Gå til innhold

Battlestar


Gjest Galactica

Anbefalte innlegg

Gjest Tekola

Janteloven kan ta seg en bolle!

Jeg hadde min første dag med nye bukser som passer (etter å ha gått ned to buksestørrelser i løpet av graviditeten og tiden etterpå) og ordentlig BH igjen her om dagen, og fy feite, jeg følte meg så heit at det var flaut! :ler:

Har også funnet ut at det å være mamma ikke betyr at jeg trenger å kvitte meg med alle de høye hælene mine, som jeg tenkte først. Litt ufornuftige sko er lov, selv om de aller høyeste nok forsvinner. Men det har litt å gjøre med at beina mine faktisk ikke tåler dem også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Galactica

Åh, du er sikkert superhot der du går, med riktig BH og nye bukser - og ikke minst ny selvtillit. Det er deg vel unt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galactica

Mamma var her i dag. Hun kjenner ikke datteren sin godt nok til å vite hva som foregår. Småbrisen i samtale, brødkniven i etterkant. Oh, the joy of motherhood.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Galactica

Øspøs regnvær. Alene med tre unger. Storstilt bursdagsfeiring i morgen, så da er det vel drømmeforhold dette, som skal brukes til å bake syv slag og rydde og blankskure heimen. Har kjøpt inn to svære buketter med peoner og supplert med Märthaliljer, og så må jeg vel ut i hagen en tur for å hente mer. Sukkerbrød i ovnen, åtte egg denne gangen. Det går sikkert over sine bredder... Men godt blir det.

Ønsker alle en riktig god dag. :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Galactica

Tatt vanskelig avgjørelse. Plasteret rett av. Svir, men det er borte. Håper det kan forbli sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Galactica

Vanskelig samtale tatt. Gubbeskinnet mitt er ikke av de verste, må jeg innrømme. Fine mannen. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galactica

...men samtidig så vet jeg at det ligger et menneske under ei dyne et sted og gråter og har det fælt på grunn av meg. Verden er slem. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå føler jeg det hadde vært riktig med en skikkelig koselig jentekveld G. :klem::vin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...