Gå til innhold

Reise alene til London

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

reise til london alene går helt fint, bare pass deg for CHAVS!

Anonymous poster hash: 59d6f...fdc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til og med på Tripadvisor bør man være litt forsiktig, for greie hotell der er normalt sett under hva du ville kalt greit med norsk standard.

Dersom man syns det er ok å bo enkelt, MEN med norsk standard på rommene, vil jeg anbefale Travellodge. Der er rommene up to par, men man får ingenting ekstra med på hotellene, ofte har de ikke frokost engang. Men bor man midt i smørøyet, så spiller det ingen rolle.

AnonymBruker
Skrevet

Standarden på hotell i London er dårlig i forhold til mange andre byer. Det kan også variere veldig innenfor samme hotell. Jeg har bodd på et par hoteller hvor jeg den ene gangen fikk et helt kurant rom for en billig penge, mens den andre gangen var rommet for jævlig. På et annet hotell var det omvendt. Det første rommet var i underetasjen og knøttlite (20 cm mellom dusjkabinett og seng!), men rent og av god standard ellers, mens det andre rommet var romslig.

Tripadvisor er sånn sett ikke alltid å bli klok på. Man kan ha gode og dårlige opplevelser, og mye har å gjøre med flaks.

Jeg har bodd mye bedre på airbnb enn på hotell i London.

Anonymous poster hash: 80c5b...cfb
  • Liker 1
Skrevet

Til dere som sier dere foretrekker å bo på fint hotell, er det lov å spørre om hvilke? Jeg skal selv reise til London rett før jul, og lurer veldig på hvor jeg skal bo. Skal reise alene og ønsker å bo relativt fint og trygt, men har desverre ikke 10000kr jeg kan bruke på et 3 dagers hotellopphold. Så har dere noen anbefalinger? Finner mye rart på ulike nettsider, men vil helst ha anbefaling fra noen som har bodd der

CitizenM er mitt favoritthotell over alle favoritthoteller! Ligger rett ved Tate Modern og det tar fem min å gå til Southwark tubestasjon :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...