Gå til innhold

Battlestar


Gjest Galactica

Anbefalte innlegg

Gjest Galactica

Min kamp. Kampen mellom det ytre og det indre. Den tilsynelatende vellykkede overflaten, med det indre i vilt opprør. Den daglige kampen for å klare å stå opp, møte dagen, være mor, kone og arbeidstaker og samtidig stagge ropet fra innsiden - slipp meg ut, befri meg fra smerten, la meg slippe. Den skjøre linja mellom det normale og fullstendig galskap, når vipper det over igjen? Den som lever, får se. Jeg lever da, gjør jeg ikke? Eller dør jeg så langsomt at jeg tror jeg lever?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Galactica

Man er ikke helt i vater når man plutselig glemmer rekkefølgen på favorittoppskrifta... Men det funka da å ha eggene i etter melet, merkelig nok. Eller, vi får se på resultatet når kaka kommer ut av ovnen. Har Genesis på full guffe, av den tidlige og gode varianten. Wind and Wuthering denne gangen.

Har gravd opp enda flere døde roser *hulk* og erstattet dem med litt mer pålitelige stauder. Lurer på hva jeg skal gjøre med tulipanene som står der så ranke og struttende og helt nakne med masse visne kronblad rundt seg. Måtte redde tomatplantene mine som sto ute, de var i ferd med å drukne under alt regnet som insisterer på å falle fra den skydekte himmelen. Men hagearbeid i øsende regnvær er faktisk ganske ålreit. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galactica

Oh lykke! Hadde aldri trodd at hagearbeid kunne være så fantastisk inspirerende! Har satt ned en ny rosebusk, har luket ugress og fått fylt på ny jord, hatt en ekstremt kosete pusekatt rundt bena mine og oppdaget et nytt skudd på en allerede erklært død rosebusk! Små barn, store gleder... :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galactica

Jeg har lyst på en sommerkjole. En lys, lett kjole med et skjørt som løfter seg når jeg snurrer meg rundt. Som fremhever huden som forhåpentligvis blir sommerbrun og deilig. Kanskje en kjole med sekstitallssnitt og fine blomster på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galactica

Nå begynner sommerfuglene å gjøre seg gjeldende. Det er bare litt over et døgn til jeg inntar hovedstaden og får mine 20 minutter i rampelyset. Skrekkblandet fryd, kalles det visst. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble så glad når jeg så den positive meldingen din om opptur, men veldig, veldig trist med kollegaen din da. :hug:

Jeg tenkte kanskje dette druetaket kunne være til inspirasjon for deg og hva du kan gjøre med drueranken din utover sommeren Galactica? :)

Lr2lT4u.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galactica

Fine drueranken! Min er litt skranten, tror ikke den liker seg helt i den trønderske sommeren. Kanskje jeg skulle flytte den inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Galactica

Damn, jeg er sexy i dag! Det hjalp på selvtilliten å få seg nytt undertøy og nye klær i går, gitt. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Galactica

Jaaa! For det som hjelper på selvtilliten vil etterhvert også påvirke selvfølelsen, og den har på en måte blitt trykt ned i gjørma i så mange år at den trenger å få litt luft den også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Absolutt! Og du fortjener det! :smilyblomst:

Jeg gleder meg til en tur til favorittundertøysdamen min på Røros i august. Frøken Martin. Damen som ser på en hvilken størrelse man bruker og virkelig er behjelpelig med riktig undertøy! Det koster, men det er virkelig verdt det! Kjøpte mine to første Freya-BHer der i fjor, plutselig kunne jeg hoppe og løpe i trapper uten at noe bevegde seg. :rodmer:

På ungdomsskolen og videregående ble jeg flere ganger beskyldt av medelever for å forsøke å kle meg til en bedre karakter, men jeg kledde meg bare opp for å styrke egen selvfølelse og trygghet før muntlige fremføringer. At det så ble gjenspeilet i en bedre karakter liker jeg i hvert fall å tro at var nettopp fordi jeg følte meg trygg og selvsikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galactica

NETTOPP! Det at man føler seg vel i egen kropp og med egne klær er så ufattelig viktig! I en alder av veldig mye har jeg endelig skjønt det, og har valgt å kle meg etter gitte normer og regler. Og derfor svidde jeg av seks tusen kroner på mandag og det var verdt HVER EN KRONE. Jeg går med hodet høyt hevet, brystbenet opp, høye hæler, sminke, og hvis jeg skal si det selv, så er jeg faktisk JÆVLIG HOT! (Til dere som drar frem Janteloven nå; DRIT OG DRA)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...