tratrins Skrevet 10. juni 2013 #1 Skrevet 10. juni 2013 Hei KG! Nå som sommeren er i gang, så har jeg funnet ut at jeg må bli flinkere til å beskytte huden min mot solen, da jeg har ganske lys hud og blir fort brent. Er det noen som vet om det finnes, og hvor man eventuelt kan få tak i solkrem i en litt mindre størrelse, slik at jeg kan ha den med meg rundt omkring i vesken? Da kan jeg smøre meg etter hvert som behovet melder seg!
Lykkelitenen Skrevet 10. juni 2013 #2 Skrevet 10. juni 2013 Man får mange små tuber med solkrem til ansiktet, i "alle" faktorer, disse er grei å ha med seg i vesken og de kan jo så klart brukes på armer, bryst o.l om det skulle være behov for det. P20 har også forpakninger som er 100ml, men jeg tror ikke disse små selges andre steder enn på taxfree (vita har ordiner størrelse).
Gjest navnelapp Skrevet 10. juni 2013 #3 Skrevet 10. juni 2013 Sjekk ut biotherm sine kremar, dei er veldig bra, og i ei flaske som er glatt og avrunda, så den tek veldig lite plass i veska.
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2013 #4 Skrevet 10. juni 2013 Har du så små vesker så du ikke har plass til en vanlig solkremtube oppi? Hvis du går på apoteket og ser på ansiktssolkremer så kommer de i tuber som jeg vil tro du får plass til i veska.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå