Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2004 #1 Del Skrevet 11. april 2004 Er en gjeng voksne som skal til Stockholm på langweekend seinere i vår. Gode tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emy Skrevet 11. april 2004 #2 Del Skrevet 11. april 2004 Den byen er i en klasse for seg spør du meg så det er bare å ta for seg. Gamla -Staden f.eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2004 #3 Del Skrevet 19. april 2004 Vel, om dere har tenkt dere ut på byen, kan jeg anbefale Cafe Opera. Supert utested! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mel-anie Skrevet 19. april 2004 #4 Del Skrevet 19. april 2004 Så absolutt Gamla- Staden. Stockholm er en flott by med mange koselige restauranter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 19. april 2004 #5 Del Skrevet 19. april 2004 Jeg elsker Stockholm, men det er litt vanskelig å gi tips siden jeg ikke vet hvilken aldersgruppe dere er i. Hva dere liker å gjøre etc.... Noe som anbefales i Stockholm: - Gröna Lund - Kongelige slottet - Kaknästornet - en av skandinavias høyeste bygninger (spis middag i toppen av det) - Junibacken - Cosmonova - Sveriges eneste IMAX- teater og mest moderne planetarium - Gamla Stan - Skjærgården - Bergianska Botaniska Trädgård - Masse koselige restauranter og utesteder - Shopping Men husk å få tak i Stockholmskortet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 19. april 2004 #6 Del Skrevet 19. april 2004 Stockholm er en fantastisk by! Var der i juni, og ble helt lost! Få med dere Stockholmskortet, ja! Det er lurt! Se link nedenfor: http://www.stockholm-hoteller.com/ Her kan dere finne hotell som inkluderer dette kortet, og opplysninger om hva som er inkludert. Ikke så rent lite! Vi valgte en slik løsning, og bodde på hotell Esplanade, et gammelt og enkelt men koselig hotell. Og ikke minst veldig sentralt; helt nede på kaien på Strandvägen. Gåavstand til det meste! Anbefaler Grøna lund, ta gjerne den grønne trikken ut dit! Wasaskipet bør dere få med dere, det var en større sak enn jeg hadde tenkt på forhånd! Gamla stan er utrolig sjarmerende. Finn dere en uterestaurant og bare nyt livet! Og absolutt: En sightseeingtur med de hvite, gamle båtene! Både trikketurer og to båtturer mener jeg er inkludert i kortet. Pluss mange museer og attraksjoner! God tur, dere kommer til å storkose dere! Garantert!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2004 #7 Del Skrevet 19. april 2004 Vi var i Stockholm i helgen, fantastisk by! Særlig fordi det var 17 grader og sol der.. Anbefaler Djurgården/Skansen på det varmeste, og å rusle rundt å se på vakre bygninger og sist men ikke minst shopping! Jeg har et skikkelig bra restauranttips; Öst 100 på Sødermalm. Fantastisk mat i et fabelaktig miljø. Alltid litt vanskelig å vite hvor man skal spise i en ukjent by, men denne garanterer jeg for! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå