Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ei venninne av meg hadde en ganske stor og skjev nese i forhold til resten av hennes lille ansikt. Hun opererte seg for ett års tid siden, og det eneste hun angrer på er at hun ikke gjorde det tidligere. Nå er nesen hennes "bare en nese". Resultatet ble veldig bra.

Jeg har også lyst til å operere nesen min, og kommer nok mest sannsynlig til å gjøre det i løpet av de kommende årene.



Anonymous poster hash: 16342...139
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått kommentarer på nesen min to ganger, men jeg tror kanskje ikke det er noe folk sier (men kanskje tenker?). Ikke vet jeg :)Anonymous poster hash: a2d8d...c91

Man kommenterer enkelt og greit ikke hvordan andre mennesker ser ut. Da mangler man normal folkeskikk.

Anonymous poster hash: a7a4b...5df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...