Gå til innhold

Prinsesse Madeleines bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg ville flytte fokuset vekk fra prinsessens utseende. Synes det har blitt litt vel mye objektivisering av kvinnekroppen, mens mannen ikke blir stilt under det samme kritiske blikket (som vanlig). Jeg synes det faktisk er litt trist. Ikke det at jeg vil at menn skal diskuteres på samme måte, men det ble sagt for at noen kanskje skulle åpne øynene for hva som skjer, hvorfor alltid henne og aldri han.. hva er det vi gjør, og hva hvilke effekter har det egentlig? Vil vi bli sett med det samme kritiske blikket selv? Ja, Madeleine er en offentlig person, men jeg synes likevel ikke at det rettferdiggjør at kroppen hennes blir et objekt.

Enig med deg, sånn generelt, men har du lest denne tråden og sett hva folk får seg til å skrive om Chris??

• Liker 1
Skrevet

Syns mora til brudgommen var aldeles nydelig, vakker og elegant.

Skrevet

Enig med deg, sånn generelt, men har du lest denne tråden og sett hva folk får seg til å skrive om Chris??

Har ikke fulgt med på hele tråden nei (heldigvis?)

Skrevet

Jeg kan ikke fatte at dere synes Victoria er penere enn Madeleine! Da må det isåfall ha med personlighet å gjøre, som noen nevner. Madeleine er LANGT penere enn Vic, det trodde jeg da hvem som helst kan se...? Hallo...

Imidlertid var det en periode Madde var ganske lubben - skilte seg sånn sett litt ut i den kongelige + kjendiskretser, der de fleste er tynnere. Men hun hadde slanket seg mye til bryllupet, men er jo fortsatt ikke veldig tynn. Victoria er slankere og ser veldig flott ut i kjole, det spiller vel også inn på hva dere mener...?

Victoria er helt gjennomsnittlig utseendemessig, men gir et veldig sympatisk inntrykk. Hun har veldig mye hake etter min mening. Madde er klassisk vakker. Men hun har jo rykte på seg for ikke å være sympatisk, så det spiller nok inn. Hun er jo litt "bad girl", også den videoen der hun røyker i brudekjolen... Det er ikke å være et godt forbilde for ungdom, tipper hennes foreldre ikke liker dette...

Anonymous poster hash: bb79a...9ce

Ja, viktig å alltid huske at man skal være et godt forbilde for ungdom, i tilfelle det står en paparazzi-fotograf 100 meter borte og filmer festrøykingen din .

Hvis Madde var lubben på sitt "verste", er jeg dessverre smellfeit. Men det er greit å få justert skalaen slik at man ikke går rundt og blir innbilsk og tror at man bare er "yppig" når man egentlig er en hval.

:sarkasme:

• Liker 3
Skrevet

Jeg mener at det aller viktigste kjendiser/kongelige/idoler kan gjøre for sin tilhengergruppe er å vise at også de bare er normale mennesker.

Jeg syns Madde gjør dette, og det er derfor jeg liker henne så godt. I det store og det hele. Og det er derfor jeg likte dette bryllupet så innmari godt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener at det aller viktigste kjendiser/kongelige/idoler kan gjøre for sin tilhengergruppe er å vise at også de bare er normale mennesker.

Jeg syns Madde gjør dette, og det er derfor jeg liker henne så godt. I det store og det hele. Og det er derfor jeg likte dette bryllupet så innmari godt.

På hvilken måte gjør Madde dette, synes du? Jeg liker henne jeg også altså, jeg synes hun er smellvakker :)

Skrevet (endret)

Jeg kan ikke fatte at dere synes Victoria er penere enn Madeleine! Da må det isåfall ha med personlighet å gjøre, som noen nevner. Madeleine er LANGT penere enn Vic, det trodde jeg da hvem som helst kan se...? Hallo...

Imidlertid var det en periode Madde var ganske lubben - skilte seg sånn sett litt ut i den kongelige + kjendiskretser, der de fleste er tynnere. Men hun hadde slanket seg mye til bryllupet, men er jo fortsatt ikke veldig tynn. Victoria er slankere og ser veldig flott ut i kjole, det spiller vel også inn på hva dere mener...?

Victoria er helt gjennomsnittlig utseendemessig, men gir et veldig sympatisk inntrykk. Hun har veldig mye hake etter min mening. Madde er klassisk vakker. Men hun har jo rykte på seg for ikke å være sympatisk, så det spiller nok inn. Hun er jo litt "bad girl", også den videoen der hun røyker i brudekjolen... Det er ikke å være et godt forbilde for ungdom, tipper hennes foreldre ikke liker dette...

Alle se? Du vet det om at smaken er som baken. De er da nydelige begge to på hver sin måte. Og by the way Victoria har slitt med anoreksi, så det og diskutere vekten deres blir litt så som så. Som sagt, de skal bli rimelig overvektige før de blir uattraktive de to damene der. Og det fra et heterofilt synspunkt, men jeg tror mange mannfolk hadde sagt jatakk begge deler.

Endret av Cordelia
Skrevet

Det eneste gale med det bilde som liksom skulle være kritikkverdig er fargen på kjølen som framhevet det røde i huden hennes litt for mykje. Syntes forøvrig tråden var kjekkere da den handlet om bryllupet deres og ikkje utseende deres.

Andre som håper på press release av bilder fra den private festen? Mer spesifikt skikkelige bilder av kjole nummer 2 og utslått hår:)

• Liker 3
Gjest Adriane
Skrevet

Ja, jeg håper på noen bilder fra den private festen - men enda mer håper jeg på at vi får lese/se/høre talen Chris holdt! Den omtales jo som fantastisk rørende osv, så det hadde vært innmari kos å få med seg den. Samtidig har jeg all forståelse og respekt for at noe skal få være privat, også for kongelige som gifter seg :)

Men skikkelige bilder av kjole 2, utslått hår osv, hadde ikke vært dumt nei :)

• Liker 2
Skrevet

Det eneste gale med det bilde som liksom skulle være kritikkverdig er fargen på kjølen som framhevet det røde i huden hennes litt for mykje. Syntes forøvrig tråden var kjekkere da den handlet om bryllupet deres og ikkje utseende deres.

Andre som håper på press release av bilder fra den private festen? Mer spesifikt skikkelige bilder av kjole nummer 2 og utslått hår:)

http://minmote.no/2013/06/maddes-andre-brudekjole-er-mammas-gamle-designerkjole/

Den kjolen er sannsynligvis den samme kjolen som Silvia brukte på Nobelbanketten i 2001.Fra Nina Ricci

Skrevet

Ja, jeg håper på noen bilder fra den private festen - men enda mer håper jeg på at vi får lese/se/høre talen Chris holdt! Den omtales jo som fantastisk rørende osv, så det hadde vært innmari kos å få med seg den. Samtidig har jeg all forståelse og respekt for at noe skal få være privat, også for kongelige som gifter seg :)

Men skikkelige bilder av kjole 2, utslått hår osv, hadde ikke vært dumt nei :)

Ja! Jeg synes faktisk Madde så enda finere ut med utslått hår og kortere kjole! :)

Talen til Chris vil jeg også svært gjerne høre, gjerne Madde sin tale også...

AnonymBruker
Skrevet

Syns mora til brudgommen var aldeles nydelig, vakker og elegant.

Tuller du? :sjokkert:

Anonymous poster hash: 7b6d0...7af

• Liker 2
Skrevet (endret)

Har ikke fulgt med på hele tråden nei (heldigvis?)

Var ikke denne tråden, men en annen. Mannen hennes ble blant annet omtalt som æsj og grøss, men tråden ble stengt ettersom den sporet helt av.

Endret av Samaysa
Skrevet

Tuller du? :sjokkert:

Nei

Gjest Kiara!
Skrevet

Nei

Helt enig med deg! Hun var utrolig flott som brudgommens mor. Elegant, slank og helt riktig kledd både for anledning og alder. :)

• Liker 1
Skrevet

Helt enig med deg! Hun var utrolig flott som brudgommens mor. Elegant, slank og helt riktig kledd både for anledning og alder. :)

Igrunn enig. HUn så kanskje litt botoxete ut i ansiktet, men bortsett fra det var alt helt perfekt :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Igrunn enig. HUn så kanskje litt botoxete ut i ansiktet, men bortsett fra det var alt helt perfekt :)

Synes hun så veldig botoxete ut jeg... Også veldig britisk på en måte, men litt sånn kald blågrå øyefarge, runde og utstikkende øyne.. Nei, jeg synes ikke hun var spesielt pen. Ikke stygg altså, men heeelt normal.

• Liker 2
Skrevet

Synes hun så veldig botoxete ut jeg... Også veldig britisk på en måte, men litt sånn kald blågrå øyefarge, runde og utstikkende øyne.. Nei, jeg synes ikke hun var spesielt pen. Ikke stygg altså, men heeelt normal.

Hun er visstnok fra Østerrike ;)

• Liker 1
Skrevet

Hun er visstnok fra Østerrike ;)

Kan vel ha et britisk utseende allikevel ;)

• Liker 1
Skrevet

Kan vel ha et britisk utseende allikevel ;)

Joda, men jeg gikk utifra at AB trodde hun var fra Storbritannia ettersom mannen til Madeleine enten er født eller oppvokst der.

Faren hans, var i følge kommentatoren på tv, britisk og italiensk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...