Gjest slettetbruker Skrevet 13. juni 2013 #21 Skrevet 13. juni 2013 Har du i det hele tatt startet? Hvis ikke har du veldig dårlig tid om det er i morgen. Anonymous poster hash: 6fcb2...145 Jeg er godt i gang.
Pawn Hearts Skrevet 13. juni 2013 #22 Skrevet 13. juni 2013 Skjønner at det er provoserende. Men tusen takk, jeg setter veldig stor pris på det Forresten så går jeg på ungdomsskolen meheh! På ungdomsskolen? Da ga jeg deg garantert mye mer informasjon enn du trengte! :D
Gjest slettetbruker Skrevet 13. juni 2013 #23 Skrevet 13. juni 2013 På ungdomsskolen? Da ga jeg deg garantert mye mer informasjon enn du trengte! :D Men det er jo bare bra! =^.^=
Gjest Inggolf Skrevet 14. juni 2013 #24 Skrevet 14. juni 2013 Nå Mephobia? Har du hatt eksamen!? *Supernyskjerrig!*
Pawn Hearts Skrevet 14. juni 2013 #25 Skrevet 14. juni 2013 Nå Mephobia? Har du hatt eksamen!? *Supernyskjerrig!* Jeg også!
Gjest slettetbruker Skrevet 14. juni 2013 #26 Skrevet 14. juni 2013 (endret) Ja, jeg fikk 5 ^^ Takk alle<3 Endret 14. juni 2013 av Mephobia
Gjest Inggolf Skrevet 14. juni 2013 #28 Skrevet 14. juni 2013 Ja, jeg fikk 5 ^^ Takk alle<3 næææhh- grattis! (men jeg må innrømme at jeg synes det er veldig bittert at noen ikke trenger å løfte en finger for gode karakterer, mens jeg må lese, lese, lese, pugge,pugge og atter pugge i ukesvis i forveien til eksamner... og når man har eksamen hver 3.mnd sååh..... gjør jeg nesten ikke annet enn å lese og pugge!) Ikke at jeg helt tror det, siden du ikke fikk så mye hjelp i tråden her, men fikk du brukt for noe som noen sa?
Gjest slettetbruker Skrevet 14. juni 2013 #29 Skrevet 14. juni 2013 (endret) næææhh- grattis! (men jeg må innrømme at jeg synes det er veldig bittert at noen ikke trenger å løfte en finger for gode karakterer, mens jeg må lese, lese, lese, pugge,pugge og atter pugge i ukesvis i forveien til eksamner... og når man har eksamen hver 3.mnd sååh..... gjør jeg nesten ikke annet enn å lese og pugge!) Ikke at jeg helt tror det, siden du ikke fikk så mye hjelp i tråden her, men fikk du brukt for noe som noen sa? Takk! Haha, vel, jeg må innrømme at jeg er veldig god på å huske ting.. Om noen har en framføring så kan jeg liksom fortelle alt de har sagt om igjen rett etter. Som oftest er jeg veldig lat når det kommer til prøver, jeg tar det alltid i siste liten, som to dager før eller til og med kvelden før. Jeg trodde helt ærlig at jeg kom til å få 2 eller noe sånt, og at snittet mitt ville bli dødt. Men så kunne jeg en del om Henrik Wergeland, Camilla Collet, og Sebastian Welhaven.. Så jeg sa alt jeg kunne om dem, og resten improviserte jeg egentlig. Jeg las litt om realismen og naturalismen som jeg slet mest med rett før jeg hadde prøven som hjalp veldig, og så fikk jeg jo litt hjelp her da. Endret 14. juni 2013 av Mephobia
Gjest Inggolf Skrevet 14. juni 2013 #30 Skrevet 14. juni 2013 Takk! Haha, vel, jeg må innrømme at jeg er veldig god på å huske ting.. Om noen har en framføring så kan jeg liksom fortelle alt de har sagt om igjen rett etter. Som oftest er jeg veldig lat når det kommer til prøver, jeg tar det alltid i siste liten, som to dager før eller til og med kvelden før. Jeg trodde helt ærlig at jeg kom til å få 2 eller noe sånt, og at snittet mitt ville bli dødt. Men så kunne jeg en del om Henrik Wergeland, Camilla Collet, og Sebastian Welhaven.. Så jeg sa alt jeg kunne om dem, og resten improviserte jeg egentlig. Jeg las litt om realismen og naturalismen som jeg slet mest med rett før jeg hadde prøven som hjalp veldig, og så fikk jeg jo litt hjelp her da. så (irriterende) bra gjort Er du av typen som kan gjenfortelle alle sifrene i rekkefølge om noen leser opp 100 sifre, en etter en?
Gjest slettetbruker Skrevet 14. juni 2013 #31 Skrevet 14. juni 2013 så (irriterende) bra gjort Er du av typen som kan gjenfortelle alle sifrene i rekkefølge om noen leser opp 100 sifre, en etter en? Hahaha! Nei, det er jeg nok ikke ;P Er ikke særlig god med tall..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå