Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex?

Doo Wop

Hvor ofte har dere sex med kjæresten?  

1 stemme

1. 1. Hvor ofte har dere sex med kjæresten?

• Flere ganger i uka.
      25
    • Ca 1 gang i uka.
      12
    • Annhver uke.
      1
    • Hver 3 uke.
      3
    • Ca 1 gang i måneden
      4
    • Annhver måned
      2
    • Sjeldnere
      1

Anbefalte innlegg

Ja, da mener jeg med fast partner. Jeg kunne godt tenke meg å ha sex med min partner oftere. :)

Tema kom opp på en fest i helga, og da viste det seg at kjæresten min slett ikke var unormal, en stor andel av mennene som var der hadde ikke noe særlig behov for sex.

Ikke med kjæresten ihvertfall.. Samtlige menn stilte sine behov "for egen hånd" mange ganger i uka. Helt normalt selvfølgelig, men litt dårlig gjort når den kjæresten nærmest ligger klar og venter....?

Er dette med at menn er kåtere enn kvinner bare tull?

Det blir alltid fremstilt som om kvinnen er den som har "vondt i hodet" når mannen vil ha sex, men er det egentlig omvendt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har sex flere ganger i uka(ca annenhver til tredjehver dag), men alikevell så ønsker jeg mer...

Så i vårt forhold er min sexlyst større enn Bananmannens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Vi har egentlig sex altfor sjelden, syns jeg...men så har jeg en arbeidssituasjon som gjør at vi er altfor sjelden sammen og har muligheten også...Vi har nok sex annenhver eller tredjehver uke, tenker jeg.

Som sagt, altfor sjelden...

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sambo og jeg har sex hver gang vi har fri samtidig (jobber til forskjellige tider) - hver dag i feriene hvor begge har fri og ellers bli det vel i snitt rindt 3 ganger i uka. Kunne godt vært mer, men ikke mulig når vi jobber omvendt..... :veldigsur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også en del andre ting som foregår i livene våre; klatrer, dykker, aerobic, venner mm. Det er temmelig sjeldent vi er hjemme en hel kveld, men kan alltid avse rundt en time til hverandre :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...