AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #1 Skrevet 11. juni 2013 Jeg er en jente på 23 år som vurderer å få brystimplantater... Jeg er nå en str 75 B men kan gå litt opp og litt ned i størrelse dersom jeg går opp eller ned i vekt... Jeg er ganske fornøyd med puppene mine når de er på sitt største, men da er jeg ikke så fornøyd med resten av kroppen, for vil være tynnere men bevare puppene mine (jenter dere kjenner dere sikkert igjen;)) Uansett... jeg er litt interessert i å kanskje få brystimplantater, men i så fall vil jeg at det skal se naturlig ut... Har lest om dråpeformede implantater og at man kan operere de inn under muskelen og jeg tror disse alternativene vil se mest naturlig ut. I tillegg er jeg opptatt av at arrene skal bli så minimale som mulig... Jeg vil heller ha små pupper enn trillrunde ballong-pupper, hvis dere skjønner. Så mitt spørsmål er om det er noen her inne som har fått implantater og som har vært opptatt av de samme tingene som meg, med et naturlig resultat? I så fall er det noen som har fått det de ønsket og har en kirurg som de kan anbefale? Jeg setter veldig pris på svar:))) Anonymous poster hash: 5a8b4...83e
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #2 Skrevet 11. juni 2013 Jeg er en jente på 23 år som vurderer å få brystimplantater... Jeg er nå en str 75 B men kan gå litt opp og litt ned i størrelse dersom jeg går opp eller ned i vekt... Jeg er ganske fornøyd med puppene mine når de er på sitt største, men da er jeg ikke så fornøyd med resten av kroppen, for vil være tynnere men bevare puppene mine (jenter dere kjenner dere sikkert igjen;)) Uansett... jeg er litt interessert i å kanskje få brystimplantater, men i så fall vil jeg at det skal se naturlig ut... Har lest om dråpeformede implantater og at man kan operere de inn under muskelen og jeg tror disse alternativene vil se mest naturlig ut. I tillegg er jeg opptatt av at arrene skal bli så minimale som mulig... Jeg vil heller ha små pupper enn trillrunde ballong-pupper, hvis dere skjønner. Så mitt spørsmål er om det er noen her inne som har fått implantater og som har vært opptatt av de samme tingene som meg, med et naturlig resultat? I så fall er det noen som har fått det de ønsket og har en kirurg som de kan anbefale? Jeg setter veldig pris på svar:))) Anonymous poster hash: 5a8b4...83e Hei. Jeg tok silikon for snart tre år siden, og er kjempefornøyd med hvordan det ble. Jeg ble operert på Fornebuklinikken av Dr. Marius Barstad, som jeg kan anbefale på det sterkeste. Jeg hadde en A-cup før operasjonen, men pga to svangerskap ble brystene mine slappe, og jeg ville fylle "skinnet" mitt. Jeg fikk lagt inn 290 gram i hvert bryst, og resultatet ble en stor C, liten D cup, noe som passer helt perfekt til meg. Både jeg og legen var opptatt av at resultatet skulle se så naturlig ut som mulig. "Alle" sier at brystene mine ser og føles naturlige, du må kjenne virkelig godt etter for å kjenne implantatene.. Det eneste jeg vil si til deg, er at du må tenke deg godt om før du gjennomfører dette. Selv om jeg ikke har angret en dag, så er det ikke alle som har solskinnshistorier å vise til. Alle operasjoner medfører en viss risiko, og resultatet variere veldig fra person til person. En annen ting er at dersom du ikke har barn fra før, men vil ha det en gang i fremtiden, må du vite at brystene dine vil forandre seg veldig etter et svangerskap. Jeg vil råde deg til å vente til du er ferdig med evt svangerskap før du opererer deg. Uansett, lykke til! Anonymous poster hash: 9ba05...f95
lissii Skrevet 17. juni 2013 #3 Skrevet 17. juni 2013 Hei. Jeg tok silikon for snart tre år siden, og er kjempefornøyd med hvordan det ble. Jeg ble operert på Fornebuklinikken av Dr. Marius Barstad, som jeg kan anbefale på det sterkeste. Jeg hadde en A-cup før operasjonen, men pga to svangerskap ble brystene mine slappe, og jeg ville fylle "skinnet" mitt. Jeg fikk lagt inn 290 gram i hvert bryst, og resultatet ble en stor C, liten D cup, noe som passer helt perfekt til meg. Både jeg og legen var opptatt av at resultatet skulle se så naturlig ut som mulig. "Alle" sier at brystene mine ser og føles naturlige, du må kjenne virkelig godt etter for å kjenne implantatene.. Det eneste jeg vil si til deg, er at du må tenke deg godt om før du gjennomfører dette. Selv om jeg ikke har angret en dag, så er det ikke alle som har solskinnshistorier å vise til. Alle operasjoner medfører en viss risiko, og resultatet variere veldig fra person til person. En annen ting er at dersom du ikke har barn fra før, men vil ha det en gang i fremtiden, må du vite at brystene dine vil forandre seg veldig etter et svangerskap. Jeg vil råde deg til å vente til du er ferdig med evt svangerskap før du opererer deg. Uansett, lykke til! Anonymous poster hash: 9ba05...f95 La du silikon under eller over brystmuskel? Har tenkt til å ta silikon neste år og har lyst til å ha silikon under muskel, men har hørt at det er mye mer smerter enn å ta over..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå