. Ikke rart at kampanjen utelukkende er vinklet mot menns vold siden Ensler åpenbart ikke synes det er noe problem når kvinner voldtar. Mary P. Koss er den antagelig mest innflytelsesrike feministen innen forskning på voldtekt ved siden av Susan Brwonmiller. Koss har vært og er fortsatt en sentral rådgiver for den amerikanske staten. Koss argumenterer eksplisitt i sine bøker for at tilfeller der en kvinne tvinger en mann til samleie hvor hans penis er inne i henne IKKE er voldtekt, men kunn en mindre alvorlig form for seksuelt overgrep. Dette synes feminister er helt ok siden de ikke reagerer mot Koss og kaller henne en rape apologist slik de ville kalt alle som reduserte voldtekt av kvinner til noe mindre alvorlig enn voldtekt. Siden det i stedet rammer menn er de immune mot det og fortsetter å bruke Koss og gi henne prestisje og behandle henne som en viktig leder: http://www.genderratic.com/p/2551/male-privilege-defining-male-victims-out-of-existence/ Eva Lundgren professor i Sverige har kommet med bisare påstander om hemmelige nettverke av manlige satanister som flår barn og kvinner og henger dem opp på kroker og voldtar dem og spiser dem. Disse nettverkene skulle vistnok ha enorm innflytelse og være overalt. I tillegg som kom hun med ekstreme påstander om omfanget av annen vold utøvet av menn. Stort sett alt fritt etter egen fantasi, men fremstilt som forskning. Hun ble tatt seriøst av skandinaviske regjeringer, fikk milevis med spalteplass, rådgiverroller og innflytelse på opplæringen i staten om vold i relasjoner. En hver person som ikke har et rabiat forhold til menn ville skjønt, slik jeg skjønte, at dama bare var gal og hatet menn. Men, skandinaviske regjeringer gjorde ikke det og trykket henne til sitt bryst. Det sier sitt om hvor negativt forhold til menn disse regjeringene hadde/har. Leder for den svenske krisesenter bevegelsen har uttalt at menn er dyr og menn er verre enn dyr. Organisasjonen hun leder (med statlig støtte) oppfordrer kvinner til å isolere seg, for evig tid, i rene kvinnefellesskap og holde seg unna menn, for altid!!! Statlig støttet mannshat med andre ord. Norske Reform, vistnok et resurssenter FOR menn har sammen med noen av de verste mannshatende feministene fra Sverige som Maria Svedland laget en rapport som anbefalte å gjøre meninger som var kritiske til feminismen eller bare utrykte et konservativt syn på kjønn ULOVLIGE. Samme rapprot referer til mannshateren Susan Brownmiller som en autoritet: http://www.dagbladet.no/2013/03/22/kultur/debatt/lordagskommentaren/kjetil_rolness/26348198/ http://www.minervanett.no/kjonnspolitisk-kumbaya/ Når menn har begynt å organisere grupper for å ta opp spørmsål om menns situasjon som feminister ignorerer har feminister svart med å prøve å forby dem, fysisk prøve å stoppe dem i å gå inn på møter/foredrag og ved å troppe opp med store stokker og masker og virke truende og ved å true med vold: http://www.avoiceformen.com/university-of-toronto-and-men/militants-threaten-violence-at-university-of-toronto-thursday/ Hatet mott menn er ikke bare en ekstrem fraksjon på ytterkanten av feminismen den er sentral i feminismen og kommer til utrykk hos lederne av de største feministiske orgnasiasjonene, de største feministiske tidsskriftene, hos de fremste feministiske teoretikkerne og forfatterne, hos feministiske partier ledet av kjente mainstream politikkere som Gudrun Schuyman og det kommer til utrykk i artikkler som lett kommer på trykk i de største mediene og det kommer til utrykk gjennom at skandinaviske regjeringer har trykket det åpenbare mannshatende vanviddet til folk som Eva Lundgren til sitt bryst og gitt henne stor innflytelse, brukt henne som rådgiver og brukt bøkene hennes i opplæringen av dommere og politi++, hatet kommer også til utrykk gjennom forsøkene på å sensurere krtikkere og true dem til taushet. Anonymous poster hash: c68ad...40e 5
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #13 Skrevet 13. juni 2013 Å være feminist tror jeg kan sammenlignes med ekstremisme. Å være motstander av fascisme, feminisme og matriarkatet er ikke være ekstrem, men realist. Eivind er ikke en farlig mann han. Jeg har sett ham på tv. Det som er farlig er å nekte varslere adgang til samfunnsdebatt. Det kan være skadelig synes jeg. Hei, dette er en debatt OM ekstremister. Gidder ikke føre noen debatt MED folk med ekstreme meninger. Anonymous poster hash: f2fdb...818 5
waco Skrevet 13. juni 2013 #14 Skrevet 13. juni 2013 Hei, dette er en debatt OM ekstremister. Gidder ikke føre noen debatt MED folk med ekstreme meninger. Anonymous poster hash: f2fdb...818 Jeg er jo moderat, antiekstrem og veldig tilhenger av åpenhet og debatt? Hvor har du fått det for deg at jeg er ekstrem på noen som helst måte?
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #15 Skrevet 13. juni 2013 Jeg er jo moderat, antiekstrem og veldig tilhenger av åpenhet og debatt? Hvor har du fått det for deg at jeg er ekstrem på noen som helst måte? Takk for dagens latter. Du er hverken moderat eller antiekstrem. Du er en som gir uttrykk for ekstreme og marginale meninger av samme type som bloggeren Eivind Berge. Anonymous poster hash: f2fdb...818 5
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #16 Skrevet 13. juni 2013 http://www.dagbladet.no/2012/07/29/nyheter/innenriks/bloggere/ekstremisme/eivind_berge/22731215/ Anonymous poster hash: f2fdb...818
Gjest meh Skrevet 13. juni 2013 #17 Skrevet 13. juni 2013 At noen feminister også er ekstremister vil da ikke si at feminismen er en ekstrem ideologi. En ideologi som er fundert på en konspirasjonsteori er da ganske så ekstremt. 1
Michaelhe Skrevet 13. juni 2013 #18 Skrevet 13. juni 2013 Er ekstreme antifeminister som Eivind Berge et problem for samfunnet? Det er hvertfall et problem at kvinneguiden overfalles av endel slike ekstremister. Anonymous poster hash: f2fdb...818 Jeg har møtt mange som Eividn Berge på nettet. Det ser ut til at mange mannfolk er lei av feminismen. De skjønner ikke hvorfor man trenger den når alle legestudentene er kvinner, Erna Solberg er kvinne og mange andre . 1
glidemiddel Skrevet 13. juni 2013 #19 Skrevet 13. juni 2013 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=5rkl_oLSKQc http://www.youtube.com/watch?v=toSGrot67CM Feminisme er bygget opp på propoganda, løgner og hat med psykopater som forbilder og dette har vært praktisert og indoktrinert i 40 år. Radikale feminister havner dessverre ofte i politikken, media eller akademika og gjør ekstrem skade på familie og samfunn. Noen feminister er humanister. Det er ikke humanister som er fienden, men feminister. Dessverre så fungerer de uskyldige feministene som røyksky som dekker for de radikale. Så de om ikke er radikale får kalle seg humanister istedetfor. Men selv disse "humanistene" er foret med løgner og propganda. Antifeminisme er ikke angrep på kvinner, men på den ødeleggende og hatefulle feminismen. Dessverre så er det politisk korrekt å drive en statsdreven hatideologi mot menn. DET er diskriminerende. I Canada så lærer dommere og advokater at vold bare går fra mann mot kvinne og ikke omvendt. Det er ganske paradoksalt da kvinner er minst like voldelige med prosentsats på 50-75% og ofte med våpen som gjør skade. Vold har ingenting med kjønn å gjøre, men lesbiske forhold er 4ganger så voldelige som homofile forhold... så kanskje det har noe med kjønn likevel? Kvinner er ikke så veldig uskyldige når det gjelder sexuelt misbruk av barn heller, men det blir ikke alltid oppdaget eller det blir dekket over. Feminsimen vil aldri stoppe om vi ikke tar et oppgjør med den. Feminismen vil bare bygge mer og mer hat mot mannen og ødelegge forholdet mellom mann og kvinne... topp utgangspunkt for kommunisme hvor staten tar over ungen etter fødsel. Endret 14. juni 2013 av glidemiddel 2
glidemiddel Skrevet 13. juni 2013 #20 Skrevet 13. juni 2013 Det fins også kvinner som er lei feminismen også http://www.youtube.com/watch?v=tzSDyd1QVdY http://www.avoiceformen.com/ Denne "antifeministiske" bevegelsen har en tredjedel jenter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå