magnhild Skrevet 11. april 2004 #1 Del Skrevet 11. april 2004 Heisann!! Noen som vet hvor man kan få kjøpt billige stempler og puter og embossingpulver på nett? Panduro er veldig dyrt, har funnet et til på nett på norsk, men noen som vet om noen bra sider rundt om?? Håper det!! Klem Magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 11. april 2004 #2 Del Skrevet 11. april 2004 Hvis du kikker under linkene våre til venstre - så ser du et pkt. som heter Hobby.......... derunder finner du både Stempling og Scrapbooking. Begge steder er det flere nettsteder du kan benytte deg av. Under stempling så er det blant annet et forum som heter Rubberstamp! Gudd løkk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 14. april 2004 #3 Del Skrevet 14. april 2004 Hei Jeg kjøper nesten alt mitt på nettet! Av et Amerikansk firma som heter www.addictedtorubberstamps.com Der har de bare det enorme utvalget - utrolig mye fint! Og det beste er at de innimellom har noen sinnsykt gode tilbud!!! I fjor kjøpte jeg en ferdig blandet pakke med 150 stempler for latterlige 300 kr + toll! Og de aller fleste av dem likte jeg kjempegodt! Får mailer fra dem når de har salg og slikt! Lykke til! -Charmina (som stempler mye med gode venner ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 14. april 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 14. april 2004 WOW for en side!!! :o Der var det mye der!! Og du er fornøyd, ingen problemer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 14. april 2004 #5 Del Skrevet 14. april 2004 Hei ijen Aldri noen problemer og varene kommer fort og greit! Og har alltid fått riktige varer! Et solid firma man kan stole på! Lykke til Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stempelforum Skrevet 15. april 2004 #6 Del Skrevet 15. april 2004 hei! Ble litt forundra når jeg fant spørsmål om min stempelhobby midt i hus og hage, men siden jeg har startet et forum for nettopp dette med stempling så måtte jeg jo svare Ta en titt her http://www.sandlund.no/forums Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malama Skrevet 15. april 2004 #7 Del Skrevet 15. april 2004 Hus, hage og hobby! derfor finner du hobby-tråder her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grublerinnen Skrevet 15. april 2004 #8 Del Skrevet 15. april 2004 Så det etter at jeg hadde svart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå