Gå til innhold

Lukt hallusinasjoner

Fremhevede innlegg

Gjest Popoki
Skrevet

Foreldrene mine sier at det ikke er noe galt (det sier de alltid), og jeg har aldri ringt legen selv før så jeg vet ikke hva jeg skal si osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jeg komme med en oppfordring til alle som har svart i denne tråden?

TS har laget mange tråder om plagene sine før, og de som har fulgt med på disse vet hva plagene hennes går ut på. TS har selv sagt at hun er hypokonder (og oppførselen og bekymringene hennes viser også dette tydelig). Hun har vært hos legen, og legen så ingen grunn til å gi henne videre undersøkelser. TS har også fått briller som hun skal bruke når hun ser på tv/data. Disse slurver hun med å bruke, som er en meget sansynlig grunn til hodepine (som har vært TS sitt hovedproblem i mesteparten av trådene hun har laget). Hun har fått mange råd om å oppsøke optiker, for det er meget sansynlig at hun trenger bedre briller, da hun har nedsatt syn og skjeve hornhinner. Dette vil hun ikke. Hun vil ikke fordi hun er hypokonder og 100% sikker på at hun har hjernesvulst.

Jeg sier ikke dette for å være slem, hvis noen oppfatter det sånn. Jeg håper virkelig at TS får den psykologhjelpen hun trenger. Jeg skriver dette for at folk som ikke har fulgt med på trådene hennes skal slutte å si at hun må skynde seg å få tatt MR og CT og gud vet hva. Det dere skriver vil bare forsterke angsten hennes og gjøre henne mer sikker på at hun har hjernesvulst (noe som er ekstremt lite sannsynlig).

Lykke til TS. Ta opp helseangsten din med den nye psykologen din. Og prøv å stol på at foreldrene dine og ikke minst legen din hadde gjør det nødvendige om de faktisk hadde mistenkt hjernesvulst.

• Liker 2
Skrevet

TS har laget mange tråder om plagene sine før, og de som har fulgt med på disse vet hva plagene hennes går ut på. TS har selv sagt at hun er hypokonder (og oppførselen og bekymringene hennes viser også dette tydelig). Hun har vært hos legen, og legen så ingen grunn til å gi henne videre undersøkelser. TS har også fått briller som hun skal bruke når hun ser på tv/data. Disse slurver hun med å bruke, som er en meget sansynlig grunn til hodepine (som har vært TS sitt hovedproblem i mesteparten av trådene hun har laget). Hun har fått mange råd om å oppsøke optiker, for det er meget sansynlig at hun trenger bedre briller, da hun har nedsatt syn og skjeve hornhinner. Dette vil hun ikke. Hun vil ikke fordi hun er hypokonder og 100% sikker på at hun har hjernesvulst.

Jeg sier ikke dette for å være slem, hvis noen oppfatter det sånn. Jeg håper virkelig at TS får den psykologhjelpen hun trenger. Jeg skriver dette for at folk som ikke har fulgt med på trådene hennes skal slutte å si at hun må skynde seg å få tatt MR og CT og gud vet hva. Det dere skriver vil bare forsterke angsten hennes og gjøre henne mer sikker på at hun har hjernesvulst (noe som er ekstremt lite sannsynlig).

Lykke til TS. Ta opp helseangsten din med den nye psykologen din. Og prøv å stol på at foreldrene dine og ikke minst legen din hadde gjør det nødvendige om de faktisk hadde mistenkt hjernesvulst.

Dette var jeg ikke klar over

Gjest Popoki
Skrevet

Jeg hadde kanskje ikke vært bekymret om legen faktisk hadde svart på spørsmålet om lukt hallusinasjonene mine, i stedenfor å begynne å snakke om andre ting hver gang jeg spurte om det. Og jeg har vært til optiker mange ganger, og jeg har 0.75 i nærsynhet og 0.50 i skjeve hornhinner. Jeg skjønner ikke hvordan så lite skal gi meg alle disse plagene.. Det er vel ikke så rart at jeg blir redd når det første som står på alle sider på internett om lukt hallusinasjoner, er hjernesvulst.

Gjest Heartbeat
Skrevet

Jeg hadde synsforstyrrelser, hørseltap, svimmelhet, kvalme, gikk på dører, stive kjever, når jeg gikk føltes det som veien bølget seg.Hadde også prikkinger nedover armen ogbegge bena.

Legen trodde det var hjernesvulst, men alt det var var stress og anspenthet

Så tror det kan være det hos deg også. Trenger ikke være noe galt :)

Lykke til hos legen :):hug:

• 1 år senere...
Skrevet

Jeg har også lukter som ikke er gode å gå å kjenne på. Min lege sendte meg til MR med hodet og ingenting ble funnet-men jeg har kronisk bihulebetennelse og der lå svaret for min del

Du kan ta deg en tur til helsestasjonen i din kommune. Der er det både lege og helsesøster.

Lykke til.

Anonymous poster hash: 2b228...d7f
Skrevet

Sånn, nå ble teksten større!

Beklager til dere som må fram med forstørrelsesglass-nybegynnerfeil.

Anonymous poster hash: 2b228...d7f
  • 2 år senere...
Skrevet

Har også begynnt og lukte dårlig kambutcha te om noen her vet hvordan det lukter.

Har ikke eplepsi.

Men den sure og vonde lukten plager meg veldig.

Men er bare jeg som kjenner den lukten.

Ikke typen. 😕😕

Anonymkode: d9546...65d

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har også begynnt og lukte dårlig kambutcha te om noen her vet hvordan det lukter.

Har ikke eplepsi.

Men den sure og vonde lukten plager meg veldig.

Men er bare jeg som kjenner den lukten.

Ikke typen. 😕😕

Anonymkode: d9546...65d

Er du trådstarter? Har du vært hos legen og tatt opp dette med lukthallusinasjonene?

Anonymkode: 07f2e...269

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...